Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 18:31 
 
Hardtraxx Newbie

Download The Limit FM - Insaniax Live Dj Set:
http://www28.zippyshare.com/v/32412472/file.html
http://soundcloud.com/insaniax/the-limi ... x/download



Tracklist:
01 Amnesys - Refly
02 Tha Playah - Walking the line
03 Angerfist - riotstarter (state of emergency remix)
04 G-Town Madness - Headbanger
05 Predator Ft Hellsystem - Subconscious
06 Traxtorm Gangstas Allied - The Hardest
07 DJ Mad Dog - Here comes the madness
08 Amnesys - the underground revolution
09 Angerfist & T-Junction - F@cking With Yo Head
10 Nitrogenetics - Pledge Of Resistance
11 Nexes - Playing the cards
12 DJ D - Bombs
13 Hellsystem - Glory to rome
14 Nico & Tetta - Untouchables
15 Ruffneck and Nosferatu - Soul Shock
16 Angerfist & Miss K8 - Bloodrush
17 Chrono & Rhose - Just shoot me


The Limit Nieuws:

Dit duo uit Venlo gaat het tempo opschroeven en laat je horen wat echte hardcore is. Producerend onder label van Manifest Records, waar onder andere Tieum voor produceerd, kunnen we wellicht wat eigen tracks verwachten en komt de Limburgse hardcore sound wederom terug in de studio in Hilvarenbeek.

Social media's via http://www.insaniax.com

Wil je op de hoogte blijven, volg The Limit dan via onderstaande social media:
http://www.facebook.com/thelimitfm
http://www.twitter.com/thelimitfm
http://www.youtube.com/thelimitfm
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar is de TL?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 18:40 
 
Hardtraxx Newbie

Draidy schreef:
Waar is de TL?


ja goeie vraag.. moet ik dat helemaal nagaan:P.. het zijn in iedergeval vette tracks als je het mij vraagt ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:01 
 

er moet een tl bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 16:14 
 
Hardtraxx Newbie

A-Nionic schreef:
Draidy schreef:
Waar is de TL?


ja goeie vraag.. moet ik dat helemaal nagaan:P.. het zijn in iedergeval vette tracks als je het mij vraagt ;-)


Heb het erbij gezet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A-Nionic schreef:
Dit duo uit Venlo gaat het tempo opschroeven en laat je horen wat echte hardcore is.


Had wel iets anders dan deze TL verwacht :lol:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore