Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Steffnov - Hardcore 'Round The World (Try-out Session):
Download!

Tracklist:
01. DJ D - Cold As Ice (Tha Playah Remix)
02. Nitrogenetics & DJ D feat. Hellsystem - Party Down
03. Amnesys - Elevation
04. Anime - Detonate
05. Roughsketch - Asphalt & Flower (Hellsystem Remix)
06. Art of Fighters - Redemption
07. Kid Morbid - Hunt U Down
08. Tha Playah - Why So Serious?
09. Traxtorm Gangstaz Allied - The Hardest
10. Mad Dog & D-Passion - Power To The People
11. The Genesis Projection - World Grid
12. Art of Fighters - In For The Kill
13. Roughsketch - Muscari
14. Ruffneck & Miss Twilight - The Cursed
15. Igneon System - Learn From The Pain
16. SPL - Lost Frequency
17. Na-Goyah & S'Aphira - Bellum Frigidum (Cold War)
18. AK-Industry -The Dark Industry (Deathmachine Remix)
19. Neophyte - Recession (The Relic Remix)
20. Mekanika Feat. Hellsystem - Reborn
21. Forsaken is Dead - The Five Sacrifices


Eerste setje ever van mij, dus wees een beetje coulant met de kritieken :innocent: Maar kom er wel met een paar. Vond persoonlijk zelf het einde het lekkerst gaan ^^ Ook de naam is overigens een placeholder, kan nu echt niets beters bedenken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ziet er goed uit de tracklist :)...ga hem een meenemen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tracklist is nice!
comments op mixwerk komen later
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mjah, zoiets dacht ik al :P Wat betreft Elevation klopt, maar daar kwam ik na het maken van mijn tracklist pas achter, en dan ben je koppig he xd Thanks voor de tips, zal er bij een volgende mix aan werken (en minder vasthouden aan de lijst)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Haha ja zolang je er plezier in hebt en door gaat met oefenen gaat het vanzelf beter :thumbup:

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het ook wel leuk om te doen, en voor een eerste keer niet eens zo gek gaan. Zal in volgende setjes proberen het tempo er meer in te houden, eerder in te mixen en dergelijke. Vanavond weer ff ermee kutten. Nu maar leren -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Je doet het alleen met muis toch? Of heb je dj console?

Alleen muis ja. Wil eerst er een beetje inkomen, kijken of het het waard is om er een beetje mee door te gaan, of dat ik er na een paar keer niets meer aan vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
kun je je tracks wel voorbeluisteren dan?

Jawel hoor, hoezo? Hoezo zou dat niet kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga em ook maar eens luisteren

Edit: Heb gewoon een paar nummers die me aanspraken gepakt en die overgangen, beluisterd paar gaan wel lekker, zitten ook wel veel mindere tussen! :P
Van detonate naar asphalt en flowers is wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Steffnov schreef:
Project 141 schreef:
kun je je tracks wel voorbeluisteren dan?

Jawel hoor, hoezo? Hoezo zou dat niet kunnen?

Heeft je pc/laptop 2 audio outputs? Die van mij niet namelijk

Oh wait, op die manier. Nee, ik gebruik (yep, hier toont zich de nub in mij) Mixmeister Fusion, puur om een klein beetje onder de knie te krijgen (wel met complete custom overgangen en tempo trouwens, anders is er geen kut aan :P) . Of ik de overgangen tenminste goed uit mezelf kan halen, voordat ik het aan de apparatuur ga wijten. Ik ken mezelf namelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een paar blegh nummers maar aangezien je graag feedback wilt ga ik je die toch geven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Steffnov
maar je kan ook voor een euro of 25 een geluidskaartje kopen, niet de allersuperbeste kwaliteit maar dan heb je er wel 2, en ka je dus voorbeluisteren.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore