Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2019 08:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Adrenalize ft. ADN - Tomorrow (SCANTRAXX305)

Label: Scantraxx
WEB release: 16/05/2019

Tracks:
Adrenalize ft. ADN - Tomorrow

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wauw, wat een heerlijke melodie weer zeg! Vooral de 1e 8 bars (zeg ik dat goed?) zijn heel erg fijn
Meer dan prima opvolger voor Get Up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 00:07 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Prima plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Get up pakte me wat meer :) desalniettemin klinkt dit erg fijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is zo fijn! (L)

Jammer dat B2S de stekker uit het Euphoria feest getrokken heeft (?). Want met de huidige euforische namen (Jay Reeve, Keltek, Devin Wild, adrenalize, d-block & S-te-fan, Atmozfears etc.) En afsluitende met een phuture noize bijvoorbeeld zou je echt een fantastisch feest kunnen genereren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is in december toch gewoon geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Dit is zo fijn! (L)

Jammer dat B2S de stekker uit het Euphoria feest getrokken heeft (?). Want met de huidige euforische namen (Jay Reeve, Keltek, Devin Wild, adrenalize, d-block & S-te-fan, Atmozfears etc.) En afsluitende met een phuture noize bijvoorbeeld zou je echt een fantastisch feest kunnen genereren.

Vind sowieso dat euphoric veel te ondergewaardeerd wordt. Tracks als deze bezorgen me echt een glimlach
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Hekzitter schreef:
Dit is zo fijn! (L)

Jammer dat B2S de stekker uit het Euphoria feest getrokken heeft (?). Want met de huidige euforische namen (Jay Reeve, Keltek, Devin Wild, adrenalize, d-block & S-te-fan, Atmozfears etc.) En afsluitende met een phuture noize bijvoorbeeld zou je echt een fantastisch feest kunnen genereren.

Vind sowieso dat euphoric veel te ondergewaardeerd wordt. Tracks als deze bezorgen me echt een glimlach


Eens, heb soms echt het gevoel dat ik een van de enigen ben die de euphoric van tegenwoordig vetter vind dan raw.

Verder is dit weer een heerlijk zomers wegdroomplaatje, zoals we van Adrenalize gewend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 16:58 
 
Hardtraxxer

Fijne track weer :loving:
Blijf me verbazen wat voor kwaliteitmuziek hij al een tijd maakt. En dat op zo’n leeftijd. Knap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

LV1 schreef:
JeroenB93 schreef:
Hekzitter schreef:
Dit is zo fijn! (L)

Jammer dat B2S de stekker uit het Euphoria feest getrokken heeft (?). Want met de huidige euforische namen (Jay Reeve, Keltek, Devin Wild, adrenalize, d-block & S-te-fan, Atmozfears etc.) En afsluitende met een phuture noize bijvoorbeeld zou je echt een fantastisch feest kunnen genereren.

Vind sowieso dat euphoric veel te ondergewaardeerd wordt. Tracks als deze bezorgen me echt een glimlach


Eens, heb soms echt het gevoel dat ik een van de enigen ben die de euphoric van tegenwoordig vetter vind dan raw.

Verder is dit weer een heerlijk zomers wegdroomplaatje, zoals we van Adrenalize gewend zijn.


Denk dat als je steeds meer richting de raw gaat je gewend raakt aan die drive, en euphoric dan als saai aanvoelt. Ik ben echt altijd groot fan geweest van het melodieuze spul, en in 2015 toen de raw steeds meer in de picture kwam en langzamerhand meer mainstream werd dan euphoric zelf bleef ik raw nog steeds mijden terwijl velen 'overstapten'. Toen rawphoric kwam ben ik sinds pak hem beet eind 2017 uiteindelijk eens een kijkje om de hoek gaan nemen, begon raw vet te vinden en toen moest het steeds harder om diezelfde 'kick' te krijgen. Ik zat laatst ook in het livesets gedeelte waar ik dan bv. die Jay Reeve Intents warmup set opzet en dan vind ik de sound nog steeds heerlijk maar de dag erna was ik raw aan het luisteren, zette vervolgens een random euphoric setje op en viel echt in slaap. Beetje hetzelfde effect als een uurtje 155 luisteren en dan terug naar 150, die 150 voelt dan gewoon letterlijk als 130 aan voor mij. Moraal, gewenning, als je eenmaal harder gaat heb je steeds meer nodig om dezelfde rush er uit te halen. Althans voor mij dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
LV1 schreef:
JeroenB93 schreef:
Vind sowieso dat euphoric veel te ondergewaardeerd wordt. Tracks als deze bezorgen me echt een glimlach


Eens, heb soms echt het gevoel dat ik een van de enigen ben die de euphoric van tegenwoordig vetter vind dan raw.

Verder is dit weer een heerlijk zomers wegdroomplaatje, zoals we van Adrenalize gewend zijn.


Denk dat als je steeds meer richting de raw gaat je gewend raakt aan die drive, en euphoric dan als saai aanvoelt. Ik ben echt altijd groot fan geweest van het melodieuze spul, en in 2015 toen de raw steeds meer in de picture kwam en langzamerhand meer mainstream werd dan euphoric zelf bleef ik raw nog steeds mijden terwijl velen 'overstapten'. Toen rawphoric kwam ben ik sinds pak hem beet eind 2017 uiteindelijk eens een kijkje om de hoek gaan nemen, begon raw vet te vinden en toen moest het steeds harder om diezelfde 'kick' te krijgen. Ik zat laatst ook in het livesets gedeelte waar ik dan bv. die Jay Reeve Intents warmup set opzet en dan vind ik de sound nog steeds heerlijk maar de dag erna was ik raw aan het luisteren, zette vervolgens een random euphoric setje op en viel echt in slaap. Beetje hetzelfde effect als een uurtje 155 luisteren en dan terug naar 150, die 150 voelt dan gewoon letterlijk als 130 aan voor mij. Moraal, gewenning, als je eenmaal harder gaat heb je steeds meer nodig om dezelfde rush er uit te halen. Althans voor mij dan.


Tuurlijk ligt het er ook net aan hoe je je op moment van muziek luisteren voelt, wat op dat moment je voorkeur heeft. Maar vind de meeste raw tracks (hoe vet ik ze ook vind) niet echt iets heel muziekaals hebben, waar ik dat bij tracks als deze van Adrenalize wel echt enorm heb (als je begrijpt wat ik in dit geval met muzikaal bedoel). Veel mensen luisteren alleen maar raw omdat het "vet" en "hard" is, terwijl euphorisch voor mij veel meer gevoel en verhaal in een track heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ja begrijp je, ligt ook aan je 'mood' idd. Maar vaak de laatste tijd is dat dat niet-muzikale juist wat ik nodig heb. Drive krijg je er dan weer voor terug :P

Vind het echter soms wel jammer. Kan echt veel minder genieten van euphoric sinds ik steeds wat harder ben gegaan in m'n smaak. Daarvoor nooit last van die euphoric-dipjes gehad. En toen luisterde ik juist enkel maar naar euphoric. Toen verveelde het niet, gek wel eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 19:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Opzich wel een lekkere zomerplaat, maar vind de melodie minder pakkend dan normaal bij Adrenalize tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem minder dan Get Up, maar alsnog wel een fijne plaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Opzich wel een lekkere zomerplaat, maar vind de melodie minder pakkend dan normaal bij Adrenalize tracks.

Ja mee eens, vind deze ook wat minder.
Was wel hyped toen ik weer adrenalize solo zag maar deze slaat toch minder snel aan als get up of on the edge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
wootum schreef:
Opzich wel een lekkere zomerplaat, maar vind de melodie minder pakkend dan normaal bij Adrenalize tracks.

Ja mee eens, vind deze ook wat minder.
Was wel hyped toen ik weer adrenalize solo zag maar deze slaat toch minder snel aan als get up of on the edge.


Na Get Up en Groove Right Now toch wel hoge verwachtingen gekregen. De plaat is zeker niet slecht en luistert heerlijk weg.
Ik blijf hyped om zijn talent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2019 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
LV1 schreef:
JeroenB93 schreef:
Eens, heb soms echt het gevoel dat ik een van de enigen ben die de euphoric van tegenwoordig vetter vind dan raw.

Verder is dit weer een heerlijk zomers wegdroomplaatje, zoals we van Adrenalize gewend zijn.


Denk dat als je steeds meer richting de raw gaat je gewend raakt aan die drive, en euphoric dan als saai aanvoelt. Ik ben echt altijd groot fan geweest van het melodieuze spul, en in 2015 toen de raw steeds meer in de picture kwam en langzamerhand meer mainstream werd dan euphoric zelf bleef ik raw nog steeds mijden terwijl velen 'overstapten'. Toen rawphoric kwam ben ik sinds pak hem beet eind 2017 uiteindelijk eens een kijkje om de hoek gaan nemen, begon raw vet te vinden en toen moest het steeds harder om diezelfde 'kick' te krijgen. Ik zat laatst ook in het livesets gedeelte waar ik dan bv. die Jay Reeve Intents warmup set opzet en dan vind ik de sound nog steeds heerlijk maar de dag erna was ik raw aan het luisteren, zette vervolgens een random euphoric setje op en viel echt in slaap. Beetje hetzelfde effect als een uurtje 155 luisteren en dan terug naar 150, die 150 voelt dan gewoon letterlijk als 130 aan voor mij. Moraal, gewenning, als je eenmaal harder gaat heb je steeds meer nodig om dezelfde rush er uit te halen. Althans voor mij dan.

Wou hier de vorige keer al op inhaken, maar tijdgebrek...


Vroeger kon ik ook enkel euphoric hardstyle waarderen, tegenwoordig is dat wel anders. Alleen heeft het bij mij andere redenen dan bij jou :P. Over het algemeen vind ik raw nu zelfs interresanter dan euphoric, maar daar ligt voor mij ook min of meer het probleem met euforische hardstyle dezer dagen. Raw is sinds dat ik serieus naar hardstyle ben gaan luisteren (2012/2013) zo ontzettend veranderd en gegroeid. Er zit zo veel beweging in die scene, echt niet normaal. De sound is compleet veranderd, het aanbod aan artiesten is enorm, evenals de verschillende stijlen/sounds binnen de raw. Plus dat er ook erg veel nieuwe aanwas is qua talenten.

Als ik dat afzet tegen de ontwikkeling van eupforic de afgelopen 7 a 8 jaar (en eigenlijk in het bijzonder afgelopen paar jaren), dan blijft dat gewoon heel erg achter imo. Tuurlijk zijn de tracks qua sounds nu anders en met hun tijd mee gegaan, maar het verschil tussen raw platen van toen en nu is veel groter. Dat maakt voor mij die kant van hardstyle interessanter om te volgen dan de huidige eupforic scene.

Ook vind ik dat TE veel platen tegenwoodig op elkaar lijken, waar Scantraxx de laatste tijd een goed voorbeeld van is. Iets wat de afgelopen periode wel vaker in Scantraxx topics word aangehaald.

Ook op gebied van talenten (met een eigen sound) komt er amper iets door, wat voor mij ook weer een rede is om meer naar de hedendaagse raw te luisteren, waar dat imo wel het geval is. Buiten Devin Wild, Demi Kanon en min of meer Adrenalize om is er volgens mij niemand echt doorgebroken de afgelopen paar jaren op euphoric hardstyle gebied. Sinds de stroomversnelling waar de raw in is gekomen zeg maar. Namen als Audiotricz, BM en Sound Rush zaten daar voor mijn gevoel nog voor. Als ik nu een line-up samen zou moeten stellen met enkel euphorische namen, zou die er op 2 of 3 namen na vrijwel exact hetzelfde uitzien als wanneer ik dat had moeten doen in pak hem weg 2014.

TL;DR
Voor mij kan euphoric de ontwikkeling van raw gewoon niet bijbenen, waardoor mijn intresse steeds meer richting de raw opschuift.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat juist die raw hype van rond 2014 verantwoordelijk is voor de nieuwe aanwas in talenten in de Raw-scene. Iedereen vond dat vet en wilde zelf ook zoiets kunnen maken, of iig een beetje aankloten met harde ripped kicks enzo.
Natuurlijk is het ook zo dat als je toonde euphoric helemaal vet te vinden, je dan voor watje ofzo werd uitgemaakt omdat het allemaal hard en lomp moet. Want dat is “vet”. Ben zelf van mening dat door die ontwikkeling de euphoric een beetje is onderdrukt, waardoor het minder aantrekkelijk is/was om euphoric te maken
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle