Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Activator - Summer EP (ACTDIG042)

Label: Activa Digital
Vinyl release:
WEB release: 21/06/2012

1. Activator - Summer Breeze
2. Activator - On The Beach (Medley Children)
3. Activator - Atoll
4. Manuel Tessarollo - 2 Giugno

Samples:









Bron: http://www.junodownload.com/products/su ... 986983-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:23 
 
Hardtraxx Addict

Atoll is aardig, standaard plaatje maar is te doen :). On The Beach heeft een leuke intro, de kicks in de climax daarentegen zijn waardeloos. Summer Breeze is de beste van deze EP imo. Lekkere zomerfeeling, prima kicks, bijpassende vocal, zoals ik al in het topic heb gezegd lijkt het een beetje op Soul Train, maar daar is verder niks mis mee :P. Al met al begint Activator mij misschien weer een beetje te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:24 
 
Hardtraxx Elite

productie technisch niet de beste tracks maar vindt ze wel leuk klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Alles.kut.enter.

En wtf is dat geluid bij Atoll rond de 2:55?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 00:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ok hij maakt weer hardstyle onder de naam Activator . Maar nog steeds mis ik de oude Activator :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 02:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laat ik kort zijn, ik ben een leek ten opzichte van jullie dus hier vanaf een ander punt commentaar:

Summer Breeze: Een plaat die mij niet raakt en waarvan ik het gevoel niet heb van, we gaan knallen!
On the Beach: Intro is super en dat zou voor mij de hele plaat moeten zijn, naar basis van het intro want dan luister ik met plezier de plaat aan.
Atoll: Misschien wel de beste plaat voor mij op deze EP.
2 Guine: Wat doet dit hierop? Is er een speciaal verhaal achter? Als ik Beethoven wil luisteren koop ik zijn cd wel.

Kortom: leuke EP maar net niet, ik mis net als andere een beetje de oude Activator. En ik heb al vaker gelezen, waar ik het mee eens ben, dat de producers van het eerste uur ook beter de oude sounds kunnen terug brengen want daar waren zij goed in. Dan heb ik het over Isaac, Activator, Pila, Prophet en stiekem ook wel Zany. Als zij de oude sounds kunnen terug brengen zou het geweldig zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 11:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

@Jurheinen, FX kicks bedoel je, nouja kicks zijn het niet echt meer, zo te horen is al het laag eruit xd

De eerste twee tracks zijn echt om te huilen, de derde track begint nog wel aardig, maar is daarna ook gewoon slecht. Alleen de 4e track kan me boeien, al is het niet overal even strak, zou hier wel eens een Drivium remix a la Unforeseen van willen zien. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het allemaal gewoon te slap vooral de kicks irriteer ik me aan.
De ideeën zijn goed maar zijn uitwerking mag beter.
De 4e track is wel lekker ontspannend :$ maar daar luister ik ook 1x in een jaar na :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:51 
 
Hardtraxx Addict

ik kan ze alle 3 waarderen vind het wel leuke nummers voor tussendoor en voor in de auto als de zon teminste eens wil schijnen :D

de 4e kan ik ook echt waarderen. ik hou altijd wel van dit soort rustgevende muziek.

Vind het een goede EP :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:48 
 
Hardtraxxer

erg matig allemaal :(
waar is de oude activator gebleven :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Saai, :sleep: :sleep: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:30 
 
Hardtraxx Addict

Acti kan zich beter focussen op zijn Subground projectje want dit is ronduit saai :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

@.... http://www.hardstyle.com/activator/summer-breeze/original-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik het echt goede tracks vind, vooral die intro's van Atoll en On The Beach zijn vet, en alle drie de HS tracks hebben vermakelijke melodieën
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het best lekkere tracks om naar te luisteren.. Bij lange na niet het niveau van June, Lullaby, QT13 enzo, maar wel een stuk beter dan wat hij de laatste tijd aan hardstyle heeft uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 21:52 
 
Hardtraxxer

Summer Breeze vind ik nog best een leuke track, Maar de rest doet me echt niks. Wat betreft On The Beach, hoe kun je Children, Wat in mijn ogen 1 van de mooiste melodiën wat betreft dance muziek ooit is, zo vergallen door er zo'n standaard track onder te brouwen >.< . Ik vind dat zoiezo een plaat waar je gewoon van af moet blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 01:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atoll en On The Beach hebben echt een BAZEN intro maar de rest is K U T
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 10:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

2 Giugno zo maar even halen
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle