Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.hardstyle.com/a-lusion/beat- ... nthem-2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Bij dit soort platen moet ik altijd tot 10 tellen voordat ik iets post want anders heb ik zo een ban aan mn broek hangen. Wat een fucking meuk.

Posten is dan ook niet verplicht, een reactie als deze brengt niets bij (op negativiteit na).

Thanks cpt. Obvious. Natuurlijk brengt mijn post niks bij behalve negativiteit. Wat wil je met zo'n walgelijk stuk muziek. Voordat je erover gaat whinen, dat is óók een mening, en die mag gewoon gepost worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:08 
 
Hardtraxx Newbie

Had dan gewoon beelden uit ALLEEN de aftermovie of ander beeld materiaal gehaald en niet de tenenkrommende video-editing met slappe beelden gefilmd met een cheap ass camera. De anthem zelf is nogal.. saai en inspiratieloos en dat "Beat The Bridgeee!!" vocal gedoe is ... net zo tenenkrommend. Maargoed, leuk geprobeerd, feestje wordt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:00 
 
Hardtraxx Newbie

vind het niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:02 
 

Gangsterdwerg schreef:
Thanks cpt. Obvious. Natuurlijk brengt mijn post niks bij behalve negativiteit. Wat wil je met zo'n walgelijk stuk muziek. Voordat je erover gaat whinen, dat is óók een mening, en die mag gewoon gepost worden.


Kun je ook iets anders posten dan alleen maar negativiteit? :P

Disclaimer: Dit is gewoon een vraag, je hoeft je niet aangevallen te voelen ;)

On-topic: Die vocals zijn ook niet mijn ding helaas, springt er een beetje te veel bovenuit als je het mij vraagt. De track op zich is dan wel weer aardig maar niets speciaals.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle