Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DownloadSteffnov - Hardcore 'Round The World Ep.4:


http://www5.zippyshare.com/v/41486675/file.html

Tracklist:
01. Scan 7 - You Have The Right (D-Passion Remix)
02. Meccano Twins - Pure Intentions
03. Re-Style - Co-Kane
04. Miosa - Street Revolution
05. Placid K - Day One
06. Noize Suppressor - Pain Killer (Steffnov's Kill The Minibreak Edit)
07. The Wishmaster - Brain Damage
08. E-Noid - Swallow 'N Choke
09. Counterfeit - Agony
10. Lunatic & Miss Hysteria - Double Bind
11. Chrono - Kid of the Street
12. Day-Mar - Guess What
13. Negative A - Undesirable
14. Chrono - Shoot Back
15. E-Noid - Dx2r
16. Synapse - The Raebai
17. Satronica - Kill It
18. Neophyte & Tieum - Les Saboteurs
19. s'Aphira - Perfect Insanity
20. Neophyte & Lenny Dee - The Future Priests of Now
21. Dione - Silence Is Loud (SRB Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals je al wist gaat deze natuurlijk mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja met die 3 openingstracks kan je al weinig meer fout doen :worship:
Dan krijg je daarna nog o.a. Swallow 'N Choke, Guess What, The Raebai, Kill It en The Future Priests Of Now naar je toe gesmeten, BAM :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er lekker uit, gaat verplicht mee dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:36 
 

ik ben benieuwd, gaat mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 20:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gruwelijk. Ik wilde laatst ook een setje opnemen met You Have The Right als opener :cool: Gaat mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Gruwelijk. Ik wilde laatst ook een setje opnemen met You Have The Right als opener :cool: Gaat mee!

Ben je nu te laat mee ;) haha

Maar goed, laat ook gerust weten wat je van het totaalplaatje vindt mensen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 19:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was een heerlijke mix, lekker hard beukwerk! Platenkeuze was echt erg lekker, heb hierdoor wat nieuwe nummers leren kennen die ik gelijk ga halen.

Mixwerk was ook wel leuk. Luisterde goed weg en leuk dat je gelijk op de mid-intros inmixt ipv de intro. Liep lekker vlot door daardoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:30 
 

(L) :bomb: (L) :bomb: (L) :bomb: (L) :bomb: (L) :bomb:
gruwelijk dikke mix man, ziekelijk lekker!
Waar zijn in godsnaam die andere 3 episodes! als die oook zo lekker zijn neem ik die ook mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
(L) :bomb: (L) :bomb: (L) :bomb: (L) :bomb: (L) :bomb:
gruwelijk dikke mix man, ziekelijk lekker!
Waar zijn in godsnaam die andere 3 episodes! als die oook zo lekker zijn neem ik die ook mee :D


Haha, die zijn wat minder hard en zeker minder gepolijst. Zou wel vanavond in de gaten houden, dan komt er een nieuwe van mij ;) en die is hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sinds MoH en die industrial zaal begin ik dit te waarderen. _O_

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dis gewoon mainstream hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Dis gewoon mainstream hoor :P

Mainstream zou ik het niet noemen, deze stijl is niet bepaald te vergelijken met ik noem een Angerfist, Outblast, etc. (wie de mainstream min of meer bepalen). Dit is gewoon hardcore, zonder toevoegingen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja als je het zo bekijkt. Ik noem dit mainstream :P maar wel de betere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Dis gewoon mainstream hoor :P

Mwua, dit is echt geen mainstream. Vind ik dan.
Op een paar namen na heeft niemand hiervan ooit op een main gestaan.

Maar, wel heldig setje. _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:13 
 
Hardtraxxer

Dit is zeker geen mainstream.
Maar ik kan dit zeker wel smaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geef het beestje een naam, fuck het allemaal lekker. Ik geniet van de muziek en jullie hopelijk ook ;) En dat is waar het om gaat. Dan mag je het wat mij betreft zelfs Country noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:04 
 
Hardtraxxer

Lees zo die reacties, en ben wel benieuwd; Downloadlimit reached
Owned :<
Kun je even een andere link geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linkje toegevoegd
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore