Als je mij had verteld dat dit een Headhunterz plaat was geweest, dan had ik het ook geloofd
Dat idee krijg ik een beetje bij iedere release op AOC welke niet van Heady of Wildstylez is. Lijkt wel alsof ze allemaal een basis cakebeslag inleveren en er een AOC glazuurlaagje overheen gaat. Het is kwaliteit dat zeker, maar ik mis een beetje de unieke geluiden.
Als je mij had verteld dat dit een Headhunterz plaat was geweest, dan had ik het ook geloofd
Dat idee krijg ik een beetje bij iedere release op AOC welke niet van Heady of Wildstylez is. Lijkt wel alsof ze allemaal een basis cakebeslag inleveren en er een AOC glazuurlaagje overheen gaat. Het is kwaliteit dat zeker, maar ik mis een beetje de unieke geluiden.
Ik was een comment aan het typen maar eigenlijk omschirjf jij het al perfect! helemaal mee eens.
Hier luistert Headhunterz voor het eerst naar deze plaat. Paar dingen zijn veranderd, maar niet veel.
Heeeele vette plaat Maar wel hetzelfde verhaal als die Last Of Us release; klinkt ontzettend naar Headhunterz, nu wel zaak om een eigen sound/stijl te gaan creëren.
Super track! Al heb ik wel het idee als ik veel AOC tracks luister ze allemaal van hetzelfde weg hebben. Zelfs kicks, zelfde synths etc. Maar voor een eerste release op dit label! Super