Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 16:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download Steffnov @ Beyond Limits Chapter 17:
[zippy]http://www13.zippyshare.com/v/47470564/file.html[/zippy]
http://www13.zippyshare.com/v/47470564/file.html

Tracklist:
01. Sei2ure - Kaos Communication
02. Knightvision & D'Spyre - Apocalypse
03. Synapse - Renoised Sine
04. Hamunaptra - The Art of Suffering
05. Nexes - Futuristic Elements
06. Knightvision & D'Spyre - Punishment Beyond Death
07. Hamunaptra - Neon Genesis Part 1 (Yataaah!)
08. Synapse - Primal & Pure
09. Sei2ure - Pneumatic Transmission
10. Nosferatu & Ophidia - Psychiatric Ass
11. Synapse - Crispy Kick
12. Nexes - X-Plore
13. Synapse - The Blood
14. Nosferatu - Raythered
15. Ruffneck & Ophidian - Fall of Technarchy
16. Ruffneck & Synapse - Disruption of Balance
17. Synapse - Hiresh
18. Triax & Ruffneck - The Damned (Demon)
19. Synapse & Ruffneck - Vows of Doubt
20. Nosferatu - Disease
21. Synapse - D.M.T.
22. Sei2ure - Touched By God
23. Ruffneck & Synapse - Reign of Chaos
24. Ruffneck & Synapse - Denial of Evil (Evil)
25. Sei2ure - Rocket Fuel
26. Synapse - The Raebai

Andere sets:
Zenda: hardstyle/zenda-beyond-limits-chapter-17-t32002.html
Exitium: hardstyle/exitium-beyond-limits-chapter-17-t32001.html
AniThing: andere-muziek/anithing-beyond-limits-chapter-17-t32000.html
Steffnov: hardcore/steffnov-beyond-limits-chapter-17-t31999.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 17:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Enzyme(K7) special Stefan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Enzyme(K7) special Stefan? :P

K7 special ja haha. Mixwerk heb ik wel eens beter gehad maar die platen blijven baas :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit kan ik natuurlijk niet laten liggen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette lijst, gaat morgen geluisterd worden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 03:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Downloaden --> op telefoon --> morgen luisteren :D Ben benieuwd, Stefan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, nu nog reacties op de set zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nou, nu nog reacties op de set zelf :P

Ja mixwerk is gewoon bagger zoals je zelf al wel wist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Steffnov schreef:
Nou, nu nog reacties op de set zelf :P

Ja mixwerk is gewoon bagger zoals je zelf al wel wist.

Nou nou nou :P

Bedoel meer wat de "benieuwd" mensen er van vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry Stefan :aww: You know I was kidding, right? :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee :( dat jij hater bent weet iedereen hier toch... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nee :( dat jij hater bent weet iedereen hier toch... :cry:

Ik was nog plan je een pilsje te geven maandag om het goed te maken.. Maar fuck you :cool:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore