Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 12:23 

Hardtraxxer

System-X- Chemical System Podcast.3

Aflevering Nummer 3 Van mijn Podcast! Opnieuw weer energie volle hardcore! Met een fijn Tempo!
Ter afsluiting gekozen voor 3 frenchcore Tracks
Enjoy! And Keep It Hardcore!!
Tracklist:
01. Andy The Core vs F.Noize- Sentenced
02. Chrono & The Demon Dwarf- Amsterdam
03. Edge Of Darkness- Get Psycho
04. Elite Forces- Little Death
05. Destructive Tendencies- Taken From Me
06. Thorax- Bad Guy
07. Bartoch- I'm The Danger
08. Tensor & Re-Direction- Live again (Embrionyc Remix)
09. Mung-Air & Dark Headz Ft Da Mouth Of Mandess- The Revolution Of Madness
10. Pzyco Beat Project- Pzy & Co/Real Life Hardcore (System-X Small Mash Up)
11. Dj Predator & Re-Style- Broken Machine
12. Tommyknocker- Today Is The Day (Hungry Beats Remix)
13. Day-Mar- The Story Of Alcinoe
14. Chrono & The Demon Dwarf- Hosselaars
15. Partyraiser & Darkcontroller- Our Power
16. Tha Playah- I Call The Shots (2012 Remix)
17. Chrono & The Demon Dwarf- Wiseguys
18. Dr. Peacock- Lost In Space
19. Brutal Jesters- Funky Music
20. Chrono & Dr. Peacock vs Evil Needle lano- Extreme Tention
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 19:26 

Hardtraxxer

Lijstje ziet er goed uit! Gaat mee en morgen eens beluisteren! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 20:09 

Hardtraxxer

B-Crusher schreef:
Lijstje ziet er goed uit! Gaat mee en morgen eens beluisteren! :)

Laat maar weten wat je ervan vind! Altijd benieuwd naar Feedback! Veel luister plezier!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 03:16 

Hardtraxxer

Heb m zojuist geluisterd en moet zeggen dat ik stevige tracks voorbij heb horen komen! Lekker tempo zit er ook in!
Opening was lekker! Wat een track is dat ook zeg! :worship:

Had alleen het idee dat wanneer er tracks van Chrono & Demon Dwarf voorbij kwamen dat het inmixen niet helemaal lekker ging. Sommige overgangen waren ook in 1 keer afgekapt. De afstelling van de gain was ook niet echt overal even goed. En de frenchcore afsluiter, altijd lekker om een set zo af te sluiten!
Overigens denk ik trouwens dat de remix van The Punisher van "Mung-Air & Dark Headz Ft Da Mouth Of Mandess- The Revolution Of Madness" lekkerder was geweest in deze set, omdat die maar door blijft rammen :D

Conclusie, volumes en overgangen niet altijd even lekker maar luistert wel lekker weg.! :)

Keeping up the good work! Ben benieuwd naar je volgende set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 18:08 

Hardtraxxer

B-Crusher schreef:
Heb m zojuist geluisterd en moet zeggen dat ik stevige tracks voorbij heb horen komen! Lekker tempo zit er ook in!
Opening was lekker! Wat een track is dat ook zeg! :worship:

Had alleen het idee dat wanneer er tracks van Chrono & Demon Dwarf voorbij kwamen dat het inmixen niet helemaal lekker ging. Sommige overgangen waren ook in 1 keer afgekapt. De afstelling van de gain was ook niet echt overal even goed. En de frenchcore afsluiter, altijd lekker om een set zo af te sluiten!
Overigens denk ik trouwens dat de remix van The Punisher van "Mung-Air & Dark Headz Ft Da Mouth Of Mandess- The Revolution Of Madness" lekkerder was geweest in deze set, omdat die maar door blijft rammen :D

Conclusie, volumes en overgangen niet altijd even lekker maar luistert wel lekker weg.! :)

Keeping up the good work! Ben benieuwd naar je volgende set!

Ten eerste bedankt voor je ruime feedback!
Ik haak even in op wat je zegt met de gain daar heb je gelijk in, kwam ik de eerste maal terug luisteren ook achter, maar is niet erg storend. Was het gewoon puur vergeten.. De overgangen kap ik vrijwel nooit in een keer af, laat ze meestal mee spelen.. Maar dan op een niveau dat het alleen vult en dat je verder niks over heersend hoort, alleen nu zitten er wel een aantal mwah mwah overgangen in.. Chrono & The Demon Dwarf tracks zijn niet altijd even makkelijk in te mixen daar heb je gelijk in, Verder de Remix Van The punisher ken ik nog niet zal ik even gaan luisteren!

In iedergeval bedankt! En op mijn soundcloud staan nog veel meer mixjes;)

Grtzzz :beer:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore