Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2026 19:09 

Hardtraxx Veteran

4444 OF A KIND - Waiting4 (?)

Label: Tomorrowland Music
WEB release: 19/06/2026

Tracks:

01. 4444 OF A KIND - Waiting4

Samples:

Bron:

https://tomorrowlandmusic.com/waiting4
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2026 20:54 

Hardtraxx Addict

Lekker nummer, hebben.

Je had deze al een keer gemaakt trouwens: nieuwe-tracks-hs/4-of-a-kind-id-what-are-you-waiting-for-t85763.html#p2104619 :innocent:

Maar ik klaag niet over een thread in het release forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2026 20:58 

Hardtraxx Addict

Ja, kan er een actieve mod bij komen? Anders gaan we allemaal dubbele topics krijgen. Lijkt mij onnodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2026 22:29 

Hardtraxx Veteran

Ik zal wel geen dubbele meer doen dan. Ik dacht dat er meer mensen in het Releases gedeelte keken dan in nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2026 19:02 

Hardtraxx Addict

Zaagkick schreef:
Ik zal wel geen dubbele meer doen dan. Ik dacht dat er meer mensen in het Releases gedeelte keken dan in nieuwe tracks.

Ik kijk ook meer in nieuwe releases hoor, maar als er steeds dubbele topics bij komen, dan wordt het snel een zooitje denk ik. Dus hopelijk binnenkort een nieuwe actieve mod??? :evil:

OT: Dit is denk ik een van mijn minste 4444 OF A KIND platen, maar alsnog zeer goed hoor! Goede sounds en drive, gewoon weer een lekker lange break en build-up. Climax ook dikke prima. Blij dat er een eerste release is.

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2026 21:22 

Hardtraxx Veteran

Wat een plaat :bomb: als dit bij het rijtje mindere platen van hun hoort, ben ik heel benieuwd naar de rest hoor haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2026 11:26 

Hardtraxx Veteran

Die mid komt mij zo bekend voor. Oude hard trance plaat van Scot Project ofzo dacht ik. Maar wel heel nice! Rest ook gruwelijk. Je merkt echt dat ze hardstyle vanuit een EDM hoek benaderen en kan dit wel waarderen. Dit is heel nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2026 08:07 

Hardtraxx Veteran

Ja, dat trancy gevoel staat mij ook zeker aan. Goed stevig qua kicks ook. Had leuk geweest deze te horen op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2026 09:42 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Die mid komt mij zo bekend voor. Oude hard trance plaat van Scot Project ofzo dacht ik. Maar wel heel nice! Rest ook gruwelijk. Je merkt echt dat ze hardstyle vanuit een EDM hoek benaderen en kan dit wel waarderen. Dit is heel nice!

Mid-intro melodie is nagenoeg een 1:1 kopie van BK - Revolution.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2026 10:30 

Hardtraxx Addict

corneelwr schreef:
Ja, dat trancy gevoel staat mij ook zeker aan. Goed stevig qua kicks ook. Had leuk geweest deze te horen op Defqon.

Deze was donderdag gedraaid bij DBSTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2026 11:08 

Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
corneelwr schreef:

Deze was donderdag gedraaid bij DBSTF

Ja wij stonden op het punt om de Blue in te wandelen voor DBSTF, maar zowel voorin als helemaal achteraan stond er zo gigantisch veel volk zelfs al buiten dat we rechtsomkeert zijn gegaan (ook omdat vrienden van ons appten dat het echt een soort stoomketel was waar ze stonden)... Achteraf wel spijt van tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2026 15:39 

Hardtraxxer

Ja het was echt niet te doen qua temperatuur in de blue. Na 45 min trok ik het ook niet meer en naar buiten gegaan.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle