Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 15:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download Steffnov @ Beyond Limits Chapter Ten: Industrial Minimix:
[zippy]http://www37.zippyshare.com/v/28078681/file.html[/zippy]
http://www37.zippyshare.com/v/28078681/file.html

Tracklist:
01. Embrionyc Ft. Moleculez - Vampire Attack [Dark.Descent]
02. Fracture 4 - I Never Want To See Your Face Again [Love HZ.]
03. CH30H - Hallucinating Angel [Noisj.nl]
04. Wavelan - It Will Stand (r_AW Built In One Day Mix) [Industrial Strength]
05. Tymon & Waldhaus - Purgatory [Industrial Strength]
06. Dither - Is This Noize? [Agnost1k]
07. AK-Industry - Hokuto 100 Crack Fist [Industrial Strength]
08. Omkara Techichi - Twisted Defiance (We Are Chaos Remix) [Red Fever Recordings]
09. Negative A & Counterfeit - Present Danger [DNA Tracks)]
10. Ruffneck & Synapse - Reign of Chaos [Enzyme K7]
11. E-Noid - Order Chaos (Meccano Twins Refix) [DNA Tracks]
12. Day-Mar - No Prada [Masters of Hardcore]
13. Deathmachine - Schema [The Third Movement]
14. The Outside Agency - Centipedes & Sentinels [Ad Noiseam]
15. i:Gor - Icebreaker (Counterstrike Remix) [Nekrolog1k]
16. Detest - Escape (From Fucking Knowhere) [Motormouth Recordings]
17. Reflecti - Aperiodic Complexity [Motormouth Recordings]
18. The Outside Agency - End Boss [Ad Noiseam]

Door technische problemen helaas niet uitgezonden, maar bij deze. Enjoy! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 16:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lekkere tracklist maar een beetje rare volgorde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Lekkere tracklist maar een beetje rare volgorde :P

:yes:

Gaat beluisterd worden zoals beloofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 18:54 
 

Respectloos om die toa platen er in te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Respectloos om die toa platen er in te doen


:yawn: meer te melden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
kaboem schreef:
Respectloos om die toa platen er in te doen


:yawn: meer te melden?



te weinig TOA platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaar van die Dogs platen, dat je het album binnenhaalt oke, maar ga er niet mee aan de haal in online setjes. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:14 
 

Steffnov schreef:
kaboem schreef:
Respectloos om die toa platen er in te doen


:yawn: meer te melden?



Dit mag hier niet eens staan. post reported
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom niet? Het is wel te vroeg gereleased, maar wel legaal toch...

OT. lekker setje heur :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:18 
 

The Skribbler schreef:
Waarom niet? Het is wel te vroeg gereleased, maar wel legaal toch...

OT. lekker setje heur :$


Nee het is niet released.

Dit is gewoon heel erg respectloos :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Och, als ik ermee zou verdienen of wat anders, zou ik het met je eens zijn. Maar nu...nah. Ze waren te koop. Of dit nu een foutje was of niet (zijn ze nog steeds overigens, op Trackitdown bijvoorbeeld). Zeiken om het zeiken is ook een kunst, maar van sommige personen ben ik niet anders gewend :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:23 
 

Steffnov schreef:
Och, als ik ermee zou verdienen of wat anders, zou ik het met je eens zijn. Maar nu...nah. Ze waren te koop. Of dit nu een foutje was of niet (zijn ze nog steeds overigens, op Trackitdown bijvoorbeeld). Zeiken om het zeiken is ook een kunst, maar van sommige personen ben ik niet anders gewend :thumbup:



Dit is niet zeiken om het zeiken.



http://partyflock.nl/message:47613823

edit; en we weten allebei dat je toch geen platen koopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft het niet over mensen die de track hebben of draaien, maar om degene die hem de wijde wereld in hebben verspreid.

Dat hij overigens nog steeds op Trackitdown staat is dan wel weer een vaag verhaal. Zal ook vast niet de enige plek zijn.

Dat jij overigens degene was die sinds seconde 1 erom zat te bedelen toen je door had dat hij uit was, laat je hier zeker even buiten beschouwing :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:27 
 

Steffnov schreef:
Hij heeft het niet over mensen die de track hebben of draaien, maar om degene die hem de wijde wereld in hebben verspreid.

Dat hij overigens nog steeds op Trackitdown staat is dan wel weer een vaag verhaal. Zal ook vast niet de enige plek zijn.

Dat jij overigens degene was die sinds seconde 1 erom zat te bedelen toen je door had dat hij uit was, laat je hier zeker even buiten beschouwing :whistle:



Daarom is het nog steeds respectloos dat je een set met ungereleasede platen van het beste duo op aarde online set
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze zijn nog steeds online te kopen bij de geaccepteerde. "Gereleased" is dus een relatief begrip. Pre-release is een betere term :thumbup:

Maar goed, je blijft toch doorzeuren, dus ik laat het hier wel bij zitten. Ik ga weer terug naar mijn studeerstof
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 20:49 
 

Gast wanneer de makers zelf zeggen dat het album niet officieel gereleased is zegt dat genoeg ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Gast wanneer de makers zelf zeggen dat het album niet officieel gereleased is zegt dat genoeg ofniet?

Dat is met zoveel nummers gebeurt en die mochten wel in livesets zitten.
Nu omdat de oo zo perfecte geniale TOA het heeft gemaakt is bet ineens verboden?
Flauwekul :')

Ot: was een lekkere set en goed gemixt. Geen storende fouten gehoord.
Tracklist was in orde, opbouw voor kij wat te vaag en sommige nummers bijv die van omkata vond ik
Niet zo leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15. i:Gor - Icebreaker (Counterstrike Remix) [Nekrolog1k]
1 beat te vroeg ingemixt :P

Voor de rest nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
15. i:Gor - Icebreaker (Counterstrike Remix) [Nekrolog1k]
1 beat te vroeg ingemixt :P

Voor de rest nice.

Ja, ik wou hem eigenlijk helemaal niet doen, maar was te slordig met mijn shortlist :P had verder niks meer voor na C&S, dus was last minute beslissing :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben niet zo thuis in de hardcore, dus of die tracks uit zijn of niet zou ik niet weten. Aan de reacties hier te zien ga ik d'r vanuit dat ze wel mogen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ben niet zo thuis in de hardcore, dus of die tracks uit zijn of niet zou ik niet weten. Aan de reacties hier te zien ga ik d'r vanuit dat ze wel mogen. ;)

Beetje hetzelfde grijze gebied als Mysterias die ik in veel HS setjes zie verschijnen ;)Be
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 14:03 
 

G1LL schreef:
Ben niet zo thuis in de hardcore, dus of die tracks uit zijn of niet zou ik niet weten. Aan de reacties hier te zien ga ik d'r vanuit dat ze wel mogen. ;)


Ja? Ik link een partyflock post van dj hidden zelf die zegt dat het album niet uit is. En dan nog laat je het staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, nog steeds bezig met je kruistocht een wit mondje te halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
G1LL schreef:
Ben niet zo thuis in de hardcore, dus of die tracks uit zijn of niet zou ik niet weten. Aan de reacties hier te zien ga ik d'r vanuit dat ze wel mogen. ;)


Ja? Ik link een partyflock post van dj hidden zelf die zegt dat het album niet uit is. En dan nog laat je het staan?

Bij hardstyle tracks komt het ook regelmatig voor dat tracks gereleased worden op iTunes. Deze worden ook gewoon gedraaid. Dan zijn ze eigenlijk ook nog niet officieel op een label gereleased.

Dus niet zo zeuren kaboemskie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
het beste duo op aarde

Ga eens heel gauw je mond spoelen jij!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore