Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Steffnov - Hardcore 'Round The World Ep.6:
[zippy]http://www2.zippyshare.com/v/50328732/file.html[/zippy]

Gewoon een lekker 2008/09 setje, omdat ik er zin aan had ;) Enjoy people

Tracklist:
01. Evil Activities - Evilution
02. Promo - Time To Shine
03. Meagashira & Endymion - Who I Am
04. Weapon X - Planet Rocker
05. Nexes & Tha Playah - True To Tha Game
06. Meccano Twins - Inner Side (Go Insane)
07. Nosferatu - Bloodlust
08. Placid K - Compagneros (Endymion Remix)
09. Re-Style - Planetgroover
10. Tommyknocker - Crunk
11. Nitrogenetics - Down Like Gravity
12. The Wishmaster - Back Forever
13. Catscan - The Design
14. Miss Hysteria - Particle Physics
15. DJ D - Brutal
16. Amnesys - 4D Future
17. Endymion - Payback (Tommyknocker's Trashed Remix)
18. Masters of Ceremony - Dirt
19. Noize Suppressor ft. MC Da Mouth of Madness - On Your Knees
20. Hellsystem - The Executioner
21. Angerfist - In A Million Years
22. Synapse - The Raebai
23. Headbanger - Evil Never Dies (Partyraiser Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke set, gaat mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 00:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 13:02 
 

eens kijken of deze net zo goed wordt als de vorige!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ziten een paar gouwe plaatjes tusse :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja kut xd heb het in itunes wel goed staan, te snel getikt.

Maar goed, geniet ervan hoop ik haha

@ Kasper
Welke vorige? Heb wel meer mixes maar niet in deze stijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 14:38 
 

Steffnov schreef:
Ohja kut xd heb het in itunes wel goed staan, te snel getikt.

Maar goed, geniet ervan hoop ik haha

@ Kasper
Welke vorige? Heb wel meer mixes maar niet in deze stijl

de vorige round de world :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcore/steffnov-hardcore-round-the-world-ep-5-t25517.html

Niet helemaal hetzelfde of wel? :lol: maar wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 22:19 
 

het begin was ronduit kut, dus ik had ff een paar min doorgespoeld, en ik ben nu bij Les Compagneros, en tot nu toe bevalt het setje wel :)
had zou een setje van een jaar terug kunnen zijn hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
het begin was ronduit kut, dus ik had ff een paar min doorgespoeld, en ik ben nu bij Les Compagneros, en tot nu toe bevalt het setje wel :)
had zou een setje van een jaar terug kunnen zijn hehe


Steffnov schreef:
Gewoon een lekker 2008/09 setje, omdat ik er zin aan had ;) Enjoy people


;)

En ach, rest is smaakkwestie he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 23:08 
 

haha ik had et idd zien staan, maar wilde et toch zeggen xd

die afsluiter is goddelijk btw :worship:

verder ook een lekkere set! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere set hoor, precies de plaatjes die ik ook lekker vind :) mixwerk was ook top!
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore