Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:25 
 




01. Dr Strange feat. Satronica - The Land Runs Red (The Outside Agency Remix)
02. Dr. Strange - Pandemic
03. Armageddon Project - Ashes We Are
04. The Outside Agency & Ophidian - The Infinite
05. The Outside Agency & Ophidian - The Silence
06. Sinister Souls - Let Me In
07. Cooh & Counterstrike - Crowd Surfer (The Outside Agency Remix)
09. The Outside Agency - Headphone Wisdom
10. Lenny Dee - Fuckin Hostile (The Outside Agency Remix)
11. Sinister Souls feat. The Outside Agency - Perfect Organism
12. The Outside Agency - ID


En zo hoor je dus je weekend te beginnen nerazzuro
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Toplijst, die ID is erg vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:27 
 

Het kan dus nóg kutter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Het kan dus nóg kutter.

hoezo?

edit: deze staat nu voor de 3e keer op ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:27 
 

Nerazzurro93 schreef:
Het kan dus nóg kutter.



Ik ga je reporten voor vloeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:28 
 

Wout1997 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Het kan dus nóg kutter.

hoezo?

edit: deze staat nu voor de 3e keer op ^^
Persoonlijke vete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:29 
 

Nerazzurro93 schreef:
Wout1997 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Het kan dus nóg kutter.

hoezo?

edit: deze staat nu voor de 3e keer op ^^
Persoonlijke vete.


_O- hebben wij een vete
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:32 
 

kaboem schreef:

_O- hebben wij een vete
Nee joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Wat vind je wel goede HC als ik vragen mag?
die van D-Passion vond je namelijk ook al kut :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:50 
 

Ik vond de mix kut, de muziek zelf niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ik vond de mix kut, de muziek zelf niet :P

ow :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:52 
 

Ik zat maar wat te kloten, omdat kaboem mij wilde leren hoe ik een weekend begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:55 
 

Ik heb hem inmiddels al aanstaan. Goed he kaboem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 20:05 
 

Nerazzurro93 schreef:
Ik heb hem inmiddels al aanstaan. Goed he kaboem?


Ja, dit is wel deel van je opvoeding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga dit eens proberen :) mijn eerste industrial mixje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 22:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eerste deel het vetste imo.

Nr.1 is heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke mix zeg :drool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:49 
 
Hardtraxxer

Heb dit nu al echt 5keer beluistert, begin het echt heerlijke muziek te vinden. Zeker me er meer in verdiepen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www30.zippyshare.com/v/1952603/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:34 
 
Hardtraxxer

Heerlijk! toch maar eens overwegen om naar Qore 3.0 te gaan.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore