Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Destroyer @ Noisekick's Ontbindingsdrang:
http://soundcloud.com/thedestroyerlive/ ... s/download



Tracklist:
01. The Destroyer - My Violence
02. The Destroyer - Amiga Raper
03. The Destroyer - Test The Dj
04. The Destroyer - The Fat Fuck
05. The Destroyer - Dumbastard
06. The Destroyer - Reoxygene
07. The Destroyer - Total Hate
08. The Destroyer - Oxygene
09. The Destroyer - Ignorance Causes Violence
10. The Destroyer - Delete The Pain
11. Noizefucker - Hardcoreleeft - The Destroyer Remix
12. The Destroyer - Here No Melody
13. The Destroyer - Back To The Time
14. The Destroyer - Spamming Bass
15. Frazzbass - Speak English Motherfucker - The Destroyer Remix
16. The Destroyer - Rave Is My Church
17. The Destroyer - Sex Machine
18. The Destroyer - Cuntface In Italy
19. The Destroyer - Italian Madness
20. The Destroyer - Fuck
21. The Destroyer - No Solution
22. D.O.M. - Fear And Terror - The Destroyer Remix
23. The Destroyer - Terror
24. Noisekick - Dance Now - The Destroyer Remix
25. The Destroyer - Dissing Speedcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 16:53 
 
Hardtraxx Addict

The Destroyer altijd mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dafuq, hier kan je thuis toch niet naar luisteren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dafuq, hier kan je thuis toch niet naar luisteren xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 16:02 
 

eens met robert , troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 18:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
eens met robert , troep.

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 16:13 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
eens met robert , troep.

Ben je serieus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 16:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zetten jullie dit echt aan thuis? en dan helemaal afluisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jazeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 11:50 
 

roberttt schreef:
Dafuq, hier kan je thuis toch niet naar luisteren xd

agreed
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

:') laat ze het lekker luisteren hebben jullie toch geen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 23:27 
 
Hardtraxx Addict

Wout1997 schreef:
:') laat ze het lekker luisteren hebben jullie toch geen last van.

Niemand zegt toch dat ze het niet mogen luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 08:05 
 
Hardtraxxer

Ik hou ondertussen wel van terror :) Alleen heb ik met The Destroyer niet zo veel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Core_freak schreef:
Ik hou ondertussen wel van terror :) Alleen heb ik met The Destroyer niet zo veel...

Jij houd toch ook van early?
vind je early terror vet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 22:48 
 
Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Core_freak schreef:
Ik hou ondertussen wel van terror :) Alleen heb ik met The Destroyer niet zo veel...

Jij houd toch ook van early?
vind je early terror vet?

Ja ik hou van early. Nuja ik kan wel even naar early terror luisteren, maar ik hoor toch liever de hedendaagse terror...
Ik heb wel wat early terror setjes, maar die speel ik bijna nooit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Core_freak schreef:
hardcoresjors schreef:
Core_freak schreef:
Ik hou ondertussen wel van terror :) Alleen heb ik met The Destroyer niet zo veel...

Jij houd toch ook van early?
vind je early terror vet?

Ja ik hou van early. Nuja ik kan wel even naar early terror luisteren, maar ik hoor toch liever de hedendaagse terror...
Ik heb wel wat early terror setjes, maar die speel ik bijna nooit...

Als Franctic Freak op een feest afsluit draait hij bijna alleen maar Destroyer platen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ik deze maar bij in de auto zeg, jezus :drool:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore