Fijn voor je dit zeg. Het heeft alleen 0,0 met sarcasme te maken.thunder wrote:sarcasme kunnen waarderen +100Adaro wrote:heb ook wel harde humor dus kan er wel om lachen, maar ben echt god dankbaar op mn blote knieen dat ik die ellende niet meer hebthunder wrote:oren van adaro zijn denk ik nog steeds kapot
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
heb ook wel harde humor dus kan er wel om lachen, maar ben echt god dankbaar op mn blote knieen dat ik die ellende niet meer heb [/quote]
sarcasme kunnen waarderen +100[/quote]
Fijn voor je dit zeg. Het heeft alleen 0,0 met sarcasme te maken.[/quote]
heb je alleen maar horen zeuren om mijn reacties , ik vind het zo zoals het is dit is mijn mening , en jij mag dat vinden maar het heeft niks met het nummer te maken
Fijn voor je dit zeg. Het heeft alleen 0,0 met sarcasme te maken.[/quote]
heb je alleen maar horen zeuren om mijn reacties , ik vind het zo zoals het is dit is mijn mening , en jij mag dat vinden maar het heeft niks met het nummer te maken
Je statement heeft ook niks met een mening te maken
Cynisme pur sang.
Cynisme pur sang.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Het was niet eens sarcastisch bedoelt?thunder wrote:sarcasme kunnen waarderen +100Adaro wrote:heb ook wel harde humor dus kan er wel om lachen, maar ben echt god dankbaar op mn blote knieen dat ik die ellende niet meer hebthunder wrote:oren van adaro zijn denk ik nog steeds kapot
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
Het was niet eens sarcastisch bedoelt?
[/quote]
net hoe je het oppakt !
Het was niet eens sarcastisch bedoelt?
net hoe je het oppakt !
Jongens ff serieus waar word er een probleem van gemaakt.
Adaro geeft zelf aan dat ie harde humor heeft en dit wel kan hebben
. Zelf had ik zo'n opmerking niet gemaakt, want ik vind het alleen maar tof voor hem dat zijn gehoor weer oké is, maar ik snap de ophef niet helemaal.
Adaro geeft zelf aan dat ie harde humor heeft en dit wel kan hebben
-
FHardtraxxer
- 204 posts member since 2015
Blij dat Adaro weer terug is. 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Vet hoe die tweede climax erin komt zeg. Prima track.
Tof dat ie toch even zn verhaal komt doen! Vind t altijd heel interessant om te weten wat er achter een track zit. Kan het alleen maar meer waarderen nu. Succes op Hard Bass, Adaro!
AbsoluutRoyvn_ wrote:Tof dat ie toch even zn verhaal komt doen!
Ik vind hem vetter dan het B-Front anthem van vorig jaar 
Ik vind 'm ook meer dan geslaagd. Die "niet te volgen" melodie heeft wel iets vind ik. 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Op WAH live gehoord, en moet zeggen dat ie best vet klonk 
Mee eens. Misschien heeft ie m iets tw persoonlijk gemaakt.DonnyD wrote:AbsoluutRoyvn_ wrote:Tof dat ie toch even zn verhaal komt doen!Maar ook met verhaal en vaker luisteren werkt hij bij mij niet. Leuk plaatje voor Adaro zijne maar het heeft voor mij gewoon nog steeds 0 Hard Bass/anthem gevoel..
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Vette plaat wel weer. Maar instrumental mix graag.
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 24 days ago
Leuk om de hele gedachtegang achter zo'n plaat te lezen, zouden meer artiesten moeten doen wanneer ze iets releasen 
Eerst vond ik de melodie wat lastig te volgen en daardoor een minder anthem.
Laatst echter zette ik 'm op om hem aan een maatje te laten horen en vond ik hem ineens best te pruimen. Best een fris anthem dit eigenlijk!
Laatst echter zette ik 'm op om hem aan een maatje te laten horen en vond ik hem ineens best te pruimen. Best een fris anthem dit eigenlijk!
Ik vind het een prima anthem Adaro
. Je bent lekker bezig, dus ga zo door!
dit, nou ja met alleen de hardbass vocal erover ofzo.Duruz wrote:Vette plaat wel weer. Maar instrumental mix graag.
tenminste zonder e-life
Plaat heeft ongetwijfeld potentie, maar moet hem vaker gaan luisteren. Zoals eerder gezegd kan ook ik de melodie slecht volgen, hij is me te lang op een of andere manier denk ik. Hij schiet een beetje van de ene naar de andere kant. En +1 voor adaro dat ie hier even reageert en alles uitlegt 
Vind de plaat ook prima, maar het heeft voor mij niet het 'Anthem' gevoel wat ik bijvoorbeeld bij de track van B-Front - Deepest Wave wel had. Wel fijn om te zien hoe Adaro eigenlijk weer terug aan het komen is. 
Wordt echt elke keer luisteren vetter! In geen jaren zoveel zin gehad in Hard Bass 
Een goede plaat, goede melodie en stevige kicks !
EDIT: Hoe meer ik hem luister, hoe vetter ik hem vind
EDIT: Hoe meer ik hem luister, hoe vetter ik hem vind
Last edited by GB47 on 12 Jan 2018 23:33, edited 1 time in total.
Met een blik monster in m'n hand deze weer eens geluisterd. Vind 'm toch wel erg vet
Beide climaxen zijn heerlijk
Beide climaxen zijn heerlijk