Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Act Of Rage & Alee & Snowflake - Entourage (MINUS190)

Label: Minus Is More
WEB release: 13/04/2023

Tracks:
Act Of Rage & Alee & Snowflake - Entourage

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 10:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1e kick is leuk maar vanaf daar gaat het heel snel de verkeerde kant op... Wat een kutpieps :sick:
Echt de grootste zonde dat dit een hype is geworden. In de hoop dat het snel weer sterft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 10:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die kick bij 1;30 klinkt zo vaag.
Vind die oprecht wel wat hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piep, bliep, piep OOOOOhhh, blieb, blieb, piep... nouuuu neeuh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dit klinkt echt nergens naar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 17:28 
 
Hardtraxx Addict

Verschrikkelijk. :/ Vorig jaar set van de dag op Supremacy, maar toen hij met deze onzin startte dit jaar, was hij gelijk af. Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 17:54 
 
Hardtraxxer

Sorry, maar dit kan ik echt niet serieus nemen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Bah :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 18:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Verschrikkelijk. :/ Vorig jaar set van de dag op Supremacy, maar toen hij met deze onzin startte dit jaar, was hij gelijk af. Zonde.

Helemaal mee eens. Vorig jaar genoot ik echt van namen zoals Act Of Rage en Rebelion. Maar in korte tijd hebben ze m'n complete interesse verloren met deze onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 16:25 
 
Hardtraxx Elite

Waarom wordt deze gozer nog geboekt. Presteert al 4 a 5 jaar he-le-maal niks. Ongekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Waarom wordt deze gozer nog geboekt. Presteert al 4 a 5 jaar he-le-maal niks. Ongekend.


Lul niet zo dom, 1 van de populairste raw artiest van het moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 21:39 
 
Hardtraxxer

Hier hebben mens(en) voor in de studio gezeten haahhahahahahah :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Dat Tha Playah zoiets uit z’n studio laat komen….
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2022 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
hotymoty schreef:
Waarom wordt deze gozer nog geboekt. Presteert al 4 a 5 jaar he-le-maal niks. Ongekend.


Lul niet zo dom, 1 van de populairste raw artiest van het moment


Waarom is deze gozer een van de populairste raw artiesten van het moment? Ongekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laatste drop is wel oke, maar dat komt puur omdat de melodie terug komt.
De rest tja, wat zal ik zeggen: klinkt alsof mijn tinnitus dichterbij komt
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle