Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 17:21 
 
Hardtraxx Elite

Echt retesaai dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 22:48 
 
Hardtraxxer

Weer een fijne plaat van Radical Redemption! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Weer een fijne plaat van Radical Redemption! :thumbsup:

Hoor hier dus totaal geen Radical Redemption in
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 00:39 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Jambekkieee schreef:
Weer een fijne plaat van Radical Redemption! :thumbsup:

Hoor hier dus totaal geen Radical Redemption in


Dan moet je op play drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 01:36 
 
Hardtraxx Elite

Jambekkieee schreef:
Chroman schreef:
Jambekkieee schreef:
Weer een fijne plaat van Act of Rage! :thumbsup:

Hoor hier dus totaal geen Act of Rage in


Dan moet je op play drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Chroman schreef:
Jambekkieee schreef:
Weer een fijne plaat van Radical Redemption! :thumbsup:

Hoor hier dus totaal geen Radical Redemption in


Dan moet je op play drukken.

Misschien de kicks, de rest had van elke andere willekeurige raw-artiest kunnen zijn.
Denk ook niet dat Radical daar tijd voor heeft met z'n eigen album en vele touren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gister gehoord, kneiterdikke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nolz :sick: snap ook helemaal niks van die lyrics. Maar goed, vind dit geen interessante plaat, best saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 17:51 
 
Hardtraxxer

Weetje, ik hoor al genoeg als ie zegt: 'ik produceer wat betreft het creatieve aspect'. Iedereen werd helemaal gek toen Rebellion op Hardbass stond omdat ze het niet zouden verdienen, maar dit vindt men oke. Wat jullie willen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 19:21 
 
Hardtraxx Addict

Jambekkieee schreef:
Weetje, ik hoor al genoeg als ie zegt: 'ik produceer wat betreft het creatieve aspect'. Iedereen werd helemaal gek toen Rebellion op Hardbass stond omdat ze het niet zouden verdienen, maar dit vindt men oke. Wat jullie willen :thumbup:

Ik heb echt geen flauw idee wat je hier wil zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Weetje, ik hoor al genoeg als ie zegt: 'ik produceer wat betreft het creatieve aspect'. Iedereen werd helemaal gek toen Rebellion op Hardbass stond omdat ze het niet zouden verdienen, maar dit vindt men oke. Wat jullie willen :thumbup:

Interessante termen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Nolz :sick: snap ook helemaal niks van die lyrics. Maar goed, vind dit geen interessante plaat, best saai.

Idd erg jammer dat hij tegenwoordig in bijna ieder Raw/Hardcore Anthem moet betrokken worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn dit voor onnodige en totaal niet passende kickrolls joh? Vooral in de intro kan ik er helemaal niks mee.
Vocals vind ik ook niks, maar de rest van de plaat gaat wel. Anti bevat wel veel drive en agressie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij bedoelt hij iets met loon naar werken en dat Rebelion volgens hem verdiend op Hard Bass stonden en AoR z'n fame niet verdient omdat hij (af en toe) hulp krijgt? Correct me if i'm wrong.

Ik kreeg toen ik hem sprak iig het beeld dat AoR wel voor het grootste deel verantwoordelijk is voor z'n eigen tracks, al kunnen artiesten dat ook gewoon zeggen natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
al kunnen artiesten dat ook gewoon zeggen natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 21:03 
 
Hardtraxxer

Awethority schreef:
Volgens mij bedoelt hij iets met loon naar werken en dat Rebelion volgens hem verdiend op Hard Bass stonden en AoR z'n fame niet verdient omdat hij (af en toe) hulp krijgt? Correct me if i'm wrong.

Ik kreeg toen ik hem sprak iig het beeld dat AoR wel voor het grootste deel verantwoordelijk is voor z'n eigen tracks, al kunnen artiesten dat ook gewoon zeggen natuurlijk...


Act of Rage heeft de juiste vrienden en mensen om zich heen. Daarom kan en mag hij nu dit anthem maken. Ik vind het totaal niet verdiend. Dat is gewoon mijn mening.

En ik kan mij herinneren dat het halve internet gek werd toen bekend werd dat Rebellion op Hard Bass stond. En dat in negatieve zin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Awethority schreef:
Volgens mij bedoelt hij iets met loon naar werken en dat Rebelion volgens hem verdiend op Hard Bass stonden en AoR z'n fame niet verdient omdat hij (af en toe) hulp krijgt? Correct me if i'm wrong.

Ik kreeg toen ik hem sprak iig het beeld dat AoR wel voor het grootste deel verantwoordelijk is voor z'n eigen tracks, al kunnen artiesten dat ook gewoon zeggen natuurlijk...


Act of Rage heeft de juiste vrienden en mensen om zich heen. Daarom kan en mag hij nu dit anthem maken. Ik vind het totaal niet verdiend

Dit vind ik altijd zo krom. Het is overal zó van toepassing dat men met de juiste mensen om zich heen het heel ver schopt. En in deze context geef jij het dan zo'n andere lading, namelijk dat hij het totaal niet verdiend zou hebben. Tuurlijk zijn er veel goeie producers die geen voet aan de grond krijgen en het misschien wel meer 'verdienen' dan hij. Neemt toch niet weg dat succes vaak een combinatie van factoren is? Klein beetje talent, hard werken, muzikaal inzicht maar vooral de juiste mensen op de juiste plek om je heen. Headhunterz had toch ook The Prophet die hem geholpen heeft? En daarbij, Gostosa werd toch ook gepushed en finaal afgebrand? Waarom is Act of Rage dan wel populair? Misschien werkt hij zich wel de pestpleuris en dacht die chick van HHZ dat het haar echt allemaal maar even in de schoot geworpen werd. Ik denk dat je niet echt begrijpt dat het ook teringhard werken voor je centen is.

De muziek die Act of Rage maakt (of niet maakt) is ook niet mijn ding. Maar blijkbaar maakt hij wel wat los bij het publiek. Anders heb je volgens mij ook niet zoveel fans. Dus wat mij betreft verdient hij het.

En ten slotte: hoe zo'n prestatie is het Supremacy anthem nou eigenlijk. Elk feest heeft tegenwoordig een anthem. De echte anthems die er toe doen zijn op 1 hand te tellen: DQ, DB, Qlimax en Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naar mijn weet produceert Tha Playah (deels) voor Act of Rage, geen idee waar dit vandaan komt.

Over dit anthem gesproken; helemaal kut. Precies waar ik de laatste tijd een beetje op uit ben gekeken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 17:28 
 
Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Neemt toch niet weg dat succes vaak een combinatie van factoren is? Klein beetje talent, hard werken, muzikaal inzicht maar vooral de juiste mensen op de juiste plek om je heen. Headhunterz had toch ook The Prophet die hem geholpen heeft? En daarbij, Gostosa werd toch ook gepushed en finaal afgebrand? Waarom is Act of Rage dan wel populair? Misschien werkt hij zich wel de pestpleuris en dacht die chick van HHZ dat het haar echt allemaal maar even in de schoot geworpen werd. Ik denk dat je niet echt begrijpt dat het ook teringhard werken voor je centen is.

Ik denk dat hij dat wel begrijpt, maar dat hij het alsnog zeer onterecht vindt. En eerlijk gezegd deel ik die mening, want zonder talent met een beetje connecties zo hoog komen in de scene is juist wat het genre zo ver naar beneden haalt. Niks hoogstaand meer, diversiteit is niet meer te bekennen, continu maar de strijd om de populairste te worden met nikszeggende ranglijsten en gebiaste social media die je laten luisteren wat je volgens hen moet luisteren. Ja, dat kan zeker hard werken zijn om op nummer één te komen of aangewezen te worden voor een anthem, en ja dat kan als een prestatie gezien worden, maar of het waardig is voor de scene is een ander verhaal.

Henk-Jan schreef:
De muziek die Act of Rage maakt (of niet maakt) is ook niet mijn ding. Maar blijkbaar maakt hij wel wat los bij het publiek. Anders heb je volgens mij ook niet zoveel fans. Dus wat mij betreft verdient hij het.

Natuurlijk maakt hij wat los bij het publiek, maar dat heeft toch niks meer te maken met talent? Dat is wel heel erg naïef om te denken tegenwoordig vind je niet? Zeker nu iedereen voor elkaar aan het produceren is (wie nou precies voor wie is nog steeds de vraag maar eerlijk gezegd boeit dat me vrij weinig), met een beetje connecties en marketing sta je zo op Supremacy hoor. Dat zeg je zelf eigenlijk al hierboven. Ik vind dat je zonder talent zoiets dus absoluut, maar dan ook ABSOLUUT niet verdient.

Henk-Jan schreef:
hoe zo'n prestatie is het Supremacy anthem nou eigenlijk. Elk feest heeft tegenwoordig een anthem. De echte anthems die er toe doen zijn op 1 hand te tellen: DQ, DB, Qlimax en Q-Base.

Ik denk dus eerder dat de vraag is of het terecht is dat een niet-getalenteerde producer anthems mag produceren, los van of een feest wel of geen anthem verdient. Anthems zijn anthems imo. Het is onzin om te zeggen "elk feest heeft nu een anthem, dus dan maakt het niet meer uit of ze hoogstaand zijn ja of nee, zo lang die van DQ, DB, Qlimax en Q-Base maar in orde zijn." Dat laatste is namelijk ook niet meer zo tegenwoordig. Was het maar zo'n feest, dan had dit me een stuk minder geboeid. Of het nou wel of geen Defqon betreft, als je wordt toegewezen om een anthem te maken, dan maak je verdomme een anthem en zorg je er voor dat je goeie shit aflevert in plaats van deze onzin. Beetje met vriendjespolitiek de scene verloederen. Om te kotsen vind ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 19:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Weer een fijne plaat van Angerfist! :thumbsup:


Als je toch zo gaat denken, dan is alles wat MiM (min Kold Konexion) ooit heeft uitgebracht een Angerfist plaat.

En ja, een groot deel van de artiesten zijn door de juiste mensen de scene in geholpen en hebben hulp gehad met het produceren.

Het verschil zit hem in de artiesten die nog steeds niks maken na al die tijd (Alpha Twins, Mandy e.d.) ipv zoals genoemd, artiesten die hulp hebben gekregen met het produceren en het nu zelf kunnen (Crypsis, Headhunterz, Radical Redemption, Miss K8 en waarschijnlijk een shitload aan artiesten waar je het niet zou van verwachten, dus ook Act Of Rage).

Ook het "vernaggelen van de scene". Volgens mij zijn dat soort artiesten die naar voren worden gehaald juist goed voor de scene. Meer zielen, meer stijlen. Phuture Noize had goede producties, maar is op een punt door Q enorm veel geboekt, zodoende is hij ook veel populairder onder meerdere mensen nu, het zelfde met Deetox, Hard Driver en zelfs namen als Sound Rush en Bass Modulators zijn op een punt enorm hard door hun labels en Q gepushed.

Dat het sommige mensen hier niet ligt, maakt het natuurlijk gelijk een ramp voor de scene... :lol:
De scene die gezien de feesten en boekingen, alleen maar groter wordt. Gewoon niet op de manier hoe jij het wilt zien, pech voor jou.

Henk-Jan heeft gelijk, het is een kwestie van de juiste mensen kennen en op de juiste plek en het juiste moment zijn. Zo werkt het overal.

En, als je muzikaal talent hebt, betekent het niet dat je gelijk met alle studioprogramma's overweg kan. Fucking oenen :lol:
Er zijn ook mensen met een geweldig filmisch oog, dat maakt het nog niet dat ze met alle editing software of een camera, overweg kunnen. Waar denk je precies dat de ervaren producers mee helpen? Het is een hard dance scene, niet het conservatorium.

Mensen als AoR komen echt niet vanuit hun baantje bij de Mac met schaken als hobby opeens bij hun maatje, He, Joey, ik wil diejee word'n, help is eem. Tuurlijk hebben die mensen zelf een passie voor muziek en hebben hun muzikaal inzicht. Anders zouden de mensen die na een tijdje op zichzelf gaan produceren opeens hard achteruit gaan. Wat in de geschiedenis van deze scene ook vaak zat is bewezen (Sasha F, The Pitcher, Joshua Hiroshy, Dozer, Ivan Carsten e.d.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 20:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Ook het "vernaggelen van de scene". Volgens mij zijn dat soort artiesten die naar voren worden gehaald juist goed voor de scene. Meer zielen, meer stijlen. Phuture Noize had goede producties, maar is op een punt door Q enorm veel geboekt, zodoende is hij ook veel populairder onder meerdere mensen nu, het zelfde met Deetox, Hard Driver en zelfs namen als Sound Rush en Bass Modulators zijn op een punt enorm hard door hun labels en Q gepushed.

Mensen als AoR komen echt niet vanuit hun baantje bij de Mac met schaken als hobby opeens bij hun maatje, He, Joey, ik wil diejee word'n, help is eem.


Bij punt 1 noem je ook artiesten die het echt hebben verdiend ;)

En punt 2 is het echt zo gegaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 21:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:

Ook het "vernaggelen van de scene". Volgens mij zijn dat soort artiesten die naar voren worden gehaald juist goed voor de scene. Meer zielen, meer stijlen. Phuture Noize had goede producties, maar is op een punt door Q enorm veel geboekt, zodoende is hij ook veel populairder onder meerdere mensen nu, het zelfde met Deetox, Hard Driver en zelfs namen als Sound Rush en Bass Modulators zijn op een punt enorm hard door hun labels en Q gepushed.

Mensen als AoR komen echt niet vanuit hun baantje bij de Mac met schaken als hobby opeens bij hun maatje, He, Joey, ik wil diejee word'n, help is eem.


Bij punt 1 noem je ook artiesten die het echt hebben verdiend ;)

En punt 2 is het echt zo gegaan :lol:


Bewijs het maar dan voor punt 2.

En ja, die mensen hebben het verdiend wellicht, maar hulp blijft hulp.
En er van uit gaande dat je punt 2 niet kan bewijzen, wie zegt dat iemand als AoR niet een enorme passie voor de muziek heeft en graag dit wil doen. Wat maakt het dan zo dat hij dat niet verdient?

Als jij altijd al een astronaut zou willen zijn, zou je dan expres iedereen negeren en alles zelf willen leren, wat enorm lang duurt. Of, mocht je de kans worden aangeboden, wil je geholpen worden om zo snel mogelijk een goede astronaut te zijn?

Iets met de slimme manier kiezen. Of je leert het snel, of je leert het langzaam. Als je al een beeld voor je hebt wat je wil doen en maken, maakt het voor het leren van het programma geen reet uit of je het zelf doet of met hulp van anderen doet. Ik durf te wedden dat het gros van de artiesten ook is begonnen met tutorials.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 20:36 
 
Hardtraxx Addict

Jij kan zonder hulp astronaut worden? Damn, chapeau!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 10:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Jij kan zonder hulp astronaut worden? Damn, chapeau!

http://www.encyclo.nl/begrip/figuurlijk
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle