Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 15:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Delice schreef:
Ik luister nu zo'n 3 jaar maar , ik heb amper goede nummers zien verschijnen al vergelijk je hem met andere Dj's denk ik dat hij niet zo speciaal is , maar goed als jij er anders over denkt


Ken je de volgende titels wel?:

QT13
The Sound Of the Bass
From Dancefloor to Dancefloor
Domination
Pass The Grass
Squeeze the Trigger


Zucht, over smaak valt niet te twisten. Dus hou de eindeloze discussies over wat wel of niet beter is maar voor jezelf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delice schreef:
Zo goed vind ik Activator niet , Bijna iedereen doet hier alsof hij een superheld is maar hij heeft nog bijna niks bewezen :huh:

Met je Project One avatar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 16:14 
 
Donateur

Arthurhoihoi schreef:
Delice schreef:
Zo goed vind ik Activator niet , Bijna iedereen doet hier alsof hij een superheld is maar hij heeft nog bijna niks bewezen :huh:

Met je Project One avatar..


Hij geeft gewoon zijn mening :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 16:44 
 
Hardtraxxer

zijn nummers hebbe me nooit echt overtuigd maar in de trailer zitte een paar goeie knallers, ben echt benieuwd naar dit album ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 18:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Delice schreef:
Zo goed vind ik Activator niet , Bijna iedereen doet hier alsof hij een superheld is maar hij heeft nog bijna niks bewezen :huh:

Met je Project One avatar..


Best goed argument
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delice schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Delice schreef:
Zo goed vind ik Activator niet , Bijna iedereen doet hier alsof hij een superheld is maar hij heeft nog bijna niks bewezen :huh:

Met je Project One avatar..


Best goed argument


Ja eigenlijk wel, iemand met een P1 avatar die zegt dat Avatar zo goed nog niet is die kan ik niet serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

't blijven toch meningen van iemand he, als hij activator niet zo goed vind is dat zijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Delice schreef:
Best goed argument


Ja eigenlijk wel, iemand met een P1 avatar die zegt dat Avatar zo goed nog niet is die kan ik niet serieus nemen.


Die zegt dat Avatar zo goed nog niet is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Makxz schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Delice schreef:
Best goed argument


Ja eigenlijk wel, iemand met een P1 avatar die zegt dat Avatar zo goed nog niet is die kan ik niet serieus nemen.


Die zegt dat Avatar zo goed nog niet is xd


hahahahhahhaa foutje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 23:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delice schreef:
Zo goed vind ik Activator niet , Bijna iedereen doet hier alsof hij een superheld is maar hij heeft nog bijna niks bewezen :huh:


Hij heeft een andere style... Die niet iedereen kan waarderen, maar hij maakt geen standaard producties zoals de meesten dat wel doen! Hij word ook zeer ondergewaardeerd... maar goed... Ik kan niet meer wachten op deze cd :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Dat stukje met easy living en dan dat melodietje :woot: zoooooo vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het stukje: Bass Motherfocker! Reverse bass! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Het stukje: Bass Motherfocker! Reverse bass! :love:


Ja ook idd, verheug me echt op t album
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Het stukje: Bass Motherfocker! Reverse bass! :love:

Haha dat stukje vind ook meesterlijk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Dat stukje met easy living en dan dat melodietje :woot: zoooooo vet

Easy Living vind ik zo jammer he! Ik heb de radioedit gehoord, staat ook op het youtube profiel van Activator (Zelfde als de album sample op de frontpage). Ik vind die Set You Free zo gigantisch cool! En die Pianodeuntjes ook! Maar ik wil eerst alle volle track shoren wil ik een 100% oordeel geven, feit is wel dat ik meer dan geinteresseerd ben en dat ik het album zeker ga kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga hem ook zeker kopen. :)

Aangezien ik ook al het Project One album, Het zany Album en 10 years of technoboy, Scantraxx Unreleased en nog wat andere zooi heb mag deze niet ontbreken in de collectie. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Word in maart gereleased? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Futures staan nu op April/Mei
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 22:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Delice schreef:
Zo goed vind ik Activator niet , Bijna iedereen doet hier alsof hij een superheld is maar hij heeft nog bijna niks bewezen :huh:

Met je Project One avatar..

Ik vind P1 op een aantal gebieden nog altijd een stuk beter dan Activator... Zo kan Activator echt geen pitchkicks maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 11:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gelukkig maar, pitchkicks zuigen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Gelukkig maar, pitchkicks zuigen :thumbdown:

Maar dan nog zijn goede pitchkicks beter dan slechte, hoe hard ze ook zuigen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

activator en P1 vergelijken is het zelfde als appels met peren vergelijken, ze hebben allebei zo hun + en -
om te zeggen dat Acti nog niks heeft bewezen vind ik persoonlijk een zware misopvatting, hij heeft even veel (misschien zelfs wel meer) bereikt als een TBY en een Prophet vind ik.
hij is in ieder geval zwaar onderschat zo blijkt maar weer uit de opmerking van Delice..
hopelijk komt daar met het album verandering in, want ik kijk er bijzonder graag naar uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
activator en P1 vergelijken is het zelfde als appels met peren vergelijken, ze hebben allebei zo hun + en -
om te zeggen dat Acti nog niks heeft bewezen vind ik persoonlijk een zware misopvatting, hij heeft even veel (misschien zelfs wel meer) bereikt als een TBY en een Prophet vind ik.
hij is in ieder geval zwaar onderschat zo blijkt maar weer uit de opmerking van Delice..
hopelijk komt daar met het album verandering in, want ik kijk er bijzonder graag naar uit :thumbup:


ben het redelijk met je eens, maar Activator heeft ook een andere en niet standaard style die niet iedereen aanspreekt zoals je hier boven ziet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:

ben het redelijk met je eens, maar Activator heeft ook een andere en niet standaard style die niet iedereen aanspreekt zoals je hier boven ziet...


dat is waar, je moet er van houden, 't is echt voor liefhebbers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Stokbrood schreef:

ben het redelijk met je eens, maar Activator heeft ook een andere en niet standaard style die niet iedereen aanspreekt zoals je hier boven ziet...


dat is waar, je moet er van houden, 't is echt voor liefhebbers :)

Wat een onzin, zo bijzonder is de Activator stijl niet. Zeker, hij heeft zijn eigen sounds, maar over het algemeen is het behoorlijk modale hardstyle.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle