Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2024 20:20 
 
Hardtraxx Crew

A-RIZE - Running (SCAN486)

Label: Scantraxx
WEB release: 07/03/2024

Tracks:
A-RIZE - Running

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2024 09:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2024 10:15 
 
Hardtraxxer

lekker zweven :loving:, hij is echt lekker bezig de laatste tijd. Break free en Rise again zijn ook geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2024 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele fijne melodie in de eerste climax :loving:. 2e climax tof gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2024 19:51 
 
Hardtraxx Crew

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2024 12:52 
 
Hardtraxxer

Deze kwam toevallig voorbij, maar wauw, heerlijke zweeftrack zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2024 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track, beide melodieën zijn weer geweldig zoals bijna altijd bij hem :loving: Al is de 1e de lekkerste :love:
Onbegrijpelijk toch ook dat je als AOC zo'n mega talent laat lopen :lol: Wat is dat toch een visieloos label geworden
Maar goed, blij dat A-Rize bij Scantraxx zijn ding kan blijven doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2024 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Onbegrijpelijk toch ook dat je als AOC zo'n mega talent laat lopen :lol: Wat is dat toch een visieloos label geworden
Maar goed, blij dat A-Rize bij Scantraxx zijn ding kan blijven doen :D

Hetzelfde geldt voor Wiqtory, plaat van hem moest hij van AOC de vocalen van aanpassen, fine, heeft hij ze vervolgens aangepast en de track zelf ook een flinke update gegeven, hoeven ze die track bij AOC ineens niet meer… Begeleid dan zo’n jong talentje wat beter. Nu blijkt dus achteraf dat dat hele Eternity label 1 grote wassen neus was en ze inderdaad nu veel beter af zijn bij een Scantraxx of Dirty Workz.

En de plaat zelf, heerlijk weer van hem! Al hoop ik wel dat hij ook een keer andere vocalen gaat gebruiken anders dan die van hemzelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2024 00:19 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
hurricane schreef:
Onbegrijpelijk toch ook dat je als AOC zo'n mega talent laat lopen :lol: Wat is dat toch een visieloos label geworden
Maar goed, blij dat A-Rize bij Scantraxx zijn ding kan blijven doen :D

Hetzelfde geldt voor Wiqtory, plaat van hem moest hij van AOC de vocalen van aanpassen, fine, heeft hij ze vervolgens aangepast en de track zelf ook een flinke update gegeven, hoeven ze die track bij AOC ineens niet meer… Begeleid dan zo’n jong talentje wat beter. Nu blijkt dus achteraf dat dat hele Eternity label 1 grote wassen neus was en ze inderdaad nu veel beter af zijn bij een Scantraxx of Dirty Workz.

En de plaat zelf, heerlijk weer van hem! Al hoop ik wel dat hij ook een andere vocalen gaat gebruiken anders dan die van hemzelf :)


De reden dat ze A-rize, en andere jonge namen niet meer representeren, is omdat ze deze nieuwe artiesten niet de begeleiding konden geven die ze verdienen. Dus het heeft niets te maken met gebrek aan visie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2024 13:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Hetzelfde geldt voor Wiqtory, plaat van hem moest hij van AOC de vocalen van aanpassen, fine, heeft hij ze vervolgens aangepast en de track zelf ook een flinke update gegeven, hoeven ze die track bij AOC ineens niet meer… Begeleid dan zo’n jong talentje wat beter. Nu blijkt dus achteraf dat dat hele Eternity label 1 grote wassen neus was en ze inderdaad nu veel beter af zijn bij een Scantraxx of Dirty Workz.

En de plaat zelf, heerlijk weer van hem! Al hoop ik wel dat hij ook een keer andere vocalen gaat gebruiken anders dan die van hemzelf :)


Tja, dat is nou eenmaal hoe het werkt. Het is alleen maar goed dat ze kritisch blijven, ook bij de talenten. Een aantal jongens heeft toch heel wat aan AOC Eternity gehad, dus een grote wassen neus is het niet te noemen. Je kunt namelijk niet stellen dat er geen aardig verschil was in creativiteit en niveau tussen het hoofdlabel en de talententak. Als je ze geen plaats kunt bieden op het hoofdlabel en er is geen tijd meer voor de talententak, kun je ze beter loslaten zodat ze hun eigen weg kunnen vinden. In het geval van A-Rize pakt dat goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2024 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Fusionmania schreef:
Hetzelfde geldt voor Wiqtory, plaat van hem moest hij van AOC de vocalen van aanpassen, fine, heeft hij ze vervolgens aangepast en de track zelf ook een flinke update gegeven, hoeven ze die track bij AOC ineens niet meer… Begeleid dan zo’n jong talentje wat beter. Nu blijkt dus achteraf dat dat hele Eternity label 1 grote wassen neus was en ze inderdaad nu veel beter af zijn bij een Scantraxx of Dirty Workz.

En de plaat zelf, heerlijk weer van hem! Al hoop ik wel dat hij ook een keer andere vocalen gaat gebruiken anders dan die van hemzelf :)


Tja, dat is nou eenmaal hoe het werkt. Het is alleen maar goed dat ze kritisch blijven, ook bij de talenten. Een aantal jongens heeft toch heel wat aan AOC Eternity gehad, dus een grote wassen neus is het niet te noemen. Je kunt namelijk niet stellen dat er geen aardig verschil was in creativiteit en niveau tussen het hoofdlabel en de talententak. Als je ze geen plaats kunt bieden op het hoofdlabel en er is geen tijd meer voor de talententak, kun je ze beter loslaten zodat ze hun eigen weg kunnen vinden. In het geval van A-Rize pakt dat goed uit.

Oké terecht punt v.w.b. het kwaliteitsverschil tussen de niveaus van de talenten. Maar naast A-Rize en dan misschien nog Break of dawn, kan je dan nog een paar opnoemen voor wie het goed uitgepakt heeft? JGSW, Final Day, en Wiqtory zelf zie ik nergens echt meer draaien. En geen tijd ben ik niet helemaal mee eens, ze hadden bijvoorbeeld ook best Noisecontrollers kunnen vragen om hen te begeleiden als mentor zijnde. Ik vind (obv de info die ik tot mijn beschikking heb) dat Headhunterz en Wildstylez te snel de handdoek in de ring hebben gegooid om de stekker uit het Eternity label te trekken, want het was juist een heel mooi initiatief. Jammer dat het zo moest lopen voor hen, hopelijk doet het voorbeeld zoals A-Rize velen volgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 12:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Deze melodie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Arboza schreef:
Fusionmania schreef:
Oké terecht punt v.w.b. het kwaliteitsverschil tussen de niveaus van de talenten. Maar naast A-Rize en dan misschien nog Break of dawn, kan je dan nog een paar opnoemen voor wie het goed uitgepakt heeft? JGSW, Final Day, en Wiqtory zelf zie ik nergens echt meer draaien.

Precies dit, ook voor Sephyx is de stap naar mijn mening niet heel positief geweest omdat hij veel frissere platen maakte op Dirty Workz. De enige die het label nog een beetje variatie geeft is Aftershock, maar dat moet je ding zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze gaat straks aan bij het hardlopen
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle