Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 13 days ago
Ik mis een klein beetje de drive in deze plaat, hij 'pauzeert' te vaak vind ik.

Verder enorm dikke plaat, hele toffe elementen zoals de acid en gated. Frontliner collabs zijn behoorlijk vet altijd, adaro altijd goeie :worship:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Ja dit is mooi spul keals
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 11 days ago
InfinI wrote:Wel vet, maar klinkt super slecht afgewerkt? Kicks zijn niet zuiver, lead wordt weggedrukt door de bass. Vocalen hebben teveel filters en ik hoor ook super veel white noise. Had hier meer van verwacht eerlijk gezegd.
Volgens mij is dit meer een stijl of sound design kwestie dan afmixen.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ja, opnieuw een geslaagde collab van deze heren :) Weer mooi beide stijlen terug te horen!
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
ErikZ wrote:
InfinI wrote:Wel vet, maar klinkt super slecht afgewerkt? Kicks zijn niet zuiver, lead wordt weggedrukt door de bass. Vocalen hebben teveel filters en ik hoor ook super veel white noise. Had hier meer van verwacht eerlijk gezegd.
Dit haal je uit een Youtube video?
Kan prima hoor. Alles hier heeft eerst een youtube preview/release, en is tegenwoordig niet zo heel verschillend meer van het uideindelijke mp3-bestand. Zelfde geldt voor .wav. Hoor zoiets ook niet echt terug in andere releases, en dat zijn ook allemaal youtube videos.
YWalen wrote:Volgens mij is dit meer een stijl of sound design kwestie dan afmixen.
Zou kunnen, maar ik vind het nergens naar klinken :P
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Heerlijke plaat. Frisse sounds die af en toe wel wat doen denken naar een aantal jaren terug. Geslaagde plaat :D
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hele gave en energieke plaat. Topcollab dit ^^
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Dik :loving: :worship:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Heerlijke plaat. Melodie geeft me een beetje een feeling van de Raw hardstyle uit 2012, heel vet! Wel jammer dat er geen melodieuze climax is, dat had deze plaat helemaal afgemaakt.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 7 hours ago
SL5961 wrote:Heerlijke plaat. Melodie geeft me een beetje een feeling van de Raw hardstyle uit 2012, heel vet! Wel jammer dat er geen melodieuze climax is, dat had deze plaat helemaal afgemaakt.
Mis ook inderdaad een climax :(
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2018
last seen Feb 2026
Heel dik nummer maar ik mis de melodieuze climax. Als ze de tweede keer dat de melodie erin komt hadden verlengd met een normale climax, dan was dit nummer heel hoog in het jaarlijstje beland.

Misschien volgt er volgend jaar een remix van een producer die hetzelfde vindt :P
Hardtraxxer
476 posts member since 2016
Wat ik niet zo goed begrijp, als je dan hoort wat voor geweldige melodie je maakt, waarom doe je daar dan amper iets mee? Die had toch veel meer doorgetrokken kunnen (moeten!) worden in de track ipv die dodelijk saaie anti en talloze breaks. Doodzonde!
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Lange tijd na release en ben nog altijd zo teleurgesteld dat deze plaat geen melodieuze climax heeft...
Wat een weggegooide potentie, want wat is die melodie fijn zeg :$