Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 14:53 
 
Hardtraxx Elite

Ziek! Welke is Robbie? Die met lange haren die loopt te slaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ziek! Welke is Robbie? Die met lange haren die loopt te slaan?

Die tegen zn kop staat te schoppen volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heeft ie daar eigenlijk ooit een straf voor gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een stoere kerel is die Rob Gee zeg, achterlijke mongool. Als iemand helemaal niets kan doen tegen zn kop aan schoppen. Wat een held. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heeft ie daar eigenlijk ooit een straf voor gehad?

http://www.nu.nl/achterklap/774616/rob-gee-op-de-vuist-tijdens-sensation-black-video.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind alles voor 3:30 niks aan, wat daarna komt vind ik superdik! Vooral de "2e" climax. Superveel drive! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ondanks de vocals wel een leuke plaat, vooral de versnelling. Maar verdoome, wat een kutclip. Kan die Rob Gee niet aanzien zo, voel bijna plaatsvervangende schaamte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 17:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Die kerel in de clip is pittig eng. Ik vind de breaks in de mid-intro echt heel sfeervol. De rest erg standaard, climax nog wel aardig maar veel te hoog BPM! Wie is Rob Gee trouwens?


Rob Gee is een Amerikaanse hardcore DJ uit de jaren 90.
Heeft de fusie van hardcore met rock/metal uitgevonden destijds wat Neophyte (Records) toen heeft opgepikt.
Was in de vroege jaren tot 2005/2006 een geweldige DJ/Producer.
Tot het filmpje wat Rik postte. En nu is hij terug als vocalist.

Maar is enorm afgezakt nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 21:21 
 
Hardtraxxer

plaat vind ik echt vet met lekker drive om alles eruit te knallen op een feest. Adaro altijd plus punten, maar dat step into the pit....... would you please fuck off!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:28 
 
Hardtraxxer

Jammer dat de jonkies hier zich alleen de vechtvideo herinneren en niet de muzikale bijdrage van Rob Gee. Doe jullie huiswerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De man was in principe in de fout door op het podium te klimmen, maar Rob Gee die een band meeneemt naar een Harddance feest is ook niet heel snugger, ook al hoort het enigszins bij zijn stijl van hardcore (die hij niet draaide samen met de band), en vervolgens die vent het hoofd in schoppen en flink na trappen met de hele band terwijl hij allang op de grond ligt kan gewoon niet, dan grijp je hem toch gewoon met zijn allen en sleep je hem naar de security.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 01:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De man was in principe in de fout door op het podium te klimmen, maar Rob Gee die een band meeneemt naar een Harddance feest is ook niet heel snugger, ook al hoort het enigszins bij zijn stijl van hardcore (die hij niet draaide samen met de band), en vervolgens die vent het hoofd in schoppen en flink na trappen met de hele band terwijl hij allang op de grond ligt kan gewoon niet, dan grijp je hem toch gewoon met zijn allen en sleep je hem naar de security.


Inderdaad, onbegrijpelijk dat er geen security in de buurt was. Wat is er eigenlijk met het festival gebeurd na dit incident? Werd het door andere dj's overgenomen, werd het festival even stilgelegd, of zelfs helemaal afgelast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 13:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Vind vooral de climax vet , enorm veel drive. De rest doet me nog niet zo heel erg veel. Mid-intro is erg standaard met die screech.

Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Release a.s. maandag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jambekkiee schreef:
Jammer dat de jonkies hier zich alleen de vechtvideo herinneren en niet de muzikale bijdrage van Rob Gee. Doe jullie huiswerk.

Kopschoppen = risico je leven lang aan herinnerd worden. Ongeveer net als dat je iemand een dwarslaesie schopt zodat ie de rest van z'n leven verlamd moet uitzitten, maar dan veel minder erg. Vooral als je een voorbeeldfunctie hebt omdat je toevallig op een podium staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben deze dus echt he le maal beu
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gedacht dat deze exlusief zou blijven, maar vet dat deze nu al een release krijgt! :D

En dit dus:
wootum schreef:
kevin-field schreef:
Vind vooral de climax vet , enorm veel drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al? Het heeft exact 9 maanden geduurd voordat deze plaat een release kreeg, dat vind ik nu niet echt snel :P En daarbij was de radio edit al een paar maanden op enkele CD's te verkrijgen.
Dat Roughstate releasebeleid is tot nu toe niet veel soeps. Waar zijn bijvoorbeeld al die nieuwe Freqz platen, sommigen van vorig jaar al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Nu al? Het heeft exact 9 maanden geduurd voordat deze plaat een release kreeg, dat vind ik nu niet echt snel :P En daarbij was de radio edit al een paar maanden op enkele CD's te verkrijgen.
Dat Roughstate releasebeleid is tot nu toe niet veel soeps. Waar zijn bijvoorbeeld al die nieuwe Freqz platen, sommigen van vorig jaar al?


Ik wacht al langer dan een jaar op I Need You..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 01:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
pim0412 schreef:
Nu al? Het heeft exact 9 maanden geduurd voordat deze plaat een release kreeg, dat vind ik nu niet echt snel :P En daarbij was de radio edit al een paar maanden op enkele CD's te verkrijgen.
Dat Roughstate releasebeleid is tot nu toe niet veel soeps. Waar zijn bijvoorbeeld al die nieuwe Freqz platen, sommigen van vorig jaar al?


Ik wacht al langer dan een jaar op I Need You..


Dit.. Om over bepaalde G4H tracks nog maar te zwijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 09:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst.

De eerste Ran-D release duurt anders ook eeuwig :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkiee schreef:
Jammer dat de jonkies hier zich alleen de vechtvideo herinneren en niet de muzikale bijdrage van Rob Gee. Doe jullie huiswerk.

Je bent zelf net 20 ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 11:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Dit.. Om over bepaalde G4H tracks nog maar te zwijgen.

Exclusiviteitsregel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hyperactive schreef:
Dit.. Om over bepaalde G4H tracks nog maar te zwijgen.

Exclusiviteitsregel.

Klopt, dat snap ik wel. Maar neem nu een plaat als 'Inside My Head'. In mijn ogen een weergaloze plaat, maar er wordt nu niets meer mee gedaan. Als ze hem nu nog steeds draaien, snap ik het wel, maar zelfs dat doen ze niet. Doodzonde. Release hem dan, of geef hem desnoods als een free release weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 14:07 
 

De weg kwijt
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle