Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2019 18:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Adaro kan weinig fout doen laatste tijd! Ook deze plaat is spot on :worship: Geweldig anthem met een vette zomerse sfeer erin :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2019 20:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind het maar een saaie en irritante plaat om eerlijk te zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2019 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Chroman schreef:
Vind de melodie maar alle kanten op vliegen, niet te volgen. Ook een lelijke synth. De 2e climax is beter, wanneer die vocals de melodie afwisselen.


Hoezo moeilijk, hij volgt gewoon de vocalen. Moest de eerste keer ook wel even goed luisteren, maar na de tweede keer kan ik hem makkelijk volgen.

Blij dat er eens van dit soort langere melodieën worden gemaakt die niet telkens het zelfde standaard voorspellende riedeltje volgen.

Vette plaat, break, opbouw en climax zijn vet. Het eerste deel van de melodie is wel vetter dan het tweede deel imo. Had ook gehoopt dat de melodie het riedeltje in de break zou volgen. Maar alsnog, top plaat en een typisch anthem verder.

EDIT: Hoe vaker ik hem luister, hoe vetter hij wordt imo


Ja goh, als ik vaak genoeg Malice - Brutalized luister kan ik de kickrolls ook wel meetrommelen. Ik bedoel meer dat het onlogisch klinkt op de een of andere manier, waardoor ik het niet fijn vind klinken. En dan vooral de eerste climax, waarbij er al een variant op de melodie is ten opzichte van de break. Evenals de synth die ik persoonlijk niet mooi vind. Terwijl ik beide bij bijvoorbeeld One More Time en The Otherside wel top vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 09:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je net zo lang nodig hebt om die kickrolls te onthouden als deze melodie te volgen is er iets mis met je melodieuze gevoel of je hebt een enorme aanleg voor kickrolls onthouden :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke almachtige Broken Balance. Ik zeg niet dat ik hem niet KAN volgen, ik zeg dat get onlogisch klinkt, waardoor het niet fijn klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 14:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Oke almachtige/quote]
Rik?

Chroman schreef:
Broken Balance. Ik zeg niet dat ik hem niet KAN volgen, ik zeg dat get onlogisch klinkt, waardoor het niet fijn klinkt.


Maar waarom IS dat zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die break echt machtig mooi, heerlijk om straks met een pilsje in de hand mee te brullen. Rest van de track ook dik en dik in orde, heel erg goed Rebirth anthem imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Maar waarom IS dat zo?


Omdat de melodie andere kanten op gaat dan ik zou verwachten, waardoor ik het niet fijn vind klinken. Blijft ook niet hangen bij mij daardoor (moest hem nu dus weer terugluisteren na gisteren). Wat valt hier nog over te discussiëren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon de melodie de eerste keer ook niet volgen. Ook na hem meerdere keren geluisterd te hebben vind ik hem vrij random overkomen. Track blijft door die melodie bij mij in ieder geval totaal niet hangen, wat toch wel een must is voor een anthem vind ik. Voor de rest klinkt het allemaal wel prima, maarja… jammer van die melo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals iets minder, maar de plaat opzich vind ik best leuk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 00:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Broken Balance schreef:

Maar waarom IS dat zo?


Waardoor ik het niet fijn vind klinken. Wat valt hier nog over te discussiëren?


Nu niets meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Kon de melodie de eerste keer ook niet volgen. Ook na hem meerdere keren geluisterd te hebben vind ik hem vrij random overkomen. Track blijft door die melodie bij mij in ieder geval totaal niet hangen, wat toch wel een must is voor een anthem vind ik. Voor de rest klinkt het allemaal wel prima, maarja… jammer van die melo.


Was dit ook niet het geval bij Black Rain?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 12:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Svbtwee schreef:
Kon de melodie de eerste keer ook niet volgen. Ook na hem meerdere keren geluisterd te hebben vind ik hem vrij random overkomen. Track blijft door die melodie bij mij in ieder geval totaal niet hangen, wat toch wel een must is voor een anthem vind ik. Voor de rest klinkt het allemaal wel prima, maarja… jammer van die melo.


Was dit ook niet het geval bij Black Rain?


Dan vind ik deze eerder moeilijk te volgen dan Black Rain. Black Rain heeft een andere maat in de melodie waardoor het eerst wat lastig te volgen lijkt.

Maar net als Black Rain vind ik het wel tof als een anthem een wat uitgebreidere melodie met een andere notenprogressie heeft. Dat simpele geeft imo echt geen anthem gevoel maar meer een makkelijk meeblèèr nummer en maakt de nummers ook zo extreem voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah. Dat nieuwe stijltje van Adaro is niks voor mij denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeerlijk :loving: Echte Rebirth feeling. Adaro heeft zichzelf helemaal opnieuw uitgevonden. Top stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Vind die melodie echt tering dik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 20:55 
 
Hardtraxxer

Wanneer komt de Extended?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeeeerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2019 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, kan deze ook maar moeilijk volgen. Melodie is niet aan mij besteed denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

episch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 14:01 
 
Hardtraxxer

Echt een geweldige plaat. Hoe vaker ik hem luister, hoe beter die wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 20:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

deze man bakt er ook niks meer van
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2019 08:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardstyle Boy? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer is dit toch! Dikke melodie met echt stevige kicks! Een nummer die lang op repeat bij mij zou blijven denk ik. Adaro brengt laatste tijd echt heerlijke platen uit! :yes:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle