Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 07:05 
 
Hardtraxxer

Download Unexist @ Q-Base 2011 Raveolution Special - Hardcore Italia (11-06-2011):

http://www.filesonic.com/file/1198702581
http://uploaded.to/file/vxgep6yn

Tracklist:
01. Unexist - The Poem
02. Tommyknocker Feat. Ian K - Scream
03. Meccano Twins - Pain & Fear
04. DJ Mad Dog Feat. Angerfist & Predator - Don't Fuck Around
05. Unexist - Don't Exist
06. DJ Mad Dog Feat. Amnesys - Game Over
07. DJ Mad Dog - Here Comes The Madness
08. Tommyknocker - In The Shadow
09. Art Of Fighters - Nirvana Of Noise (Official Dominator 2011 Anthem)
10. Noize Suppressor Vs. Mad Dog - Bassdrum Bitch
11. DJ Mad Dog - B.O.B.
12. Unexist & DJ Mad Dog - Fight The Power
13. ID
14. Unexist - #1
15. Unexist Feat. Satronica – Fuck The System
16. ID
17. D-Passion & Unexist - Bring The Noise
18. Unexist - Attack (Mad Dog Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom draaide hij dit niet op Ground Zero? :cry:

Wat een lijst! Net zoals op Emporium :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 10:17 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Waarom draaide hij dit niet op Ground Zero? :cry:

Wat een lijst! Net zoals op Emporium :D


Ik baal nog steeds dat ik niet ben gaan kijken op Emporium bij hem :S
Ik liep er voorbij onderweg terug van de WC, maar niemand wilde mee daarheen.
Wat ik dikke sound heeft deze man toch he. Wordt op Q-Base sowieso bezocht! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:53 
 
Hardtraxxer

neem em mee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk setje :D

HC begint mij steeds meer aan te trekken :thumbsup: helemaal door deze sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 12:41 
 
Hardtraxxer

wat een knalleng, deze set van Unexist
wat een baas, die Unexist

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 22:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Waarom draaide hij dit niet op Ground Zero? :cry:

Wat een lijst! Net zoals op Emporium :D

Wat draaide hij op GZ dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Waarom draaide hij dit niet op Ground Zero? :cry:

Wat een lijst! Net zoals op Emporium :D

Wat draaide hij op GZ dan?

Geen idee, maar het was minimaal 10 BPM lager dan TK & MD en in de staat waarin ik terecht kwam tijdens die set, zat ik daar niet op te wachten. Zijn toen maar weg gegaan, volgens mij na In The Shadow. Hoorde overigens later dat hij daarna toch een aardige set had neergezet, maar goed, begin viel een beetje tegen na Tommyknocker & Mad Dog. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja das altijd zo, DJ's bouwen meestal op naar een hoog tempo en de DJ daarna begint weer op een lager tempo dan de degene die daarvoor afsloot. Hoewel je van Unexist wel wat meer tempo verwacht idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 10:35 
 

het valt me op dat Mad Dog & Unexist altid afsluiten met die 'Attack Remix',, niet dat die slecht is ofso maar ze mogen wel eens met iets anders afsluiten...
OT: vind de lijst echt dik! gaat gelijk mee zodra ik thuus ben :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
het valt me op dat Mad Dog & Unexist altid afsluiten met die 'Attack Remix',, niet dat die slecht is ofso maar ze mogen wel eens met iets anders afsluiten...
OT: vind de lijst echt dik! gaat gelijk mee zodra ik thuus ben :thumbsup:

Inderdaad... en sowieso sluit elke artiest overal daar mee af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 19:10 
 

Project 141 schreef:
PierrePruuk schreef:
DarkestSymphony schreef:
het valt me op dat Mad Dog & Unexist altid afsluiten met die 'Attack Remix',, niet dat die slecht is ofso maar ze mogen wel eens met iets anders afsluiten...
OT: vind de lijst echt dik! gaat gelijk mee zodra ik thuus ben :thumbsup:

Inderdaad... en sowieso sluit elke artiest overal daar mee af :P


Dat valt ook wel weer mee :P Hij is gewoon geliefd bij Traxxtorm ofzo ;)

ja maar om in 95% van je sets die als afsluiter gebruiken schiet imoniet echt op.. je hebt genoeg andere dikke platen die je als afsluiter kan gebruiken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh my sun for example

of iets van SRB fso
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 10:25 
 

Project 141 schreef:
Draidy schreef:
Oh my sun for example

of iets van SRB fso


Nah ik vind dat AoF de copyright op Oh My Sun moet houden :D

waarom de tracks van tegewoordig?
je zijn ook genoeg oudere tracks die perfect zijn als afsluiter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja klopt. maar dat was het eerste wat me binnenschoot. en van oudere weet ik eignelijk nie zo veel. pas jaartje of 1-2 in de hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 16:19 
 
Hardtraxxer

Dikke Set!! :bomb:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore