In die set draaide hij ook die te vette remix van Name of My DJ!Core_freak wrote:Nou Tha Playah lijkt me toch ook wel iets te hard voor Qlimax. Zeker als ik z'n set op MOH bekijk. Ik verschoot er zelf van dat hij zo hard ging. Zeker naar het einde toe, dat was echt knallen... Z'n laatste plaats was iets met Extreme Terror of zoiets :-)Steffnov wrote:
==> Wake Up
==> In slaap gevallen
Get it?
En tja...Unexist is wel iets te hard voor QlimaxTha Playah zou best kunnen nog.
Related topics
- View the latest post: The Prophet & Deepack - Stampuhh!! (The Prophet's Stamp Remix) (SCANTRAXX245)
- View the latest post: The Prophet - Louder Episode 25 (30 Years The Prophet Special)
- View the latest post: Den Ouden Doosch #3: The Prophet @ Qlimax 2005
- View the latest post: The Sound of Qlimax | Warm-up mix Qlimax 2023
- View the latest post: The Sound of Qlimax | An Ode To Qlimax
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Neophyte & Panic & Paul Elstak @ Project Hardcore 2003
- View the latest post: Parvuz - Ultimate Hardcore Megamix
- View the latest post: The Dark Horror vs Noxiouz | Intents Festival 2026
- View the latest post: A tribute to Thunderdome
- View the latest post: Lekkerfaces vs Satirized - The Opening | Intents Festival 2026
Moderators
Iemand die die set heeft of weet waar ik hem kan vinden?
View on YouTubeDraidy wrote:Iemand die die set heeft of weet waar ik hem kan vinden?
In dit deel word hij gedraaid!
ja heb die filmpjes al gezien, maar ben eigenlijk op zoek naar de hele set, in iets betere qualiteit
Wat een fucking spacend podium zeg!hardcoresjors wrote:View on YouTubeDraidy wrote:Iemand die die set heeft of weet waar ik hem kan vinden?
In dit deel word hij gedraaid!
Ja he!
Vind het zo jammer dat ik er niet bij was!
Vind het zo jammer dat ik er niet bij was!
DJ Skinhead - Extreme Terror (Neophyte remix) waarschijnlijk.Core_freak wrote:
Nou Tha Playah lijkt me toch ook wel iets te hard voor Qlimax. Zeker als ik z'n set op MOH bekijk. Ik verschoot er zelf van dat hij zo hard ging. Zeker naar het einde toe, dat was echt knallen... Z'n laatste plaats was iets met Extreme Terror of zoiets :-)
Waarom bump je deze nouurbandesigner wrote:
Deze set moest juist in de vergetelheid geraken haha
Wilde weer eens flink gaan hatenBlack Sunrise wrote:Waarom bump je deze nouurbandesigner wrote:![]()
![]()
![]()
Deze set moest juist in de vergetelheid geraken haha
-
HHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2012
- last seen Mar 2012
Heerlijke plaat om mee te eindigen zou ik zeggen_theon_ wrote:DJ Skinhead - Extreme Terror (Neophyte remix) waarschijnlijk.Core_freak wrote:
Nou Tha Playah lijkt me toch ook wel iets te hard voor Qlimax. Zeker als ik z'n set op MOH bekijk. Ik verschoot er zelf van dat hij zo hard ging. Zeker naar het einde toe, dat was echt knallen... Z'n laatste plaats was iets met Extreme Terror of zoiets :-)
Vind hem eig ook steeds iets harder gaan , maar t bevalt me wel moet k zeggen