Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 20:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ontzettend dikke vocals zeg :) Intro vind ik erg storend met dat oplopende tempo. Climaxen zijn wel echt heerlijk energievol. Gave melodie en fijne kicks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melodie inderdaad erg vet , zit erg veel drive in. Vooral die 2e climax :drool: doet me een beetje denken aan de Answers Remix. Intro is opzich wel leuke met dat versnelde stukje, tweede deel van de mid is standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik en een hoop mensen maar denken dat ze steeds ''Heads High'' zeggen. Het is dus ''Answer''

Vind die intro ook maar niks, gaat op een gegeven moment wat te snel. Tweede deel van de mid vind ik dan wel weer dik. Beide climaxen vind ik leuk, maar niet bijzonder. Ik ben leukere melodieën gewend van beide heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
En ik en een hoop mensen maar denken dat ze steeds ''Heads High'' zeggen. Het is dus ''Answer''

Vind die intro ook maar niks, gaat op een gegeven moment wat te snel. Tweede deel van de mid vind ik dan wel weer dik. Beide climaxen vind ik leuk, maar niet bijzonder. Ik ben leukere melodieën gewend van beide heren.


Lol, iedereen die de film Whiplashed heeft gezien wist dat sowieso. Ik verstond trouwens ook geen Heads High, waar dacht je dat dat werd gezegd dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:

Lol, iedereen die de film Whiplashed heeft gezien wist dat sowieso. Ik verstond trouwens ook geen Heads High, waar dacht je dat dat werd gezegd dan?


Sowieso bij het inmixen, en een paar keer in het nummer: Cocksuckers! HEADS HIGH!.
Ik kon de plaat Whiplashed nog niet en ik vroeg o.a. in het Hoe Heet Deze track topic en nog 2 topics welke plaat het nou was met Cocksuckers, heads high!! Ongeveer 10 man heeft me verteld dat het deze plaat is maar niemand vertelde dat het Answer! was. Ik las dit overigens ook in comments op youtube en facebook.

Ik vind de vocals in dit nummer echt faking dik en was er heilig van overtuigd dat ze Heads High zeiden :lol: , was wel een WTF momentje toen ik die videoclip zag.

Edit; natuurlijk live allemaal Heads High lopen schreeuwen afgelopen weken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 22:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nixan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 11:23 
 

Live is deze track echt ziek. Was echt een knaller toen Adaro deze voor het eerst draaide op Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het best een leuke track, maar kan nu al voorspellen dat dit zo enorm overplayed gaat worden door Digital Punk en de rest dat hij wss binnen no time al m'n neus uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind het best een leuke track, maar kan nu al voorspellen dat dit zo enorm overplayed gaat worden door Digital Punk en de rest dat hij wss binnen no time al m'n neus uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke plaat. Veel drive, goede kicks. Vind vooral dat de pitch kicks veel drive meegegeven in de tweede climax.
Helaas zal de plaat over twee maanden alweer m'n neus uit komen..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle