Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Third Movement Presents: Hardcore Top 40 September 2013



[zippy]http://www14.zippyshare.com/v/65561131/file.html[/zippy]
http://www14.zippyshare.com/v/65561131/file.html

Tracklist:
01. Amnesys - The Purest
02. Miss Hysteria - Particle Physics (Ophidian Remix)
03. Mad Dog feat. MC Jeff - Enter The Twilight Zone
04. Miss K8 vs. Angerfist - New World Order
05. Amnesys - Death Line
06. Gunz For Hire - Bolivia (Endymion Remix)
07. Alien T - Hydra
08. Crossfiyah - The Devil Made Me Do It
09. OMI - Angelous
10. Meccano Twins vs. Art Of Fighters - Electrogod
11. Yellow Claw - Nooit Meer Slapen (Neophyte feat. Alee Remix)
12. Endymion & The Viper feat. FERAL Is KINKY - Raging In The Dancehall (The Outside Agency Remix)
13. Meccano Twins - Hell's Voices
14. Miss K8 - Breathless
15. D-Passion - Devil
16. Ruffneck & Nosferatu - Zero
17. OMI - In The Quest
18. Amnesys feat. MC Axys - We Stand United
19. Alien T feat. V-Powerful - The Victory
20. Meccano Twins - Strike
21. Mindustries - Nightmare Creatures
22. AniMe - Cracks
23. Bloodcage - Paradise
24. D-Passion & Promo - Deepest Fear
25. Neophyte & Nosferatu - Rubberduck
26. AniMe feat. Tha Suspect - Hands Up
27. Mindustries - Minds In Motion
28. Alien T - This Is A Movement
29. N-Vitral & Rude Awakening - Brainbomb
30. Lunatic & Miss Hysteria - The Grand Design
31. The Outside Agency & Broken Rules - World Breaker
32. D-Passion - Blacklist Amok (Meccano Twins Remix)
33. Angerfist - Street Fighter
34. Ruffneck & Predator - Wraith
35. Neophyte & Unexist - Get This Or Die
36. Nevaro - Sickness
37. Juanma & Nitrogenetics - Pointing Fingers
38. Mindustries - Empty Spaces
39. Quitara - Recognize
40. Unexist vs. Meccano Twins - R.A.W.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dramatische top 40 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 15:08 
 

stefan_helmond schreef:
Wat een dramatische top 40 :lol:

Ik vind 'm nog niet zo slecht; het is vooral een rare top 40. Heel vette platen gecombineerd met heel erg slechte tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 22:57 
 

Die Bolivia remix.... :/ >.<
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore