Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download The Lion - LionStyle Session #31 (Hardcore Special):
http://www66.zippyshare.com/v/8959437/file.html

Ik vond het wel weer eens tijd voor een Hardcore set! Veel luisterplezier en ik hoor t wel!

Tracklist:
01: Outblast ft. Re-Style - Alive
02: Evil Activities ft. Endymion - Broken
03: Nosferatu - Intimidation
04: Amnesys - Elevation
05: Outblast - Bassleader (Bassleader 2011 Anthem)
06: Noize Suppressor ft. Da Mouth of Madness - On Your Knees
07: Endymion ft. Meccano Twins - The Industry
08: Art of Fighters - Dead End Street
09: Nosferatu ft. Evil Activities - Sick of it All
10: Abstract Allstars vs. Predator - Unified Destination (Syndicate 2009 Anthem)
11: Neophyte ft. MC Ruffian - Muil Houwe
12: Noize Suppressor - Pole Position
13: Art of Fighters - Nirvana of Noise (Dominator 2011 Anthem)
14: Neophyte Records Allstars - Adrenaline
15: Crucifier ft. Angerfist - Tonight
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:26 
 
Donateur

Was heerlijk om naar te luisteren!!! en sloot lekker aan op de voorgaande sets :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tracklist is niet zo mijn ding, veel platen die al een beetje té vaak gedraaid zijn (Sick Of It All, Adrenaline, Muil Houwe, The Industry), maar ook wel een paar vette tracks.

Het mixwerk vond ik teleurstellend. Strak maar helaas wel zo traag als dikke stront, en juist bij hardcore vind ik dat killing, omdat je daar zonder al te veel moeite flink door kan knallen. Bij deze mix moet ik elke outro helemaal afluisteren tot de nieuwe plaat begint, begint na een tijdje ook te vervelen. Waarom niet gewoon wat eerder beginnen met inmixen en de platen in elkaar over laten lopen? Pak maar eens wat live-sets van hardcore DJ's erbij dan begrijp je wat ik bedoel met blijven dat blijven doormixen. ;) Zo vind ik hardcore het beste tot z'n recht komen.
Het tempo (BPM) van de nummers was wel goed en bouwde lekker op.

Hoop dat je iets aan mijn kritiek hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tracklist is niet zo mijn ding, veel platen die al een beetje té vaak gedraaid zijn (Sick Of It All, Adrenaline, Muil Houwe, The Industry), maar ook wel een paar vette tracks.

Het mixwerk vond ik teleurstellend. Strak maar helaas wel zo traag als dikke stront, en juist bij hardcore vind ik dat killing, omdat je daar zonder al te veel moeite flink door kan knallen. Bij deze mix moet ik elke outro helemaal afluisteren tot de nieuwe plaat begint, begint na een tijdje ook te vervelen. Waarom niet gewoon wat eerder beginnen met inmixen en de platen in elkaar over laten lopen? Pak maar eens wat live-sets van hardcore DJ's erbij dan begrijp je wat ik bedoel met blijven dat blijven doormixen. ;) Zo vind ik hardcore het beste tot z'n recht komen.
Het tempo (BPM) van de nummers was wel goed en bouwde lekker op.

Hoop dat je iets aan mijn kritiek hebt :)


Haha, ja, dat heb ik zeker! Ik had al een slechter gevoel i.v.m. mixwerk maar heb er niet echt veel aandacht aan besteed ook!
Sowieso is het zeldzaam dat ik me aan Hardcore waag dus ik moet daar echt de feeling nog voor krijgen.
Maar bedankt! :) Zal me de volgende keer ook wat beter voorbereiden en zal wat meer oefenen!
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore