Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download The Anim0l - Om Wakker Van Te Blijven #20 Hostshow:
http://www50.zippyshare.com/v/85354971/file.html

daar ben ik weer :P
vorige maand is mij gevraagt om 1x in de maand 'om wakker van te blijven' te hosten.
dit leek mij wel leuk idee, en zie daarom hier ook de eerste set in deze reeks.
wat kan je verwachten?.....alles waar het woordje 'hard' in voorkomt. :woot:
het zal elke keer een verassing blijven met wat voor soort set ik aan kom zetten. :evil:
en met deze set kan je bijna geen betere aftrap voor een show verzinnen denk ik haha. :innocent:
dus geniet ervan en blijf voor uitkijken naar de OWVTB showtjes!! :yay:

Tracklist:
1. Neophyte - Mainiak
2. DJ Promo & D-Passion - Omnifuck
3. Proto X - Without Me
4. D-Passion - Violate
5. Tymon - Never Look Back
6. Stormtrooper & Waldhaus - Hurricane
7. Counterfeit - Chasing Payments
8. Embrionyc - Clubwalker
9. Negative A & Counterfeit - Self Acclaimed Criminals
10. Ruffneck & Synapse - Disruption Of Balance
11. Counterfeit - Worship The Bull
12. Accelarator ft. MC Alee - No Fear
13. Dyprax - Dead Presidents
14. Negative A & Counterfeit - Scorched Earth
15. Proto X - The Shade Of Your Mind
16. Neophyte & Tieum - Les Saboteurs
17. J-Roon & Kosmix ft. MC Justice & Da Mouth Of Madness - Lekker Belangrijk
18. Angerfist ft. Drokz - Deathmask
19. Proto X - Another Loser
20. Negative A - Smoking Blunt (Noisekick Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12. Accelarator ft. MC Alee - No Fear
13. Dyprax - Dead Presidents

:x

Jammer, rest van je lijst is namelijk wel erg dik :thumbup: Gaat misschien mee, heb alleen nog zoveel tr luisteren plus mijn eigen projecten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
12. Accelarator ft. MC Alee - No Fear
13. Dyprax - Dead Presidents

:x

Jammer, rest van je lijst is namelijk wel erg dik :thumbup: Gaat misschien mee, heb alleen nog zoveel tr luisteren plus mijn eigen projecten...


ik vind t lekkere tracks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja, snaken verschillen ;) betekend ook zeker niet dat je ze niet moet draaien, verwacht ze alleen niet in een lijst als deze verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste dubbelpost ever :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zozo lekker lijst hoor, die gaat zeker mee :thumbsup:
ook keer DNB setje?
+ miss is dit een lijst voor jou?
hardstyle/nuracore-intervention-the-2011-yearmix-t22159.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
zozo lekker lijst hoor, die gaat zeker mee :thumbsup:
ook keer DNB setje?
+ miss is dit een lijst voor jou?
hardstyle/nuracore-intervention-the-2011-yearmix-t22159.html


ik ga m ff luisteren:P
ben nog niet echt thuis qua namen van DNB dus het kan alleen maar goed uitpakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Intervention schreef:
zozo lekker lijst hoor, die gaat zeker mee :thumbsup:
ook keer DNB setje?
+ miss is dit een lijst voor jou?
hardstyle/nuracore-intervention-the-2011-yearmix-t22159.html


ik ga m ff luisteren:P
ben nog niet echt thuis qua namen van DNB dus het kan alleen maar goed uitpakken :P


haha is goed laat maar weten wat je ervan vond :)
en dat heb ik dus ook terwijl het met erg vet lijkt een DnB set te maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 14:28 
 

komop he ut gaat hier over de set niet over jullie set he dat doe je maar ergens anders :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:


Even schaamteloos je eigen set promoten in een topic van iemand anders :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Constructor schreef:
Intervention schreef:


Even schaamteloos je eigen set promoten in een topic van iemand anders :')

Ja srry doe het normaal niet :$ ..over de set, mixwerk klonk goed en klonk als een mooi geheel, geslaagde set :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere set hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 13:31 
 

The Constructor schreef:
Intervention schreef:


Even schaamteloos je eigen set promoten in een topic van iemand anders :')

vind ut niet zo erg maar zie ut wel vaker bij andere topic's dat mensen hun set gaan promoten en dat is niet de bedoeling dusja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:42 
 

:yay: mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 00:51 
 

vanavond nog niet verder gekomen als Proto X - Without Me, maar die plaat is wel echt heerlijk!
EdIT:
en nu nog ff snel dr bij: Tymon - Never Look Back :worship: heeerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 18:33 
 

en dan die Proto X - The Shade Of Your Mind :worship: :bomb: zwaaaar lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
en dan die Proto X - The Shade Of Your Mind :worship: :bomb: zwaaaar lekker :D



i know :yay:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore