M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Adrenalize - Toxic (SCAN441)

Label: Scantraxx
WEB release: 15/06/2023

Tracks:
Adrenalize - Toxic

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Addict
1381 posts member since 2022
last seen 1 day ago
Dis echt niets voor mij, snel terug!!
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Moet zeggen dat ik het wel vet vind eigenlijk. Veel oldschool invloedens en de kicks zijn aardig te doen.
Enige min punt is de hoeveelheid je "Toxic" hoort
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Meh, als dit het uithangbord moet zijn van je nieuwe project, dan ben ik verre van weg geblazen eigenlijk.

Het klinkt leuk, maar lijkt ook niet af ofzo. Misschien dat het er live vol op gaat, maar ik hoor toch liever de euforische Adrenalize.
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Ik vind de vibe van deze plaat echt heel nice. T is niet de gebruikelijke Adrenalize, waar dat was ook het hele idee van het concept. Fijn dat het erop lijkt dat Adrenalize niet de raw kant op gaat met z'n nieuwe act en het enige stukje wat daarbij in de buurt zou komen in deze track wordt zelfs ter plekke excuses voor aangeboden :lol: T is absoluut niet dat ik omver ben geblazen, maar ik zou er live goed op gaan en ben benieuwd naar de rest.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vette plaat, ook een beetje de huidige trend met een hardstyle sausje. I like it :). Niet iedere plaat moet persé de hoogtepunt van je set zijn, wat wel een beetje de trend is in hardstyle. Jusit fijn dat er ook wat meer rustige platen zijn.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
hmmm ik heb beetje gemixte gevoelens. De plaat is gericht op zijn live-act. Maar die live-act zal dus bomvol zitten met dit soort platen en edits (gok ik).
Ik ben bang dat je hierdoor weer een euforische naam krijgt die deze kant op gaat en dat is precies wat ik juist niet zou willen.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Leuk dat hij wat anders probeert, maar dit is niks voor mij
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 22 hours ago
Erg matig.

De track heeft wel een fijne flow (bijna Techno achtig) en beukt door ipv het gebruikelijke explosieve van hardstyle, maar het had zoveel interessanter kunnen zijn allemaal.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hekzitter wrote:hmmm ik heb beetje gemixte gevoelens. De plaat is gericht op zijn live-act. Maar die live-act zal dus bomvol zitten met dit soort platen en edits (gok ik).
Ik ben bang dat je hierdoor weer een euforische naam krijgt die deze kant op gaat en dat is precies wat ik juist niet zou willen.
Ben het hier mee eens :)