Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:56 
 
Hardtraxx Crew

Adrenalize - Toxic (SCAN441)

Label: Scantraxx
WEB release: 15/06/2023

Tracks:
Adrenalize - Toxic

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 11:10 
 
Hardtraxxer

Dis echt niets voor mij, snel terug!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik het wel vet vind eigenlijk. Veel oldschool invloedens en de kicks zijn aardig te doen.
Enige min punt is de hoeveelheid je "Toxic" hoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meh, als dit het uithangbord moet zijn van je nieuwe project, dan ben ik verre van weg geblazen eigenlijk.

Het klinkt leuk, maar lijkt ook niet af ofzo. Misschien dat het er live vol op gaat, maar ik hoor toch liever de euforische Adrenalize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de vibe van deze plaat echt heel nice. T is niet de gebruikelijke Adrenalize, waar dat was ook het hele idee van het concept. Fijn dat het erop lijkt dat Adrenalize niet de raw kant op gaat met z'n nieuwe act en het enige stukje wat daarbij in de buurt zou komen in deze track wordt zelfs ter plekke excuses voor aangeboden :lol: T is absoluut niet dat ik omver ben geblazen, maar ik zou er live goed op gaan en ben benieuwd naar de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat, ook een beetje de huidige trend met een hardstyle sausje. I like it :). Niet iedere plaat moet persé de hoogtepunt van je set zijn, wat wel een beetje de trend is in hardstyle. Jusit fijn dat er ook wat meer rustige platen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmmm ik heb beetje gemixte gevoelens. De plaat is gericht op zijn live-act. Maar die live-act zal dus bomvol zitten met dit soort platen en edits (gok ik).
Ik ben bang dat je hierdoor weer een euforische naam krijgt die deze kant op gaat en dat is precies wat ik juist niet zou willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk dat hij wat anders probeert, maar dit is niks voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 20:24 
 
Hardtraxxer

Erg matig.

De track heeft wel een fijne flow (bijna Techno achtig) en beukt door ipv het gebruikelijke explosieve van hardstyle, maar het had zoveel interessanter kunnen zijn allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 14:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
hmmm ik heb beetje gemixte gevoelens. De plaat is gericht op zijn live-act. Maar die live-act zal dus bomvol zitten met dit soort platen en edits (gok ik).
Ik ben bang dat je hierdoor weer een euforische naam krijgt die deze kant op gaat en dat is precies wat ik juist niet zou willen.

Ben het hier mee eens :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle