Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Outside Agency @ Thunderdome Radio:
http://www47.zippyshare.com/v/67974380/file.html

Tracklist:
1. Counterstrike & Cooh - Crowd Surfer (The Outside Agency Remix)
2. Angel - Psycho (The Outside Agency Remix)
3. Cooh & Ogonek - Shrambo
4. Lights Off: DJ Hidden & Anneke van Giersbergen - Only You Can See (DJ Hidden's Dark Version)
5. Deathmachine - From the Darkness
6. DJ Hidden - Einstein
7. The Outside Agency - Fabric Of Life
8. The Outside Agency, Peter Kurten & Katharsys - Favourite Sin
9. The Outside Agency & Sinister Souls - Perfect Organism
10. Taciturne - Der Toten (The Outside Agency Remix)
11. Lenny Dee - Fucking Hostile (The Outside Agency Remix)
12. Nosferatu - Wolves of Creation (The Outside Agency Remix)
13. Angel - Industrial Base (Ophidian Remix)
14. DJ Hidden - ID (Forthcoming Hidden Tracks)
15. Angerfist - Buckle Up And Kill
16. The Outside Agency - Cautionary Tale
17. Vince - More Bazz / Limewax - Kristall Weizen
18. The Outside Agency - ID
19. Audio - Headroom
20. The Outside Agency - Headphone Wisdom
21. Mathizm & Memtrix - Cardiak Arrest
22. DJ Hidden - Earth Cry
23. The Outside Agency - Industrial Cooking Spray
24. The Outside Agency & Ophidian - The Insect Mind
25. Noisia ft. The Upbeats - Dustup
26. DJ Hidden - ID
27. ID (Trap)
INTERVIEW
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze gaat geluisterd worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:14 
 
Hardtraxxer

Mooie lijst, ga hem zo opzetten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11 :(

Verder, mee mee mee :thumbsup:

Chukkels schreef:
:yawn:

En waarom reageer je hier nog als je er toch niet van houdt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Chukkels schreef:
:yawn:

En waarom reageer je hier nog als je er toch niet van houdt :P

Omdat ik toch telkens benieuwd ben of er een moment komt dat TOA mij wél kan boeien.

Anywayz, ik neem bij deze ook terug wat ik gezegd heb. Nadat ik verplicht moest luisteren van Kaboemie, ben ik een aantal tracks toch wel weten te waarderen. Fabric of Life, Perfect Orgasm en WoC Remix zijn toch wel pareltjes. Die kicks... :loving: Helaas is mijn bevestiging ook weer gekomen dat de meeste TOA tracks zo enorm slaapverwekkend zijn, dat het gewoon op de climax na al het tempo eruit haalt. En dat vind ik zo enorm jammer, want met want meer continue tempo erin en minder ellenlange breaks met deuntjes die zo in een slaapliedje kunnen voorkomen, zou ik me hier echt prima op kunnen vermaken op een feest, zeker als ik dat nu thuis al doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chuk is nog steeds van de kaart van PRSPCT blijkbaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Chuk is nog steeds van de kaart van PRSPCT blijkbaar..

Is toch een mening :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore