Adaro kan weinig fout doen laatste tijd! Ook deze plaat is spot on
Geweldig anthem met een vette zomerse sfeer erin 
Related topics
- View the latest post: Adaro - I'm Alive (Rebirth 2019 Anthem) (Re-Style & Vertex Remix) (ROUGH156)
- View the latest post: Adaro, Re-Style & Vertex - I'm Alive (Gezellige Uptempo REBiRTH Tool)
- View the latest post: D-Sturb & Villain ft. Le Prince - I Am Rebirth (Official Rebirth Festival 2020 Anthem) (EOL118)
- View the latest post: B-Freqz ft. Jonjo - Rebirth (Official Rebirth Festival 2018 Anthem) (ROUGH085)
- View the latest post: Adrenalize vs B-Front (REBiRTH Evolution Special) @ REBiRTH Festival 2026
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Vind het maar een saaie en irritante plaat om eerlijk te zijn 
Ja goh, als ik vaak genoeg Malice - Brutalized luister kan ik de kickrolls ook wel meetrommelen. Ik bedoel meer dat het onlogisch klinkt op de een of andere manier, waardoor ik het niet fijn vind klinken. En dan vooral de eerste climax, waarbij er al een variant op de melodie is ten opzichte van de break. Evenals de synth die ik persoonlijk niet mooi vind. Terwijl ik beide bij bijvoorbeeld One More Time en The Otherside wel top vond.Broken Balance wrote:Hoezo moeilijk, hij volgt gewoon de vocalen. Moest de eerste keer ook wel even goed luisteren, maar na de tweede keer kan ik hem makkelijk volgen.Chroman wrote:Vind de melodie maar alle kanten op vliegen, niet te volgen. Ook een lelijke synth. De 2e climax is beter, wanneer die vocals de melodie afwisselen.
Blij dat er eens van dit soort langere melodieën worden gemaakt die niet telkens het zelfde standaard voorspellende riedeltje volgen.
Vette plaat, break, opbouw en climax zijn vet. Het eerste deel van de melodie is wel vetter dan het tweede deel imo. Had ook gehoopt dat de melodie het riedeltje in de break zou volgen. Maar alsnog, top plaat en een typisch anthem verder.
EDIT: Hoe vaker ik hem luister, hoe vetter hij wordt imo
Als je net zo lang nodig hebt om die kickrolls te onthouden als deze melodie te volgen is er iets mis met je melodieuze gevoel of je hebt een enorme aanleg voor kickrolls onthouden
.
Oke almachtige Broken Balance. Ik zeg niet dat ik hem niet KAN volgen, ik zeg dat get onlogisch klinkt, waardoor het niet fijn klinkt.
Maar waarom IS dat zo?Chroman wrote:Oke almachtige/quote]
Rik?
Chroman wrote:Broken Balance. Ik zeg niet dat ik hem niet KAN volgen, ik zeg dat get onlogisch klinkt, waardoor het niet fijn klinkt.
Ik vind die break echt machtig mooi, heerlijk om straks met een pilsje in de hand mee te brullen. Rest van de track ook dik en dik in orde, heel erg goed Rebirth anthem imo 
Omdat de melodie andere kanten op gaat dan ik zou verwachten, waardoor ik het niet fijn vind klinken. Blijft ook niet hangen bij mij daardoor (moest hem nu dus weer terugluisteren na gisteren). Wat valt hier nog over te discussiëren?Broken Balance wrote:
Maar waarom IS dat zo?
Kon de melodie de eerste keer ook niet volgen. Ook na hem meerdere keren geluisterd te hebben vind ik hem vrij random overkomen. Track blijft door die melodie bij mij in ieder geval totaal niet hangen, wat toch wel een must is voor een anthem vind ik. Voor de rest klinkt het allemaal wel prima, maarja… jammer van die melo.
Vocals iets minder, maar de plaat opzich vind ik best leuk! 
Nu niets meer.Chroman wrote:Waardoor ik het niet fijn vind klinken. Wat valt hier nog over te discussiëren?Broken Balance wrote:
Maar waarom IS dat zo?
Was dit ook niet het geval bij Black Rain?Svbtwee wrote:Kon de melodie de eerste keer ook niet volgen. Ook na hem meerdere keren geluisterd te hebben vind ik hem vrij random overkomen. Track blijft door die melodie bij mij in ieder geval totaal niet hangen, wat toch wel een must is voor een anthem vind ik. Voor de rest klinkt het allemaal wel prima, maarja… jammer van die melo.
Dan vind ik deze eerder moeilijk te volgen dan Black Rain. Black Rain heeft een andere maat in de melodie waardoor het eerst wat lastig te volgen lijkt.PEPii wrote:Was dit ook niet het geval bij Black Rain?Svbtwee wrote:Kon de melodie de eerste keer ook niet volgen. Ook na hem meerdere keren geluisterd te hebben vind ik hem vrij random overkomen. Track blijft door die melodie bij mij in ieder geval totaal niet hangen, wat toch wel een must is voor een anthem vind ik. Voor de rest klinkt het allemaal wel prima, maarja… jammer van die melo.
Maar net als Black Rain vind ik het wel tof als een anthem een wat uitgebreidere melodie met een andere notenprogressie heeft. Dat simpele geeft imo echt geen anthem gevoel maar meer een makkelijk meeblèèr nummer en maakt de nummers ook zo extreem voorspelbaar.
Mwah. Dat nieuwe stijltje van Adaro is niks voor mij denk ik.
Heeerlijk
Echte Rebirth feeling. Adaro heeft zichzelf helemaal opnieuw uitgevonden. Top stijltje.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Vind die melodie echt tering dik 
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Wanneer komt de Extended?
Hmm, kan deze ook maar moeilijk volgen. Melodie is niet aan mij besteed denk ik...
-
A
episch 
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 17 days ago
Echt een geweldige plaat. Hoe vaker ik hem luister, hoe beter die wordt!