Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 14:33 
 
Hardtraxxer

Enige wat me boeit aan dit album zijn de E-Force tracks en wss Invasion :P
Vind dit ook totaal niet bij een xxlerator raw passen want de helft is meer mainstream :/
Gelukkig hebben we Bass protocol nog :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis93 schreef:
Gelukkig hebben we Bass protocol nog :D

Zie ik jou ook weer een keer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Never mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 09:00 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Dat weet jij niet?

waarschijnlijk niet omdat ze al af waren voor het bekend werd dat het album af was, bij massacre is dit zoizo al zeker, die is zelfs al gereleased
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 11:23 
 
Hardtraxxer

Syztrax schreef:
Qlown schreef:
Dat weet jij niet?

waarschijnlijk niet omdat ze al af waren voor het bekend werd dat het album af was, bij massacre is dit zoizo al zeker, die is zelfs al gereleased


Ohja, want dan kunnen ze inderdaad niet voor het album gemaakt zijn, omdat deze tracks al af waren voordat het album af was. Al die tracks zijn inderdaad op precies dezelfde tijd afgemaakt, want alleen dan kunnen ze voor het album bedoelt zijn.

Goed verhaal man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:52 
 
Hardtraxxer

vincejuh schreef:
Syztrax schreef:
Qlown schreef:
Dat weet jij niet?

waarschijnlijk niet omdat ze al af waren voor het bekend werd dat het album af was, bij massacre is dit zoizo al zeker, die is zelfs al gereleased


Ohja, want dan kunnen ze inderdaad niet voor het album gemaakt zijn, omdat deze tracks al af waren voordat het album af was. Al die tracks zijn inderdaad op precies dezelfde tijd afgemaakt, want alleen dan kunnen ze voor het album bedoelt zijn.

Goed verhaal man...

ik bedoelde aangekondigt, maar ik weet het niet zeker, maar ik denk dat massacre er bij gezet is als album opvulling door het ontbreken van de collab tussen adaro & e-force
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:25 
 
Hardtraxx Elite

Syztrax schreef:
ik bedoelde aangekondigt, maar ik weet het niet zeker, maar ik denk dat massacre er bij gezet is als album opvulling door het ontbreken van de collab tussen adaro & e-force

Nee niet door het ontbreken van collab, Ze denken dat mensen hem nog vet vinden. Maar iedereen is Massacre al helemaal zat. Ik snap werkelijk NIET dat ze niet gewoon Swagger erop gooien, of andere G4H track.
Ja en dan zeggen ze, we proberen de liveact fris te houden. Dat kan wel zo zijn maar mag wel is tijd worden voor een HQ van 1 van de nieuwe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:39 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Syztrax schreef:
ik bedoelde aangekondigt, maar ik weet het niet zeker, maar ik denk dat massacre er bij gezet is als album opvulling door het ontbreken van de collab tussen adaro & e-force

Nee niet door het ontbreken van collab, Ze denken dat mensen hem nog vet vinden. Maar iedereen is Massacre al helemaal zat. Ik snap werkelijk NIET dat ze niet gewoon Swagger erop gooien, of andere G4H track.
Ja en dan zeggen ze, we proberen de liveact fris te houden. Dat kan wel zo zijn maar mag wel is tijd worden voor een HQ van 1 van de nieuwe.

welke is er dan wel in de plaats gekomen van de collab tussen adaro & e-force?
ik vind hem ook al nogal overplayed, ik had eigenlijk eerder the dopeman verwacht, die had ik ook liever (ook al had ik t liefst een van de nieuwste)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Gast, accepteer gewoon dat een Adaro & E-Force track niet op het album komt. Adaro heeft al 3 tracks op het album plus een remix, dat is meer dan genoeg. Er is gewoon een deadline niet gehaald omdat hij waarschijnlijk zn handen vol had met G4H, Thrillogy en andere boekingen...
Als je het geen leuk album vindt koop je hem toch gewoon niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:47 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Gast, accepteer gewoon dat een Adaro & E-Force track niet op het album komt. Adaro heeft al 3 tracks op het album plus een remix, dat is meer dan genoeg. Er is gewoon een deadline niet gehaald omdat hij waarschijnlijk zn handen vol had met G4H, Thrillogy en andere boekingen...
Als je het geen leuk album vindt koop je hem toch gewoon niet?

ik zeg toch niet dat hij er op komt?
ik vind het alleen jammer, het album is wel nog goed genoeg om door mij gekocht te worden hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 16:05 
 
Hardtraxx Addict

Adaro - History is een lekker plaatje. De rest nog maar eens goed luisteren, vond dat 1e album iig wel geslaagd. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 20:25 
 
Hardtraxx Addict

adaro - history :loving:
eerst vond ik er niet veel aan, maar na een paar keer luisteren toch wel heul vet!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Artic & Desnar - The Warriors is heel dik. Pas na een paar keer luisteren komt hij goed over!
Samen met Freakz At Night, Liberty en Rebel To The Grave de dikste track van het album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 09:25 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Artic & Desnar - The Warriors is heel dik. Pas na een paar keer luisteren komt hij goed over!
Samen met Freakz At Night, Liberty en Rebel To The Grave de dikste track van het album!

ik vind die ook wel dik alleen vind de vocals wat minder, ik vind history ook wel vet en ik verwacht nog wel wat van andere tracks die nog zullen komen (bijv van digital punk - invasion)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran



Komen nog 9 previews aan tot de release dus misschien wel een paar per dag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:


Komen nog 9 previews aan tot de release dus misschien wel een paar per dag...


Of misschien houden ze er een paar ''exclusief'', ach, nog 8 dagen dan kunnen we van t hele album genieten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 14:53 
 
Hardtraxxer

naja, hier hadden we al een preview van.



Album spreekt me nog weinig aan, I Need You, freakz at night & Revelation zijn tot nu toe het beste vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 07:18 
 
Hardtraxx Addict

Freakz At Night :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 09:47 
 
Hardtraxxer

artic heeft mij tot nu toe echt positief verrast, the future en I A.M. Ethernal zijn echt dik, the warriors ook wel alleen daarbij vind ik de vocals heel slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardstyle.com/ran-d/i-need-you/original-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 15:20 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: Facking gruwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
:worship: :worship: Facking gruwelijk!

zeker weten ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

:drool:

Heerlijke sfeer, melodie, vocalen en kicks. Plaatje is compleet dus voor mij een van de beste track van het jaar!
Samen met Freakz at Night de beste van het album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een dijk die Rebel to the grave, vanaf 3:40 wat een drive! :woot:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle