Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, ook maar eens even een mixje uploaden :P Was eigenlijk een Club R_aw warm-up, maar vind hem nog steeds lekker wegluisteren :) De echte kenners zullen het wel een hitlijstje vinden, maar ik ben nog altijd een rookie en het is voor mensen minder bekend met de stijl toch wel een leuke inkomer denk ;)

[zippy]http://www10.zippyshare.com/v/96879177/file.html[/zippy]

Tracklist:
1. Sei2ure - Common Territory
2. Mindustries - The Arrival
3. Sei2ure - Data
4. The Outside Agency & Mindustries - Dark Awakening
5. Tymon & Waldhaus - Purgatory
6. The Outside Agency & Ophidian - The Silence
7. Stormtrooper - Hope Springs Eternal
8. N-Vitral - Welcome to the Killzone
9. Dither - Danger
10. AK-Industry - Monster (Switch Technique Remix)
11. Sinister Souls & Erre - We R Killers
12. Lowroller - Mixbreed Soldier Revisited
13. Promo ft. Vince - Lying Through Your Teeth (N-Vitral Rebasher)
14. Switch Technique & Mindustries - Bone Grinder
15. The Outside Agency & Tapage - Industrial Cooking Spray
16. Dither - They Deserve It
17. Sinister Souls - Let Me In
18. Switch Technique & The Outside Agency - The Moment
19. The Outside Agency, Peter Kurten & Katharsys - Favorite Sin
20. Ruffneck & Synapse - Vows of Doubt
21. The Outside Agency & Sei2ure - Undermind
22. Sinister Souls & The Outside Agency - Perfect Organism
23. AK-Industry - Night Hunt Machine
24. Enzyme X - Dissonant Poetry (Third Verse by Sei2ure & Synapse)
25. Igneon System - Crisis Situation
26. Synapse - The Raebai
27. The Outside Agency - Flux Capacitor

Enjoy ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat gelijk aan, Jesse! Ik ben ook een rookie, dus ik hou op dit moment wel van dit soort hitjeslijsten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks devid :loving:

Laat maar weten wat je ervan vond Dirk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit soort Industrial draai ik ook hoor. Wat maakt het nou weer uit dat het een hitjeslijst is ^^ Alleen kaboem zal het wel weer niet goed vinden.

Gaat in ieder geval mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 08:06 
 

Draidy schreef:
Dit soort Industrial draai ik ook hoor. Wat maakt het nou weer uit dat het een hitjeslijst is ^^ Alleen kaboem zal het wel weer niet goed vinden.

Gaat in ieder geval mee :thumbup:

Klopt, jammer dat die nvitral en blowroller platen zoveel gedraait worden :(


De rest vind ik wel goed gekozen trouwens, vooral de eerste 10 :-p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zit maar 1 lowroller track in xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:24 
 

XtD schreef:
Er zit maar 1 lowroller track in xd


ja te veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
XtD schreef:
Er zit maar 1 lowroller track in xd


ja te veel

Zeikerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:16 
 

XtD schreef:
kaboem schreef:
XtD schreef:
Er zit maar 1 lowroller track in xd


ja te veel

Zeikerd.



Wil je commentaar op je set of niet :P.

Tis gewoon jammer wanneer er vette platen in de set zitten er dan weer zo'n mindere in zit :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 07:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tis maar een geintje hoor, weet dat je momenteel geen groot fan van hem bent :P Vind hem zelf ook minder tegenwoordig, maar deze track vind ik wel erg gaaf, en vond em er ook wel lekker tussen passen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit soort setjes wil ik vaker horen... ben sowieso de laatste tijd meer industrial aan het luisteren.
Setje luisterde heel goed weg :) Vrij vlot doorgemixt, ik vond dat er geen saaie/vlakken stukken in zaten.
Ik ben weer een klein beetje wijzer geworden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin klinkt erg goed! :D

Heb hem voor in de auto gebrand!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk om the horen, thx Dirk :D

En enjoy Daniel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

klonk goed.
kan niet echt commentaar geven op mixwerk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 19:37 
 

Dat mixen is vaag bij industrial, want ik kan de tracks nog niet onderscheiden. Lijkt me heel moeilijk om te mixen.

Ik ga vanavond lekker beluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat mee voor morgen op de fiets naar school, heerlijke tracklist ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond hem erg lekker! Luister hem elke dag in de auto.

Merk wel dat je bij sommige overgangen soms nog iets te lang wacht of op rare momenten hem over laat gaan.

Voorbeeldje vond ik bij;

4. The Outside Agency & Mindustries - Dark Awakening
5. Tymon & Waldhaus - Purgatory

Die lag niet helemaal lekker qua timing voor mijn gevoel & gehoor. Voor de rest niet aandachtig geluisterd naar je overgangen, maar deze viel mij echt op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 19:42 
 

Sinister Souls & Erre - We R Killers :worship: :worship: :worship:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore