Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo slecht is het allemaal toch niet?
Fortuna klinkt op zich prima en de midintro van Marked For Life is wel aardig.

Veritas hoef ik niet zo veel over te zeggen: prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die HMH Edit :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 16:56 
 
Hardtraxxer

De veritas remixes zijn natuurlijk zeer vet :), maar het nummer zelf was ook al vet.

Fortuna vind ik toch wel heel erg lekker klinken. (ik weet het pitched kicks etc.) maar bij deze plaat vind ik het wel passen. Ook vind ik zo´n break down wel goed. Doet me denken aan Perfect it (H) en dan zo´n melodie met de kicks die er zo in knallen. Heerlijk gewoon. Ik denk dat heel mensen het hier niet met me eens zijn, maar toch krijg ik er kippenvel van als zo´n soort plaat word gedraait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 18:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fortuna is zeker geen slechte plaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Officiele scantraxx previews









Volges mij zowat dezelfde maar goed tog maar ff gepost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en waneer gaat deze een keertje uitkomen???...kwacht op fortuna en die remix van zany :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

donkeyrollers schreef:
en waneer gaat deze een keertje uitkomen???...kwacht op fortuna en die remix van zany :love:


Ik gok 8 of 15 oktober. 1 okt zou ook kunnen (daar staat nog niks ingepland), maar daar verwacht ik eerst de SSL019. Veritas Zany Remix staat al op iTunes als je 'm wil kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
donkeyrollers schreef:
en waneer gaat deze een keertje uitkomen???...kwacht op fortuna en die remix van zany :love:


Ik gok 8 of 15 oktober. 1 okt zou ook kunnen (daar staat nog niks ingepland), maar daar verwacht ik eerst de SSL019. Veritas Zany Remix staat al op iTunes als je 'm wil kopen.


ok dankje:)...maar wat gaa die SSL019 worden dan??..thanks kwam hem net tegen daar gelijk maar ff gekocht wat een remix :love: :drool: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SSL019 is die Wasted Penguinz release. Previews stonden er eerder op, dus vandaar dat die wss eerst komt. Of het 8 of 15 oktober wordt ligt dan aan Lost In Music, of ze die eerst doen of deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ohja klopt..(slechte release:p)...maar die lost in music komt toch op scantraxx silver?? of heb ik dat verkeerd??
..remix al gekocht en nu alleen nog wachten op fortuna eigenlijk:P...maar bedankt voor de info :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

donkeyrollers schreef:
ohja klopt..(slechte release:p)...maar die lost in music komt toch op scantraxx silver?? of heb ik dat verkeerd??
..remix al gekocht en nu alleen nog wachten op fortuna eigenlijk:P...maar bedankt voor de info :thumbup:


SCSP029 is dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
donkeyrollers schreef:
ohja klopt..(slechte release:p)...maar die lost in music komt toch op scantraxx silver?? of heb ik dat verkeerd??
..remix al gekocht en nu alleen nog wachten op fortuna eigenlijk:P...maar bedankt voor de info :thumbup:


SCSP029 is dat


scantraxx special dus:P..maar hoeso moeten ze daar op wachten als ze beide op 2 verschillende sublabels uitkomen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

donkeyrollers schreef:
PNXRMX schreef:
donkeyrollers schreef:
ohja klopt..(slechte release:p)...maar die lost in music komt toch op scantraxx silver?? of heb ik dat verkeerd??
..remix al gekocht en nu alleen nog wachten op fortuna eigenlijk:P...maar bedankt voor de info :thumbup:


SCSP029 is dat


scantraxx special dus:P..maar hoeso moeten ze daar op wachten als ze beide op 2 verschillende sublabels uitkomen??

Scantraxx doet elke vrijdag 1 release, of het nou Silver, Special of Midify is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh dat wist ik helemaal niet eigenlijk:P...bedankt voor info ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 01:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Ik snap er echt niets meer van. Er wordt toch gezegd dat z'n eerdere tracks (Reversed order o.a.) niet goed genoeg waren voor een release?

Dit is zoveeeel slechter als die tracks. Ik vind beide tracks geen moer aan. Zany Remix is daarentegen werelds!
Enige minpunt is dat ik denk dat de main melodie langer door had moeten gaan. Climax is te kort. Verder denk ik de beste remix van 2010 tot dusver


Dan vergeet je een hele belangrijke... Gold remix is ook een heldenplaat :p

Verder ontopic:
Marked for life, prima plaatje maar verre van bijzonder.

Fortuna, ik mis wat afwerking, en dat mis ik helaas(op een plaat als Veritas na) te vaak bij a-lusion, de melodie is een heel pakkende, geen saaie melodie, maar als er gewoon een betere kick onder zat en er iets meer mee was gedaan had het een hele vette plaat kunnen zijn.

HMH edit: Ik hoor het verschil niet met het origineel :$ en het is er vast wel, maar lijkt me een beetje overbodige edit

Zany Remix: Lekker plaatje, maar overtreft het origineel bij lange na niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 09:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Verder denk ik de beste remix van 2010 tot dusver

Dit is het topic van Veritas, niet van Face The Enemy-remix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind dat het nu wel erg lang duurt weer allemaal :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 17:10 
 
Hardtraxx Newbie

Teknizion schreef:
A-lusion is echt de man op de verkeerde plek..


Ik kan het niet meer dan eens zijn met je! Die vent is zo ongelofelijk getalenteerd, en godse vriendelijk ook. De Zany remix van Veritas knalt zo lekker door, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 00:07 
 
Hardtraxxer

djalusion RT @DJXerenetox @djalusion wanneer komt Fortuna uit? --> ik denk snel. binnen 2 weken

Dit schreef hij op twitter dus dan maar hopen dat dat ook gebeurt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwachting:
Vr 1 okt: Wasted Penguinz (SSL019)
Vr 8 okt: Marked For Life (MYD003)
Vr 15 okt: Lost In Music (SCSP029)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 15:21 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Verwachting:
Vr 1 okt: Wasted Penguinz (SSL019)
Vr 8 okt: Marked For Life (MYD003)
Vr 15 okt: Lost In Music (SCSP029)


Wasted Penguinz (L) :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 00:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uit @ hardstyle.com http://www.hardstyle.com/album/a-lusion ... -003/17093
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind Fortuna en Zany remix van Veritas echt vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marked For Life in full hq is nog steeds de slechtste Scantraxx track dit jaar imo, incl. Midify. Doe mij maar In The End of Resistance als ik moet kiezen :x

Fortuna mid gaat nog wel, maar de climax melodie is nog steeds slecht, evenals de kicks, dus deze gaat ook de prullenbak in.

Veritas HMH Edit klinkt wel vet, ietsje beter dan het origineel imo :)

En natuurlijk is Veritas Zany Remix een enorme :bomb: die veel te weinig gedraaid wordt. Echt een geweldige, enorm energieke remix van een klassieker. Zoveel kracht in de screeches in de mid-intro, mede door de geniale opbouw. Climax ragt er ff snel doorheen met een iets mooiere versie van de melodie aangevuld met sterkere kicks. Top gewoon :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die intro van Fortuna gaat best hard! :)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle