Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:30 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Nou dit gedeelte van het album klinkt in ieder geval nergens naar... :sick:

Hier kan ik me ook wel in vinden. Erg jammer. Hopelijk komen er nog een aantal dikke platen uit rollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:32 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
jaron123 schreef:
Waarom zou je per se moeten referen naar andere tracks of kicks? Als dit toch samen lekker klinkt, dan mag dat toch? Gezeur altijd wat in een discussie leidt.. :/

Hoe bepaal je anders of iets goed is? Is 13 seconden op de 110 meter horden goed? Als je nog nooit een druif hebt gehad en je proeft 1 druif uit de hele oogst, weet je dan of hij goed is? Je hele mening wordt bepaald door referentiemateriaal of dat nu bewust of onderbewust is. En als je niet van discussies houdt, wat doe je dan op een forum?

Ik luister. En dan bepaal ik of ik het goed vind ja of nee. Als ik een hamburger eet en t lekker vind ga ik toch ook niet bij elk hapje nadenken of dit lekkerder is dan een schnitzel. Als ik een goal scoor met voetbal ga ik toch ook niet minder uit mn dak omdat het minder fijn is dan klaarkomen? En ik hou best van discussies maar volgens mij zoek jij elk stukje tekst op om een discussie te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

En wederom is er weer een discussie waarbij het verschil tussen "leuk" en "goed" door bepaalde mensen niet begrepen wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:01 

Donateur

jaron123 schreef:
volgens mij zoek jij elk stukje tekst op om een discussie te beginnen.

Het zou echt chill zijn als meer mensen hier dat zouden doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:04 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
jaron123 schreef:
volgens mij zoek jij elk stukje tekst op om een discussie te beginnen.

Waarom dat nou weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:13 

Hardtraxx Veteran

Beide heerlijke euforische tracks.

Helaas komt in I Close My Eyes de kick in de eerste climax behoorlijk slecht uit. In de tweede climax komt hij een stuk beter tot zijn recht omdat het geheel daar beter is opgevuld door die synth.
My Freedom kan ik me niet aan de kick storen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:16 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
En wederom is er weer een discussie waarbij het verschil tussen "leuk" en "goed" door bepaalde mensen niet begrepen wordt...

Lyst kijkt gewoon zeer objectief. Vaak 'niet reëel' voor de gemiddelde bezoeker hier. Blijft een mening tenzij hij er open voor staat een onderzoek te doen? ^^

Mij vallen de kicks ook tegen, maar zijn status, prestige en melodieën daarentegen zijn klasse. Ga hem of zijn album niet afschrijven op enkel zijn kicks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:23 

Donateur

Paultheone schreef:
TiMOTHYb schreef:

Waarom dat nou weer

Interessanter om te lezen dan smileys ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:40 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:51 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Paultheone schreef:
TiMOTHYb schreef:

Waarom dat nou weer

Interessanter om te lezen dan smileys ofzo.

:thumbup:

Nee geintje, ik ben het eens met Tim, Stefan en Kevin in dit topic. Nouja, met Kevin vooral wat betreft de kicks, want ik vind wel dat de tracks lekker vrolijk klinken enzo...

Ben benieuwd naar het early deel, kunnen we zien of hij het niet verleerd is, en ben stiekem ook wel benieuwd naar het raw deel, aangezien ik veel stevige tracks van Activator erg kan/kon waarderen. Maar ik ben wel een beetje bang dat het idd van die raw-meuk wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 15:45 

Aan het typen...

Het gaat mij niet zozeer om goed of leuk. Het gaat mij erom dat die termen relatief zijn. Als je 100 tracks hebt gehoord met een mooie melodie (ik vind ze in deze niet zo geweldig, maar dat is een kwestie van smaak) die ook nog eens erg fijne kicks hebben en je hoort dan deze track, dan gaat er bij mij niet in dat je het "heerlijk" of "echt lekker" vind klinken. Je vergelijkt namelijk onbewust met die andere nummers die je hebt gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 15:55 

Hardtraxx Veteran

Maar om dan te zeggen dat dit helemaal nergens naar klinkt is dan ook weer het andere uitersten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 16:02 

Hardtraxx Veteran

Je kan toch wel meer dan 100 dingen heerlijk of lekker vinden klinken? Dit is toch ook weer een totaal andere stijl dan bijvoorbeeld een destroyer of worlds van nc wat ik bijvoorbeeld heerlijk vind. Ik vind hardwell plaatjes vaak ook lekker. Sommige dingen moet je gewoon niet vergelijken :).
Maargoed let's agree to disagree! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 19:33 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Het gaat mij niet zozeer om goed of leuk. Het gaat mij erom dat die termen relatief zijn. Als je 100 tracks hebt gehoord met een mooie melodie (ik vind ze in deze niet zo geweldig, maar dat is een kwestie van smaak) die ook nog eens erg fijne kicks hebben en je hoort dan deze track, dan gaat er bij mij niet in dat je het "heerlijk" of "echt lekker" vind klinken. Je vergelijkt namelijk onbewust met die andere nummers die je hebt gehoord.

Daarmee ga je er wel vanuit dat de zwakke punten een relatief hoog gewicht hebben in het oordeel EN dat het muzikale gehoor voldoende ontwikkeld is om een accurate score te kunnen geven. Daarnaast is er ook wat betreft kicks en melodieën zelfs binnen een categorie iets als smaak. De een vindt een wat meer zwevende sound fijn, terwijl ze voor de ander liever net 20% zwaarder liggen. De een waardeert vaag-zomerse deuntjes al gauw, terwijl de ander meer verfijning zoekt. Als deze melodieën en sound iemand goed liggen en productiekwaliteit ze niet zoveel uitmaakt OF ze kunnen het niet horen, dan kan het toch dat ze het heerlijk vinden?

Nu zeg ik niks wat je niet al weet, maar het is soms makkelijk te vergeten dat de manier waarop mensen naar muziek luisteren echt heel veel kan verschillen. Ook hier staat iedereen er anders in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 22:20 

Hardtraxx Addict

Is dit jullie werk? Of hebben jullie ook nog een baan naast dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 23:45 

Hardtraxx Veteran

Kaasstaaf schreef:

Ik bepaal m'n eigen uren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 14:33 

Hardtraxx Veteran

Weer heerlijke 2e climax ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 19:22 

Hardtraxxer

Kaasstaaf schreef:

Dat vraag ik me nou ook wel eens af ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 20:06 

Hardtraxx Elite

ThaBomba. schreef:

Weer heerlijke 2e climax ^^

Lekker! Enkel oerlelijke screetches door die melodie heen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 10:28 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 10:36 

Hardtraxx Veteran

Bij I Close My Eyes hoor je in die 2e, hoge kick (1ste climax), ineens een hele laag treble die er bij de lage kick niet zit, klinkt heel vreemd.
Rest nog niet geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 10:12 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 10:16 

vind echt vet hoe die sommige tweede climaxen een andere melodie lijn doorzet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 14:59 

Hardtraxx Elite

Leuk, al die geripte NC kicks :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 12:56 

Hardtraxx Veteran

Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle