Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 19:58 
 
Hardtraxxer

System-X @ Overkill this is to loud for you!
https://soundcloud.com/system-x/system- ... this-is-to

A New System-X Project!

LOUD AND HEAVY!
From Hardcore To Frenchcore!!

Hardcore A Dangerous Addiction like Drugs with no perscription!!!!

Tracklist:
01. Destructive Tendencies- This is Your Moment
02. Chrono & The Demon Dwarf- Rich 'N Shameless
03. Dj Mad Dog & Nosferatu- Lost
04. Dark Headz- Suppaman
05. Bartoch- Stupid People
06. Vextor- You Know ( F. Noize remix)
07. Affective Dizorder- All Get Shot
08. Bartoch vs Cyane- This Is Hardcore (2010 Refix)
09. Chrono & Rhose- Taste
10. Unexist Ft Satronica- Anarchy In the UK
11. Section Grabuge- Play is fucking loud (The Punisher remix)
12. Day-mar- Dirty
13. Drokz- Shotta
14. Drokz- Stronger
15. Dr Peacock & Marcus Decks- Vive La Frenchcore (Anthem)
16. Dr Peacock- Vive La Volta
17. Dr Peacock & Brainfucker- The Open Seas
18. Andrenokrome- @All Hood
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 21:00 
 
Hardtraxxer

Lekker heur :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 16:00 
 

die TL _O_
drokz voor frenchcore is wel een beetje apart, maar helemaal niet erg! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 16:13 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
die TL _O_
drokz voor frenchcore is wel een beetje apart, maar helemaal niet erg! :bomb:



Drokz voor de frenchcore was een test of dat mogelijk zou zijn. En het pakte erg lekker uit! Track list is een van mij hardste tot nu toe.. Zullen er meer volgen op dit niveau!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 16:22 
 
Hardtraxxer

robin92 schreef:
Lekker heur :thumbup:


Dankje! Hij is ook zeer goed gelukt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 22:46 
 

shit xd ik zit op 5:00 en vind em nu al mega baas _O_
EDIT: ohnee, dat is die andere set, hardcore junkiez :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:39 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
shit xd ik zit op 5:00 en vind em nu al mega baas _O_
EDIT: ohnee, dat is die andere set, hardcore junkiez :P



Haha dat is net zo'n knaller ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:14 
 

deze set.... :love: :love: :love: :love:
shotta, vive la frenchcore _O_

en damn, wat is die All Get Shot gruwelijk dik :drool:

mixwerk kan alleen wel beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:57 
 
Hardtraxxer

Kwa mixwerk moet ik je inderdaad gelijk geven, is niet de allerbeste op het gebied van mixwerk.

Verder top dat je het zo'n dikke lijst vind! :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore