billieb15 schreef:
heerlijk setje, wat een drive door dat mix-werk!
Verbaast me dan ook weer waarom er zoveel dj's populair zijn die werkelijk waar track na track afspelen.
Dit is toch veel vetter?
Omdat mensen over het algemeen de tracks van een act interessanter vinden dan zijn of haar draaiskills. Niks onlogisch aan, behalve misschien voor een paar boomers op een dood forum. De meeste acts in deze scene die echt goed kunnen draaien, brengen qua muziek weinig interessants (meer) uit op een paar namen na imo.
Ik ben zelf in ieder geval eerder fan van iemand waarvan ik helemaal gek ben op z’n muziek, die z’n platen simpel aan elkaar mixt, dan iemand die supergoed kan draaien maar voor mij oninteressante muziek draait. Waarom dan niet een act die allebei doet, denk je dan? Die zijn er nauwelijks in mijn smaak. Op mss Rooler na. Grootste deel van de skilled dj’s die er nog over zijn zijn early of classic namen. Beetje lastig dan als je juist wel fan bent van de nieuwe generatie hardstyle/core. Die juist alles zo basic mogelijk aan elkaar mixen. Omdat 90% op een feest het niet boeit.

Dikke set trouwens dit wel, inderdaad.