Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Steffnov - Fuck the Neighbours Part 5:
[zippy]http://www31.zippyshare.com/v/61535110/file.html[/zippy]

Tracklist:
01. Igneon System - The Answering Machine
02. Mindustries - Depths
03. Katharsys - Paranoiac Requiem
04. C.A.2K. & OTM - Our World VIP
05. Hallucinator - Suicide (Cooh Remix)
06. Machine Code - Nebular
07. Counterstrike - Drone
08. C.A.2K. & OTM - Mech
09. Stormtrooper & EBE Company - Fire
10. Gancher - Lekto
11. Cooh & Counterstrike - Crowd Surfer
12. C.A.2K. - Exhalation
13. Homeboy - Ologram
14. Current Value - Warship
15. The Outside Agency - Surreal
16. Forbidden Society - Despised
17. Counterstrike & Cooh - Blood And Steel
18. Machine Code - In The Shell (Current Value Rework)
19. Dub Elements & eRRe - Bass Up To The Top VIP
20. Donny & Counterstrike - The Watchers (Katharsys Remix)
21. Dextems & Bsouls - Harder Louder (Triamer Remix)
22. The Outside Agency - The Price Is Right
23. Forbidden Society - War Ensemble
24. Katharsys - Hi Tension
25. Cooh - Kentar
26. N-Vitral - Welcome To The Killzone
27. Switch Technique - Intelligence
28. Hidden - Time Like These VIP
29. The Outside Agency & Current Value - They Are Human
30. Lowroller - Control The Chaos VIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MEE :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijke lijst weer :worship:
gaat mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bewust lekker snel doorgemixed, eerste keer op zo'n snel tempo, dus feedback is zeer welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

evil activities lijst -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Teveel D&B en Crossbreed wederom voor mijn smaak :p
Toch luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Teveel D&B en Crossbreed wederom voor mijn smaak :p
Toch luisteren

Wederom? Volgens mij doe ik dit toch niet zo heel vaak :huh: tenminste op deze manier.

Ah well, enjoy people.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 08:54 
 

Gaat mee :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, dit lijkt me een hele mooie voor Intents! Gaat geluisterd worden! En mocht ik iets onnoemelijks horen, dan hoor je dat wel! :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore