Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Starving Insect @ N.O.R.A.D. Warming Up Sessions:


Tracklist:
01. Starving Insect & Omnicide - A Fertile Wound
02. Starving Insect - Visions of The Blind Dead
03. Starving Insect - Broken Perception
04. ID
05. Starving Insect - ID
06. Starving Insect - Nurturing The Cancer
07. Starving Insect - Overhead, Without Any Fuss, The Stars Were Going Out
08. ID
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Starving Insect is de beste in z'n genre. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 22:10 
 

Dat zou ik nog niet kunnen zeggen, maar Nurturing The Cancer is wel een van de beste platen ooit gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje dit is wel heel vet, aangezien dit tussen de hardcore staat, is er dan net als crossbreed/industrial ook een naam voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Jeetje dit is wel heel vet, aangezien dit tussen de hardcore staat, is er dan net als crossbreed/industrial ook een naam voor?

[hokjes]Is gewoon hele trage Industrial. Vaak wordt het doomcore en/of darkcore genoemd. [/hokjes]
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja idd, ik ben ook niet van het hokjesdenken xd Maar om het een plaats te geven is het wel handig om het zo te omschrijven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:31 
 

Doomcore is een subgenre van industrial hardcore, net als crossbreed. Darkcore is naar mijn mening weer wat anders. Dat is het Suppreme Intelligence, DNA spul enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Doomcore is een subgenre van industrial hardcore, net als crossbreed. Darkcore is naar mijn mening weer wat anders. Dat is het Suppreme Intelligence, DNA spul enzo.


Eens met de dorpsgek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog beter, Apocalyptic doomcore. Weet niet of ik dat nou Starving Insect of Raum 107 of iemand dergelijks heb zien zeggen. Ofwel gewoon hardcore.

Overhead, Without Any Fuss, The Stars Were Going Out is wel geniaal trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track 5 :loving:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore