B-Crusher schreef:
Heb m zojuist geluisterd en moet zeggen dat ik stevige tracks voorbij heb horen komen! Lekker tempo zit er ook in!
Opening was lekker! Wat een track is dat ook zeg!
Had alleen het idee dat wanneer er tracks van Chrono & Demon Dwarf voorbij kwamen dat het inmixen niet helemaal lekker ging. Sommige overgangen waren ook in 1 keer afgekapt. De afstelling van de gain was ook niet echt overal even goed. En de frenchcore afsluiter, altijd lekker om een set zo af te sluiten!
Overigens denk ik trouwens dat de remix van The Punisher van "Mung-Air & Dark Headz Ft Da Mouth Of Mandess- The Revolution Of Madness" lekkerder was geweest in deze set, omdat die maar door blijft rammen

Conclusie, volumes en overgangen niet altijd even lekker maar luistert wel lekker weg.!

Keeping up the good work! Ben benieuwd naar je volgende set!
Ten eerste bedankt voor je ruime feedback!
Ik haak even in op wat je zegt met de gain daar heb je gelijk in, kwam ik de eerste maal terug luisteren ook achter, maar is niet erg storend. Was het gewoon puur vergeten.. De overgangen kap ik vrijwel nooit in een keer af, laat ze meestal mee spelen.. Maar dan op een niveau dat het alleen vult en dat je verder niks over heersend hoort, alleen nu zitten er wel een aantal mwah mwah overgangen in.. Chrono & The Demon Dwarf tracks zijn niet altijd even makkelijk in te mixen daar heb je gelijk in, Verder de Remix Van The punisher ken ik nog niet zal ik even gaan luisteren!
In iedergeval bedankt! En op mijn soundcloud staan nog veel meer mixjes;)
Grtzzz
