Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Tiifa @ Combobreaker Podcast 42
[zippy]http://www40.zippyshare.com/v/567560/file.html[/zippy]

Tracklist:
1. Jason Little vs. Waldhaus – Freedom
2. Archie L - Hard Way
3. Flotek vs Mario Kinle - Protect The Trees
4. Jason Little vs. Waldhaus – Triggerman
5. Svetec - Im Gonna Be High
6. Sepromatiq & Mental Crush - Out Of My Mind
7. Montek – Psychological
8. Svetec - Bass Pump
9. Andre Frauenstein And Tymon – Ethereal
10. Weisses Rauschen - The Energy We Need
11. Mental Crush - When The War Began
12. Tiifa - Reason To Panic
13. Embrionyc - They Left Her To Die
14. Nobody - Do It Like Me
15. Jason Little & DJ Hammond - Sit Back & Shut Up
16. Boiling Energy - My Dark Dreams
17. The Outside Agency - Favorite Sin
18. The Outside Agency - Centipedes & Sentinels
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, wat een DJ is die Tiifa toch ook he :loving: Heerlijke setjes altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 18:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind de sound van Hardtechno en Schranz echt heerlijk, alleen kan ik er nooit lang naar luisteren omdat het zo eentonig is. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 21:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
eentonig

Da's inderdaad wel het enige probleem ermee, ik vind het toffer een paar schranz nummers te horen tussen industrial in.

Maar leuk setje, ook Favorite Sin op 160 is een aparte. Oh en telkens een kick of snare wegdraaien is kneitervervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vind de sound van Hardtechno en Schranz echt heerlijk, alleen kan ik er nooit lang naar luisteren omdat het zo eentonig is. :(

Had ik in het begin ook 'last van'. Naar mate je het meer en langer luistert ontdek je steeds meer nieuwe aspecten in de muziek waardoor de eentonigheid wegvalt waarschijnlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor thuis blijf ik het eerlijk gezegd echt weinig aan vinden, live daarentegen helemaal geweldig :D
Q-Base USB ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 15:58 
 
Hardtraxx Newbie

El Mare schreef:
Voor thuis blijf ik het eerlijk gezegd echt weinig aan vinden, live daarentegen helemaal geweldig :D
Q-Base USB ^^


Heel knap aangezien dat paupergeluid bij de usb
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore