Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 01:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben zelf niet zo een fan van A-lusion meer, ik heb liever platen zoals guidelinez en trouble, zijn laatste solo releases (en 9/10 van Second Identity) hebben mij niet kunnen overtuigen, net zoals deze release, hoewel ik Don't wanna know wel erg lekker vind.

Jammer, ik hoop dat hij zijn oude stijl weer eens oppakt, vindt deze producties niks vergeleken met zijn oudere platen :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zijn meer luister weg plaatjes dan stamp plaatje maar dat vind ik eigenlijk wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:54 
 
Hardtraxxer

Zo slecht vind ik deze nou ook weer niet, luisteren iig lekker weg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

angels dance melo is zo lekker :thumbsup:
en dont wanna know ook zeker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 17:23 
 
Artiest

Moet zeggen dat dit de eerste A-Lusion release is sinds Reaching Out die mij weer weet te pakken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Don't wanna know is zelfs als ik kneiterstoned ben niet leuk. Dus dat wil zeggen dat ik het gewoon een kutnummer vind. Angels dance heeft iets heel droevigs/treurigs over de melo, ben er nog niet uit wat ik er van vind. In ieder geval komt het noway in de buurt van tracks als between worlds of reaching out, wat ik de beste release van Onne vind. Erg slappe prut dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 00:18 
 
Hardtraxxer

Valt me erg tegen! Niet naar mijn zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje heel erg jammer van de kicks. Ook in de intro. Zitten verder wel een paar leuke elementjes in, maar vergeleken met vroeger stelt dit niks meer voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Angels dance is sinds tijden iets dat ik wel kan waarderen, geen toppertje maar wel oke.

Don't wanna know.. nee dat is em gewoon niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het wel 2 leuke plaatjes maar niet heel erg geweldig ;) . Niet veel bijzonders dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

luistert leuk weg, daar is het ook helemaal mee gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

@Hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Don't Wanna Know toch zeker een van de betere platen van 2011 tot nu toe, imo :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Don't Wanna Know toch zeker een van de betere platen van 2011 tot nu toe, imo :love:

roflmao >.<

I don't wanna know wtf.. die intro klopt niet eens, er ontbreken 2 beats. wat een paupertrack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Hymn schreef:
Don't Wanna Know toch zeker een van de betere platen van 2011 tot nu toe, imo :love:

roflmao >.<

I don't wanna know wtf.. die intro klopt niet eens, er ontbreken 2 beats. wat een paupertrack.


Waar slaat deze reactie nou weer op, je hoeft echt niet 2 keer in een topic duidelijk te maken dat je een plaat niet leuk vindt, en al helemaal niet als reactie op iemand die gewoon zegt dat hij het wel een leuke plaat vind. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 16:15 
 
Hardtraxx Newbie

Zwaar irritant dat er 2 beats ontbreken :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:19 
 
Hardtraxx Addict

Prima nummers, lekker om ff te luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markienl schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Hymn schreef:
Don't Wanna Know toch zeker een van de betere platen van 2011 tot nu toe, imo :love:

roflmao >.<

I don't wanna know wtf.. die intro klopt niet eens, er ontbreken 2 beats. wat een paupertrack.


Waar slaat deze reactie nou weer op, je hoeft echt niet 2 keer in een topic duidelijk te maken dat je een plaat niet leuk vindt, en al helemaal niet als reactie op iemand die gewoon zegt dat hij het wel een leuke plaat vind. :/

2e Keer kwam ik met extra info namelijk het feit dat er 2 beats ontbreken waardoor het nummer nog slechter is dan ik al dacht. Dus het is niet 2x dezelfde informatie maar het zijn 2 verschillende posts en het was dus wel degelijk ontopic.
Angels dance is trouwens echt een sfeervolle track. Niks voor op een feest, vind het meer luister hardstyle. Maar die kan ik nog wel aanhoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke, daar zal ik je gelijk in geven, maar alsnog. Waarom reageer je zo raar met "roflmao" op iemand die het wel een leuke track vind, heb eens een keer respect voor iemand anders zijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:48 
 
Artiest

er ontbreken kats geen beats? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 19:43 
 
Hardtraxxer

niet slecht deze release wel wat soft vooral tegenover a-lusion vroeger :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 15:24 
 

sanderovic schreef:
Prima nummers, lekker om ff te luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Don't Wanna Know! Heerlijk plaatje! Eindelijk weer eens een A-Lusion doe echt dik is! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 15:09 
 
Donateur

hoe vaker ik Angels Dance hoor hoe lekkerder ik hem vind worden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die essential remix is te doen. -.-

Die orginele en don't wanna know zijn echt totaal niets voor mij. :thumbdown:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle