Jambekkieee schreef:
Weer een fijne plaat van Angerfist!
Als je toch zo gaat denken, dan is alles wat MiM (min Kold Konexion) ooit heeft uitgebracht een Angerfist plaat.
En ja, een groot deel van de artiesten zijn door de juiste mensen de scene in geholpen en hebben hulp gehad met het produceren.
Het verschil zit hem in de artiesten die nog steeds niks maken na al die tijd (Alpha Twins, Mandy e.d.) ipv zoals genoemd, artiesten die hulp hebben gekregen met het produceren en het nu zelf kunnen (Crypsis, Headhunterz, Radical Redemption, Miss K8 en waarschijnlijk een shitload aan artiesten waar je het niet zou van verwachten, dus ook Act Of Rage).
Ook het "vernaggelen van de scene". Volgens mij zijn dat soort artiesten die naar voren worden gehaald juist goed voor de scene. Meer zielen, meer stijlen. Phuture Noize had goede producties, maar is op een punt door Q enorm veel geboekt, zodoende is hij ook veel populairder onder meerdere mensen nu, het zelfde met Deetox, Hard Driver en zelfs namen als Sound Rush en Bass Modulators zijn op een punt enorm hard door hun labels en Q gepushed.
Dat het sommige mensen hier niet ligt, maakt het natuurlijk gelijk een ramp voor de scene...
De scene die gezien de feesten en boekingen, alleen maar groter wordt. Gewoon niet op de manier hoe jij het wilt zien, pech voor jou.
Henk-Jan heeft gelijk, het is een kwestie van de juiste mensen kennen en op de juiste plek en het juiste moment zijn. Zo werkt het overal.
En, als je muzikaal talent hebt, betekent het niet dat je gelijk met alle studioprogramma's overweg kan. Fucking oenen
Er zijn ook mensen met een geweldig filmisch oog, dat maakt het nog niet dat ze met alle editing software of een camera, overweg kunnen. Waar denk je precies dat de ervaren producers mee helpen? Het is een hard dance scene, niet het conservatorium.
Mensen als AoR komen echt niet vanuit hun baantje bij de Mac met schaken als hobby opeens bij hun maatje, He, Joey, ik wil diejee word'n, help is eem. Tuurlijk hebben die mensen zelf een passie voor muziek en hebben hun muzikaal inzicht. Anders zouden de mensen die na een tijdje op zichzelf gaan produceren opeens hard achteruit gaan. Wat in de geschiedenis van deze scene ook vaak zat is bewezen (Sasha F, The Pitcher, Joshua Hiroshy, Dozer, Ivan Carsten e.d.)