Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Xerxes @ Combobreaker Podcast 20:
[zippy]http://www58.zippyshare.com/v/53410135/file.html[/zippy]

Tracklist:
01 Lowroller vs. Frazzbass - Destroy
02 Freqax - The Upside Down House
03 C-Netik feat Gancher & Ruin - Killer Partition
04 Cooh & Counterstrike - Crowd Surfer
05 BSA - Tyrel
06 Eye-D & DJ Hidden - Battlefield
07 The Outside Agency - Barker (Born of Darkness)
08 Switch Technique - Devoted
09 Tooms - Disgraceland (Lowroller Remix)
10 Gancher & Ruin - Cyberpunk
11 Detest - Next Attack
12 I:Gor - Too Hot (Lowroller Remix)
13 Lowroller vs. AK-Industry & Noizeskill - Triple Assault
14 I:Gor - Gunz Up (AK-Industry & Igneon System Remix)
15 N3AR - Obstruction Deleted
16 Lowroller vs. Cooh - Decimate
17 Deathmachine - Genetix
18 Detest - Not Far
19 The Outside Agency - Centipedes & Sentinels
20 Tugie - Terror Burner
21 Igneon System - Crisis Situation
22 Igneon System - Ground Shaker
23 SAtAN - Rest in Pandemonium
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:13 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt heerlijk!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Drie keer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 01:39 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Drie keer niks.

Ik probeer diversiteit en daarbij dus ook 'voor ieder met wils', maar vooral ook artiesten de kans te geven om hun eigen visie te laten zien. Kun je me daarom uitleggen waarom dit 'drie keer niks' is? :)
Ik ben blij met feedback omdat ik daar zelf ook van kan leren namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 07:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is hoebedoelje, die probeert, zoals zijn naam al aangeeft, onverklaarbare reacties neer te zetten af en toe. Trek je er niets van aan :P

Prima lijstje, zet m misschien wel een keertje op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 15:43 
 

preview klink zwaar dik, deze gaat mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:12 
 

heldig dikke set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 01:09 
 
Hardtraxxer

Wat een Tracklist :drool: heb hem nu opstaan geweldig!
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore