Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 03:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Steffnov - Hardcore 'Round The World Ep.1
Klik hier

Setje gemaakt voor op werk. Bewijst maar weer eens dat ik het beter bij Crossbreed en Industrial kan houden. Maar goed, tempo zit er ondanks paar foutjes lekker in, laat maar weten wat je er van vind ;) Er zitten een paar verzoekjes in, dus...ja :P
(Hardcore 'Round the World word mijn mainstream serie, Fuck the Neighbours mijn hardere serie (en hoofdserie), en er komt een 3e snel aan ;))

Lengte: 01:16;21

Tracklist:
01. Alpha Twins & Wildstylez - Atrocious (Kasparov Remix)
02. Wasted Mind - Paradox
03. Nitrogenetics - Driven By Fear
04. Tommyknocker - Nocturnal Rituals
05. Art of Fighters - God's Fury
06. Na-Goyah - Ready To Die (Remake)
07. Placid K - Compagneros (Endymion Remix)
08. Prankster & Synthax - A New Future
09. Re-Style - Rise of the Ruler
10. The Stunned Guys & Amnesys - The Symphony of Sins
11. Hellsystem & Tieum - Time To Prove
12. State of Emergency - Our Remedy
13. Korsakoff & Day-Mar - Screwdriver
14. Dione - Beat is Pumpin'
15. DJ D - Back On Melody
16. Noize Suppressor - Live It Or Lie It
17. D-Passion - Violate
18. Furyan - Maincore Overload
19. Outblast & DJ D - Electro Shocking (Dyprax Remix)
20. Mekanika - No Music
21. Negative A & Counterfeit - Scorched Earth
22. Ruffneck & Synapse - Reign of Chaos
23. Accelarator & Lunatic - Crossfire
24. Promo - Spineless
25. Catscan & Predator - Fire & Ice
26. Triax - Bloodhunt
27. Angerfist & Crucifier - Tonight
28. Meccano Twins - Combustion
29. Chrono & The Demon Dwarf - Failing
30. Bartoch - Fucking Chuck Norris
31. Weapon X - Hell Awaits (Social Suicide Remix)
32. Neophyte & Tha Playah - Trasher!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dikke lijst, lijkt me wel de moeite waard, binnenkort eens luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed bezig :thumbsup:
Gaat mee;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuke lijst, gaat mee voor in de trein zometeen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ontdekte toen ik hem af had pas dat mijn originele opzet (elke producer hooguit 1 keer in mijn lijst, ookal is het een remix) verknalt was, doordat ik vergeten was dat Electro Shocking (ook nog eens een verzoekje...) ook met DJ D was...

Maar toch, 48 producers in een uur en een kwartiertje, niet gek xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I like your style, my friend :) De betere mainstream :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen ff luisteren je eerdere set ook nog niet aan toe gekomen maar heb ff meer behoefte aan dit stijltje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Morgen ff luisteren je eerdere set ook nog niet aan toe gekomen maar heb ff meer behoefte aan dit stijltje :$

Iemand heeft het druk xD

Als iemand anders hem heeft geluisterd, mag graag horen wat je ervan vindt, en niet alleen op basis van de tracklist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2-3 overgang vond ik niet zo geslaagd tot in hoeverre ik dit echt een overgang vond :P Alleen fader verschoven geloof ik. Ging allemaal vrij abrupt en op een hoog tempo nog geloof ik. 2-3 overgang vond ik niet zo geslaagd tot in hoeverre ik dit echt een overgang vond :P Alleen fader verschoven geloof ik. Ging allemaal vrij abrupt en op een hoog tempo nog geloof ik. 5 -> 6 mja niet echt geslaagd maar dit nummer valt ook
bijna niet in te mixen na God's Fury. Misschien volgende keer op een ander plekkie zetten :P Vet nummer van Na-Goyah trouwens ik kende hem nog niet. Hij haalt momenteel wel echt heel erg het tempo uit het setje door de break. 6 -> lag hij er wat naast volgens mijop het begin.
Prankster & Synthax - A New Future, Heerlijk (L) 8 -> 9 lag hij er wel erg storend naast haha maar dat herstelde je wel (uiteindelijk :P) Pas op met kwaliteit en volume verschillen :thumbup:

Ben bij 10 (update volgt:P).

Mja ik heb het niet zozeer druk maar ik moet veel lezen en tijdens het lezen luister ik altijd klasieke muziek :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor de feedback in ieder geval, hier kan ik wel wat mee ;) Hoop nog meer te horen, hoeft niet per se van één iemand te komen, maar fijn is het wel
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore