Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Steffnov - Dione Tribute:
[zippy]http://www63.zippyshare.com/v/36840096/file.html[/zippy]

Tracklist voor Dione's nieuwe stijl, dus 2010-2013. Heb Raising Pain Fluids (te langzaam voor de set) en de tracks op het RTC album (te kut) weg gelaten.

Tracklist:
01. Dione - Highway To Hell (2013 Refix)
02. S.R.B. - The Mouth of Hell (Dione Remix)
03. Dione - Life's A Bitch
04. Dione - Time To Play
05. Dione - Beat Is Pumpin'
06. Dione - Partystarter
07. Dione - Shoot 'Em
08. Dione - Armageddon
09. Dione - Soldiers of the Core
10. Dione - Work Ya Body
11. Dione - Thunderstruck
12. Dione - Tearing Up The Underground
13. Dione - Time Bomb
14. Danny Firestone - HC Heroes (Dione Remix)
15. Dione - Oldskool Mayhem
16. Dione - The World is Ending
17. Dione - Back Breaker
18. Dione - Loud As A Whisper
19. Dione & Ruffneck - Hellburner
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 23:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nice one, maar laat het nou net Dione's oude stijl zijn die ik het vetste vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nice one, maar laat het nou net Dione's oude stijl zijn die ik het vetste vind :P

True, ook Dione's oude stijl is bazig, maar had hier gewoon zin in :P Plus zijn oude tracks zijn niet in goede kwaliteit te vinden (niet WEB dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 09:34 
 
Hardtraxx Veteran

geen Pain Till I Die? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
geen Pain Till I Die? :cry:


Lees de tekst nou eens man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nice :D

En idd het nieuwe album van RTC is gewoon weg Kwalitatief Uitermate Teleurstellend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 17:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Broken Balance schreef:
Nice one, maar laat het nou net Dione's oude stijl zijn die ik het vetste vind :P

True, ook Dione's oude stijl is bazig, maar had hier gewoon zin in :P Plus zijn oude tracks zijn niet in goede kwaliteit te vinden (niet WEB dan)

Op Hardtunes zijn ze zowat allemaal te vinden. Toch jammer dat je z'n oude werk in deze tribute overslaat. Bij Dione denk ik sowieso eerder aan Pain Till I Die, Eye Of The Storm, Here Comes The Prozac, Come Here And Die, This Is My House etc. dan zn nieuwe platen.

Vind het wel een vette set want zijn nieuwe werk is ook erg vet, en het blijft zo jammer dat hij zo zwaar ondergewaardeerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dione, held! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Op Hardtunes zijn ze zowat allemaal te vinden. Toch jammer dat je z'n oude werk in deze tribute overslaat. Bij Dione denk ik sowieso eerder aan Pain Till I Die, Eye Of The Storm, Here Comes The Prozac, Come Here And Die, This Is My House etc. dan zn nieuwe platen.


Ben ik met je eens hoor, ook Dione's oude werk is baas :P Een aantal van de tracks die je noemt heb ik ook wel in WEB kwaliteit (niet alle), maar je verkijkt je er wel op hoe weinig Megarave in die kwaliteit te vinden is (laat staan gratis haha). Maar had gewoon zin in een setje nieuwe stijl, that is all :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 17:11 
 

Heetlijke tribute, heb m al voor de 4/5e keer op staan.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore