Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis een klein beetje de drive in deze plaat, hij 'pauzeert' te vaak vind ik.

Verder enorm dikke plaat, hele toffe elementen zoals de acid en gated. Frontliner collabs zijn behoorlijk vet altijd, adaro altijd goeie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit is mooi spul keals
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Wel vet, maar klinkt super slecht afgewerkt? Kicks zijn niet zuiver, lead wordt weggedrukt door de bass. Vocalen hebben teveel filters en ik hoor ook super veel white noise. Had hier meer van verwacht eerlijk gezegd.


Volgens mij is dit meer een stijl of sound design kwestie dan afmixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, opnieuw een geslaagde collab van deze heren :) Weer mooi beide stijlen terug te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 21:01 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
InfinI schreef:
Wel vet, maar klinkt super slecht afgewerkt? Kicks zijn niet zuiver, lead wordt weggedrukt door de bass. Vocalen hebben teveel filters en ik hoor ook super veel white noise. Had hier meer van verwacht eerlijk gezegd.


Dit haal je uit een Youtube video?

Kan prima hoor. Alles hier heeft eerst een youtube preview/release, en is tegenwoordig niet zo heel verschillend meer van het uideindelijke mp3-bestand. Zelfde geldt voor .wav. Hoor zoiets ook niet echt terug in andere releases, en dat zijn ook allemaal youtube videos.

YWalen schreef:
Volgens mij is dit meer een stijl of sound design kwestie dan afmixen.

Zou kunnen, maar ik vind het nergens naar klinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2021 15:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat. Frisse sounds die af en toe wel wat doen denken naar een aantal jaren terug. Geslaagde plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2021 15:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele gave en energieke plaat. Topcollab dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dik :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat. Melodie geeft me een beetje een feeling van de Raw hardstyle uit 2012, heel vet! Wel jammer dat er geen melodieuze climax is, dat had deze plaat helemaal afgemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Heerlijke plaat. Melodie geeft me een beetje een feeling van de Raw hardstyle uit 2012, heel vet! Wel jammer dat er geen melodieuze climax is, dat had deze plaat helemaal afgemaakt.


Mis ook inderdaad een climax :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2021 11:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heel dik nummer maar ik mis de melodieuze climax. Als ze de tweede keer dat de melodie erin komt hadden verlengd met een normale climax, dan was dit nummer heel hoog in het jaarlijstje beland.

Misschien volgt er volgend jaar een remix van een producer die hetzelfde vindt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2022 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ik niet zo goed begrijp, als je dan hoort wat voor geweldige melodie je maakt, waarom doe je daar dan amper iets mee? Die had toch veel meer doorgetrokken kunnen (moeten!) worden in de track ipv die dodelijk saaie anti en talloze breaks. Doodzonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lange tijd na release en ben nog altijd zo teleurgesteld dat deze plaat geen melodieuze climax heeft...
Wat een weggegooide potentie, want wat is die melodie fijn zeg :$
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle