Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 01:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Constructor - Hardable # 11
http://www41.zippyshare.com/v/70892230/file.html

Wat harder dan normaal. Beginnen op 190bpm en eindigen op 240bpm.
Enjoy en comments zijn welkom :)

Tracklist:
01. Meccano Twins - Ignite
02. The Wishmaster And Promo - Real Rude
03. Dyprax Ft MC Tha Watcher - The Statement Of Disorder (Unexist Remix)
04. Tymon - Now Whos Laughing (Ophidian Remix)
05. DJ Sim - Simbiosis (DJ Obscurity Rmx)
06. Satronica - Absolute Power
07. Day-Mar - Pole Position
08. D-Passion - Change History
09. Unexist And DJ Mad Dog - D3Stroy The System
10. Dione - Partystarter
11. Unexist - Attack (Mad Dog Remix)
12. 3 Steps Ahead - In The Name Of Love (Negative A Refix)
13. The Sickest Squad Ft. Lenny Dee - Strike (Sickcore Mix)
14. Radium - Hardcore Polizei
15. Randy vs Radium Feat. Lenny Dee - The Next Dimension Of Sound
16. Radium - Smell And Noise
17. Radium - Mass Power
18. The Sickest Squad - In-Ctrl
19. Radium - No Brain Required
20. The Speed Freak - We Shall Never Surrender (Radiums 20Th Century Timeslide Remix)
21. Frazzbass - Speak English Motherfucker VIP
22. Radium - Die With Dignity
23. Frazzbass Vs The Sickest Squad - Super Mario
24. Marcus Decks - Les Cles
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er leuk uit, morgen even checken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker hoor Bouwman!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xljarno schreef:
Lekker hoor Bouwman!


Wat heb ik gedaan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ziet er leuk uit, morgen even checken :)


En? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Constructor schreef:
STAN- schreef:
Ziet er leuk uit, morgen even checken :)


En? :)

Sorry voor de late reactie :$ Aan de tracklist ligt het niet! Die vind ik, zoals je op kunt maken uit mijn eerste post dit topic, heel lekker :)
Waar ik me wel een beetje aan stoor is het feit dat sommige tracks wel heel erg omhoog zijn gepitcht.
Vooral Now Who's Laughing remix (welke sowieso één van de beste tracks dit jaar is) vind ik echt te snel gaan, probeer op te letten met zoiets door die track bijvoorbeeld eerder te draaien met de pitch wat lager.
Daarnaast zijn sommige overgangen heel snel afgekapt, vooral de overgang naar In The Name of Love Remix en de daaropvolgende overgang naar Strike (welke ook echt te snel gaat imo).

Ondanks dat heb ik je mix met plezier beluisterd, hoop dat je iets aan mijn feedback hebt.. Ben benieuwd naar je volgende! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
The Constructor schreef:
STAN- schreef:
Ziet er leuk uit, morgen even checken :)


En? :)

Sorry voor de late reactie :$ Aan de tracklist ligt het niet! Die vind ik, zoals je op kunt maken uit mijn eerste post dit topic, heel lekker :)
Waar ik me wel een beetje aan stoor is het feit dat sommige tracks wel heel erg omhoog zijn gepitcht.
Vooral Now Who's Laughing remix (welke sowieso één van de beste tracks dit jaar is) vind ik echt te snel gaan, probeer op te letten met zoiets door die track bijvoorbeeld eerder te draaien met de pitch wat lager.
Daarnaast zijn sommige overgangen heel snel afgekapt, vooral de overgang naar In The Name of Love Remix en de daaropvolgende overgang naar Strike (welke ook echt te snel gaat imo).

Ondanks dat heb ik je mix met plezier beluisterd, hoop dat je iets aan mijn feedback hebt.. Ben benieuwd naar je volgende! :)


Feedback is altijd welkom :)
Pitchen vind ik persoonlijk niet echt storend, ik vind het wel lekker.
Sommige overgangen zijn inderdaad wat snel afgekapt, zal er volgende keer op letten ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore