MRHZ schreef:
Wat een gezeur altijd over afsluiters. Je weet toch als je bij main afsluit dat je dan veel hits krijgt voorgeschoteld. Als je per se een hardere afsluiter wil, dan zijn er nog tal van andere opties op Dominator. Ik heb me prima vermaakt tijdens deze set!
Tal van andere opties? :')
Amnesys is ook altijd trage meuk dus daar ga ik mooi niet heen, JDA sloot ook 2 x zo sloom af als dat lenny dee voor hem draaide, Trasher heb ik nooit echt gehoord, maar ik weet zeker dat ik me daar niet echt vermaakt als laatste act, de hardstyle afsluiter spreekt voor zich.
De enige die overblijft zijn Akira en Drokz, daar ben ik ook ff geweest, en dat ging weer veel te hard.
Al met al was elke fucking afsluiter kut op Dominator, zet gewoon Partyraiser of Tieum ofzo als afsluiter op de main of in ieder geval ergens...