Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 02:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alleen To Connect vind ik te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 21:39 
 
Hardtraxxer

2 verschillende platen, 'To Connect' beetje rauw en met 'New Generation' gaan ze de echte Dutch Master kant op!
vind 'New Generation' wel lkkr relaxt plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Alleen To Connect vind ik te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 17:36 
 

To Connect:
intro :thumbup:
Vocals: :thumbup: :thumbup:
climax :woot: :bomb:
outro :thumbup:

New Generation:
Intro :')
Vocals: :thumbdown:
Climax: :thumbup:
outro: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 23:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

To connect: Is lekker alleen de kicks in het begin van de melodie mogen van mijn part anders.
New generation: Deze vind ik minder maar zou er niet op stilstaan op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

web uit, lekkere melodietjes :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 19:51 
 
Hardtraxx Newbie

Web binnen :)

Bij Recess de vinyl ook maar gelijk besteld, maar helaas krijg ik die volgende week pas binnen.

Voor de rest heb ik de previews al veel te vaak beluisterd, ben echt een Abyss & Judge fan geworden.
Bij ''To Connect'' Vind ik de vocals helaas wat minder, maar hoe vaker je de track luistert, hoe leuker dat het nummer wordt.
En ''New Generation'' Het melodietje is misschien wat trancy, maar daar erger ik me niet zo erg aan.

Alles bijeen dus een fijne release, Abyss & Judge: keep up the good work :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 19:55 
 
Hardtraxxer

Sound Division schreef:
Web binnen :)

Bij Recess de vinyl ook maar gelijk besteld, maar helaas krijg ik die volgende week pas binnen.

Voor de rest heb ik de previews al veel te vaak beluisterd, ben echt een Abyss & Judge fan geworden.
Bij ''To Connect'' Vind ik de vocals helaas wat minder, maar hoe vaker je de track luistert, hoe leuker dat het nummer wordt.
En ''New Generation'' Het melodietje is misschien wat trancy, maar daar erger ik me niet zo erg aan.

Alles bijeen dus een fijne release, Abyss & Judge: keep up the good work :worship:

in mijn voorstel topic had ik ook als favo producers/dj's abyss&judge, dat 'stijltje' van hun dat ligt mij ook opzich wel :)

Vind dit ook gewoon een lekkere release :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goede platen dit, to connect vooral, new generation ligt me niet zo, vind hun stijl zeker mooi, anders dan anderen in ieder geval ^^
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle