Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 08:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wavolizer @ Combobreaker Podcast 29:
[zippy]http://www16.zippyshare.com/v/83307921/file.html[/zippy]

Tracklist:
1. Geck-o - Parallel Worlds
2. The Outside Agency - Forest Children
3. Sinister Souls - The Highest Technology
4. Wavolizer - Undetected
5. Eyoung - Different Pieces
6. The Outside Agency - The Spooks
7. Geck-o & The Undoing - This Is It
8. Mindustries - Black
9. Wavolizer - Sympho
10. Mindustries - Flash Food
11. The Outside Agency - Sithspawn
12. Skitt B - Anger Management VIP
13. DJ Hidden - Untouched
14. Deathmachine - Dark Energy
15. Gancher and Ruin - Fugea 2012
16. The Outside Agency - Tesla
17. Eye-D and Squee - Circuitry
18. Dither - Adopted The Dark
19. Lunatic & Miss Hysteria - Creatures
20. DJ Hidden - Einstein
21. Deathmachine - Genetix
22. Delta 9 & Fiend - Legion
23. The Outside Agency - Scandinavian Chess
24. The Outside Agency - Destruction
25. The Outside Agency - End Boss
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 09:34 
 
Hardtraxx Veteran

damn dit is gewoon harde plasser werk :drool:

EDIT: Undetected wat een godsgruwelijk zieke plaat :worship: die man stelt nooit teleur :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat gewoon keihard aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke set! Undetected is ook geslaagd, een keer niet van dat extreme knalwerk dat ie normaal heeft, heel vet om te zien dat ie ook wat "rustigere" tracks kan maken in zijn stijl. Die smerige bass klinkt echt heel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, Maestro, 'rustig' nummer? Heel erg vet, dat ben ik met je eens, maar ik denk dat je live nogal kan schrikken van deze kicks xd

Verder: heeeeeeeel vette lijst! Ik draai zelf The Highest Technology wel eens in een hs setje thuis, leuk om te zien dat meer mensen dat idee hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha vandaar de aanhalingstekens he. :P Vind dit niet van dat extreme oorlogsgeweld dat ik van hem gewend ben van z'n laatste paar platen. Vind er een heel chill, bijna rustgevend sfeertje overheen zitten eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja oke, dan heb je misschien wel een punt. Niet zoals Sympho bijvoorbeeld xd

Wel echt een dikke set, hij is net afgelopen... :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:55 
 
Hardtraxxer

Ontiegelijke bazenshit, en ik ben heel blij dat ik Wavolizer op mijn podcast heb mogen verwelkomen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik draai zelf The Highest Technology wel eens in een hs setje thuis, leuk om te zien dat meer mensen dat idee hebben :P


Wie draait hem nog meer in een hs set dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja van een hardstyle-set is hier natuurlijk geen sprake xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 02:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja van een hardstyle-set is hier natuurlijk geen sprake xd

Ik heb iets te snel getypt... ik bedoelde eigenlijk 'in een set'... en ik draai hem zelf wel eens tussen de harde HS platen (waar hij imo ook goed tussen past).

Maar ja... leuk iig om hem eens in een set te zien... imo best een ondergewaardeerde plaat :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 07:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja van een hardstyle-set is hier natuurlijk geen sprake xd


De keuze om het bij Hardcore te zetten was ook niet zo heel moeilijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Holy fucking shiiiiiit, dit is vet! Wat een tracklist :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Openen met Parallel Worlds verdiend al een dikke +1!
Ik kan niet meer over deze set zeggen dan .O.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :surrender:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore