Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 18:52 

Hardtraxx Veteran

Adrenalize - Vibes (Album) (DWXCD???)

Label: Dirty Workz
WEB release: 25/04/2025

Tracks:
1. Adrenalize - What Is A Vibe?
2. Adrenalize - Vibes
3. Adrenalize - Inside My Head
4. Adrenalize - Beautiful
5. Adrenalize ft. ADN Lewis - Finish Line
6. Adrenalize - Missing Me
7. Galactixx & Adrenalize - Love Again
8. Adrenalize - Care For You
9. Adrenalize ft. ADN Lewis - Heaven
10. Adrenalize - Underneath
11. Adrenalize & DEEZL - Remedy
12. Adrenalize - Where Do We Go From Here

Samples:

Bron:

https://shop.dirtyworkz.com/adrenalize-vibes-album.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2025 00:15 

Hardtraxxer

Kijk enorm uit naar dit album! Adrenalize heeft een mooie, frisse sound. Tot nu toe klinkt het super :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2025 18:11 

Hardtraxx Elite

Jambekkieee schreef:
Kijk enorm uit naar dit album! Adrenalize heeft een mooie, frisse sound. Tot nu toe klinkt het super :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2025 18:40 

Hardtraxxer

Ik ben uitgenodigd om op het dirty workz HQ het album te beluisteren samen met adrenalize en 24 andere winnaars aankomende donderdag, maar ik heb geen auto om daar te komen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2025 02:18 

Hardtraxxer

Sven-O schreef:
Ik ben uitgenodigd om op het dirty workz HQ het album te beluisteren samen met adrenalize en 24 andere winnaars aankomende donderdag, maar ik heb geen auto om daar te komen :cry:

België? Vanuit Friesland een wereldreis helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2025 12:46 

Hardtraxx Addict

Sven-O schreef:

Vanuit Friesland naar België is wel te doen met de trein, maar duurt alleen een eeuwigheid. Weet ook niet waar in België je moet zijn, of hoe laat. Auto huren voor een dag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2025 13:24 

Hardtraxxer

Gelukkig via via een auto kunnen regelen die ik mag gebruiken :yay:. Moet van Eindhoven naar Beerse (in de buurt van Turnhout) dus dat is maar 40 minuutjes rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2025 18:14 

Hardtraxx Addict

Sven-O schreef:
Gelukkig via via een auto kunnen regelen die ik mag gebruiken :yay:. Moet van Eindhoven naar Beerse (in de buurt van Turnhout) dus dat is maar 40 minuutjes rijden.

Veel plezier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2025 23:54 

Hardtraxxer

Meph0 schreef:
Sven-O schreef:

Veel plezier :thumbsup:

Thanks! Was echt heel leuk en wat een album, zal morgen ff wat neerpennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 02:20 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 08:26 

Hardtraxxer

Voor mij komt er eigenlijk niks in de buurt bij Beautiful en Vibes ❤️
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 10:08 

Hardtraxx Elite

Zo'n fijne stijl heeft deze man, stuk voor stuk fijne plaatjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 10:20 

Hardtraxx Veteran

Was een fijne set op Rebirth. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 10:51 

Hardtraxxer

Zoo ik vind Care For You wel echt vet :drool:

Wat een album!! Good vibes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 11:08 

Hardtraxx Veteran

Doorgeskipt, voor mij blijven Beautiful & de outtro direct hangen. Fijn om wat meer zomerse en relatief lichte en melodische hardstyle te horen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 12:13 

Hardtraxx Veteran

Alles even gecheckt, maar ik vind de meeste echt heel irritante kicks hebben (de punch), jammer dat hij tóch deze kant op is gegaan.

Missing Me is wel goed!
Heaven is te doen qua kicks.
Beautiful had potentie maar na 300 x “OK, you’re beautiful” denk ik onderhand “OK, we weten het”.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 12:14 

Bierkoning

Delt-A schreef:
Alles even gecheckt, maar ik vind de meeste echt heel irritante kicks hebben (de punch), jammer dat hij tóch deze kant op is gegaan.

Missing Me is wel goed!
Heaven is te doen qua kicks.
Beautiful had potentie maar na 300 x “OK, you’re beautiful” denk ik onderhand “OK, we weten het”.

met zn oren
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 14:20 

Hardtraxxer

Vorige week dus een uitnodiging gekregen van DWX omdat er een man of 20 was geloot uit alle CD- of vinylpre-orders om langs te komen op kantoor om daar samen met Adrenalize, zijn familie en DWX-collega's het album te beluisteren en de release te vieren. Wist eigenlijk niet zo goed wat ik moest verwachten, maar het was echt supergezellig. Die gasten van DWX kunnen flink sfeer maken en de (ik dacht) broers van Adrenalize hadden ook dorst; die gingen nadien nog door om te stappen in Tilburg (al dan niet in de nacht). Voor hen was dit overigens ook de eerste keer dat ze zoiets organiseerden, maar volgens mij beviel het wel aan allebei de kanten.

Ik was er als tweede, Malthe heette me welkom en daarna heb ik lekker staan ouwehoeren met wat mensen van DWX en andere uitgenodigden onder het genot van een drankje. In de uitnodiging stond dat er 'kleine snacks' zouden zijn gedurende de avond maar daar waren geen tekorten :lol: . Na 45 minuten was iedereen er en gingen we het album luisteren met tussendoor wat commentaar van Adrenalize over de platen. Nadien nog wat meer geouwehoerd, een groepsfoto gemaakt, en iedereen ff snel een individuele foto met Adrenalize achter de booth. Als bedankje kreeg iedereen een DWX-hoodie en sokken mee naar huis. Net voor we weggingen, op de valreep nog even een korte rondleiding gekregen van Wouter van Hard News en een van de gasten van de DWX Merch. Ff gluren in ’t kantoor en nog in de Plafonddienst Podcast-ruimte gestaan, is ook wel gek om daar opeens te zijn als je alles hebt zitten kijken. Hard News zit blijkbaar ook daar en da’s geen straf in dat pand :oh:.

Over het album zelf: ik ga geen ratings geven per track, want ik vind het allemaal topplaten dus dat heeft niet zo veel nut. Nog wel ff m’n mening en wat opmerkingen van Adrenalize: What Is a Vibe vocal doet me iets te veel denken aan een AI TikTok-stem. Vibes vond ik echt heerlijk toen ik hem hoorde op Rebirth, die uithalen <3. De gereleasde versie van Inside My Head heeft een betere melodie dan de versie die op DQ2024 werd gedraaid. Beautiful is voor mij de beste track van het album! Dat stuk waar het nummer wat "kleiner" wordt rond 2:30 en dan toch weer opbouwt, geeft mij echt hetzelfde gevoel als bij Noisecontrollers – Down Down wanneer het nummer "open gaat" als de synth erin komt, zeg maar. Finish Line heeft blijkbaar ff moeten wachten op de vocals van ADN Lewis en deze plaat doet me (als ik zou moeten kiezen) het minst van allemaal. Missing Me is denk ik mijn nr. 2 track van het album en Adrenalize z’n favoriet. Hij heeft eerst Where Do We Go From Here gemaakt, "want als je 10 jaar hetzelfde eet, wil je ook wel eens wat anders. Ik hou ook heel erg van dit soort muziek maken." Hij vond de plaat alleen zo goed dat ie dacht: ik moet hier een hardstyleversie van maken en dat werd dus Missing Me. Love Again met Galactixx vind ik ook echt een topplaat. Blijkbaar hadden ze deze al willen draaien op de RED van Defqon vorig jaar, maar hadden ze echt heel veel moeite om de rechten van de vocal te krijgen dus is dat niet gelukt. Nu is-ie gelukkig uit, inclusief vocals! Care For You heeft een lekker melancholisch gevoel wat ik wel kan waarderen. Heaven heeft blijkbaar vocals die oorspronkelijk voor een ander nummer bedoeld waren, maar die kreeg-ie niet naar wens dus is dit hem geworden. Underneath: ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van die key change vind of wat er ook precies gebeurt op 1:52. Laatste plaat van het album, Remedy, vind ik ook heerlijk. Gewoon lekker flinke mid-intro (waar blijkbaar nog best wel wat heen en weer over geweest is tussen DEEZL & Adrenalize) en een leuke melodie die gemaakt is door DEEZL. DEEZL had die na een after op Defqon op maandagochtend in de auto terug naar huis aan Adrenalize laten horen omdat hij geprobeerd had Adrenalize z’n sounddesign een beetje na te maken, en dat is toen een collab geworden.

Al met al was het een enorm leuke ervaring en kan niet wachten tot m’n vinyl binnenkomt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 15:43 

Hardtraxxer

Toch ben ik benieuwd hoe zo'n listening party dan gaat. Speelt die de tracks dan 1 voor 1 af en wacht die op een reactie ofzo? Zo van: ''nou dit was nummer 1 jongens, wat vinden we er van?''
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 16:18 

Hardtraxxer

Ja gewoon 1 voor 1 het album door en voor elke plaat een beetje context. Hij wist zelf ook niet altijd zo goed wat ie moest zeggen. "Yeah this is XXX and it sound like Adrenalized, enjoy!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 16:53 

Hardtraxx Addict

Ben groot fan van Adrenalize, maar in dit album hoor ik weinig diversiteit of dat aantrekkingskracht waarbij te terugkomt voor een track.
Er zitten veel hoge synths en kicks in, die ik in de remix van Stars (Take Me Higher) geweldig vond, maar hier niet altijd een lekker luisterend oor naar heb.
De tracks die al uit waren waren ook de betere track van het album.
Voor mij is dit een ‘oke’ album, 7/10
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle