Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov - Fuck the Neighbours Part 1
Download

Tracklist:
01. Void Settler - Hydraulic Ringtail Smudge
02. CH3OH - Hallucinating Angel
03. Enzyme X - Nightbreed
04. AK-Industry & Lowroller - Isolation
05. Ophidian - Qotile
06. Frame of Mind - Old Dancing Owls
07. Armageddon Project - Like Serpents Tears
08. Petrochemical - Soul Grinder
09. Day-mar - Pavouk
10. Hamunaptra & Endymion - Sence of Another World
11. Deathmachine - Imitations
12. Moleculez & The Relic - Ionic Storm (Stormtrooper Remix)
13. The Immobilizers - Life & Death (Thunderdome Fight Night 2009 Anthem)
14. Igneon System - Demonic Possession
15. The Relic - War of the Clones
16. The Outside Agency - Sithspawn (Petrochemical Remix)
17. Sei2ure - Hunting for Bounty
18. Homeboy & Lowroller - No Longer Human
19. Mindustries - Revelation
20. Deceiver & Ophidian - Wolfman
21. D-Passion - Future Proof
22. Counterfeit - Escape
23. Omkara Techichi - Genocide Compulsion
24. The Enticer - Strengthening Hate
25. The Outside Agency - The Solution
26. Lowroller - Tormented VIP
27. Enzyme X - Nathaniel
28. Sei2ure - Rocket Fuel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ken de helft niet maar het zal wel heel nice zijn :drool:
gezien aan de nummers die ik wel ken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben eigenlijk wel is nieuwsgierig.. Ken geen 1 plaat. Als ik thuis ben ga ik hem wel ff luisteren! Kritiek hoef je niet te verwachten aangezien ik hier geen keutel verstand van heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaak ken je bij deze stijl (heb ik tenminste) de titels niet, tot je ze opeens hoort. Dan denk je "oh ja, die was dat". Vind het sowieso een heerlijk lijstje, stuk beter dan vorige twee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

daar zit wat in, dat je de titels niet kent.
maar ik probeer voor het draaien echt alles te kennen maar de helft hiervan heb ik nooit eerder gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor elke mix probeer ik een selectie te maken uit mijn eigen verzameling, anders word het teveel. Daarna beslis ik uit die selectie welke het volgende nummer wordt, meeste ken ik na zoveel luisteren toch al wel :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Voor elke mix probeer ik een selectie te maken uit mijn eigen verzameling, anders word het teveel. Daarna beslis ik uit die selectie welke het volgende nummer wordt, meeste ken ik na zoveel luisteren toch al wel :p

eignelijk is dat best slim.
waar draai je eignelijk mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Steffnov schreef:
Voor elke mix probeer ik een selectie te maken uit mijn eigen verzameling, anders word het teveel. Daarna beslis ik uit die selectie welke het volgende nummer wordt, meeste ken ik na zoveel luisteren toch al wel :p

eignelijk is dat best slim.
waar draai je eignelijk mee?

Nu nog erg simpel Virtual DJ :p Aan het leren zeg maar, je moet ergens beginnen xD Moet toch nog kijken of ik hier iets mee wil, of gewoon het bij leuke setjes voor op werk hou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja natuurlijk, zo ben ik ook begonnen.
maar ik moet zeggen dat je platenkeuze zeker wel in orde is ;)
iig groot verschil met mij, ben al begonnen met draaien na een jaartje hardcore echt te kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan ik ooit op je mixwerk letten bij zon geweldige lijst :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Hoe kan ik ooit op je mixwerk letten bij zon geweldige lijst :/

Haha, ja, soms maak ik het mensen niet makkelijk xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Needless to say ; :worship: :worship: :worship: :worship: ² Voor de tracklist !
Zal hem eens luisteren voor het mixwerk :)


EDIT: Nice, aparte manier van mixen maar in mijn oren wel mooi ;) Zoals gezegd lekkere tracklist, ik wacht al op deel 2 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Needless to say ; :worship: :worship: :worship: :worship: ² Voor de tracklist !
Zal hem eens luisteren voor het mixwerk :)


EDIT: Nice, aparte manier van mixen maar in mijn oren wel mooi ;) Zoals gezegd lekkere tracklist, ik wacht al op deel 2 :thumbup:

Haha, thanks. En wat bedoel je precies met aparte manier? Enige echt aparte (en in mijn oren vette :P) overgang is die van Future Proof, die vond ik persoonlijk erg nice. Grootste fout in mijn oren was rondom Like Serpents Tears, maar goed, blijft vette plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Perfect voorbeeld; Overgang van Hunting for Bounty naar No Longer Human. De kicks lopen gewoon door (stukje door elkaar? weet niet zeker, zo goed is deze vervangende koptelefoon niet), zonder dat het imo stoort. Dat doe je goed, complimenten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Perfect voorbeeld; Overgang van Hunting for Bounty naar No Longer Human. De kicks lopen gewoon door (stukje door elkaar? weet niet zeker, zo goed is deze vervangende koptelefoon niet), zonder dat het imo stoort. Dat doe je goed, complimenten :thumbsup:

op welk tijdstip is dat, nu ben ik ook benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

38.10 tot 38.45 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ken bijde nummers niet maar de overgang klinkt iig vet :)

valt me trouwnes op dat je veel nummers in een uur hebt gestopt.
ik krijg het meestal niet voor elkaar om zo snel te beatmatchen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahja, snap nu wat je bedoeld. Maar dat vind ik bij deze muziek zo fijn. De kicks door elkaar heen klinken soms nog fijner dan individueel, en dat lokt ook uit tot dit soort overgangen. Had er niet eens zo bij nagedacht dat dit een aparte manier is, ik mix gewoon zo in zoals ik het het fijnst vindt :P

Draidy schreef:
valt me trouwnes op dat je veel nummers in een uur hebt gestopt.
ik krijg het meestal niet voor elkaar om zo snel te beatmatchen

Wederom een heerlijk puntje van deze muziek. Het loopt gewoon echt super in elkaar hoger. Ik vind dit om eerlijk te zijn fijner mixen dan mainstream. Sowieso heb ik dit setje vaak gedraaid al :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik ben het met je eens dat het heerlijk mixt, alleen vind ik het wel altijd moeilijk om de naam bij het nummer te kennen en het ong. bpm. Want jd kan natuurlijk geen 190 met 160 ofso mixen.
Bij mainstream gaat dat veel makkelijker
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore