Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download STAN- - Drum & Bass #1:
http://www12.zippyshare.com/v/85170538/file.html

Tracklist:
1. Absurd – Train To Hell
2. Taos – Dark Power
3. Counterstrike, Zardonic, Gein & Robyn Chaos – Revolution (Eye-D Remix)
4. Audio – Burn It Down
5. Unknown Error – War Games (Donny Remix)
6. Katharsys – Dead Man
7. Brainpain – Corestep (Micromakine Remix)
8. Black Sun Empire & Eye-D – Milkshake
9. Triamer & Nagato – The Machine
10. DJ Hidden – The Raw Universe
11. Micromakine – Eternity
12. The Outside Agency, Peter Kurten & Katharsys – Favorite Sin
13. Igneon System - The Wish For Brutality
14. Deathmachine – From The Darkness
15. The Outside Agency – Wait Your Turn

Even een random setje in elkaar gezet, met het terugluisteren klonk het best goed al zeg ik het zelf. Graag reacties ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hem eens luusteren :)

EDIT: SOOOOOO die "eternity" knalt er goed op :loving:
Lekker mixje, Stan de Man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whoops, was The Wish For Brutality vergeten in de TL te zetten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, nou, zo goed ken ik die platen dus... had het niet eens in de gaten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 20:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben benieuwd hoe je die laatste erin hebt gegooid, zo eens even luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Ben benieuwd hoe je die laatste erin hebt gegooid, zo eens even luisteren.

Dat was echt de meest impulsieve actie van deze set, haha. Had geen idee hoe ik die in zou moeten mixen. Enige idee dat ik had was om er mee te beginnen tijdens dat korte langzame stukje van From The Darkness, maar was bang dat dat fout zou gaan dus ben voor de cheap-ass backspin gegaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 09:11 
 
Hardtraxx Veteran

Vette shit die neem ik mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Dat was echt de meest impulsieve actie van deze set, haha. Had geen idee hoe ik die in zou moeten mixen. Enige idee dat ik had was om er mee te beginnen tijdens dat korte langzame stukje van From The Darkness, maar was bang dat dat fout zou gaan dus ben voor de cheap-ass backspin gegaan :$


Ha, goed opgelost :D. Leuk setje ook in geheel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Leuk setje ook in geheel


JVDM schreef:
Vette shit die neem ik mee :D

Thanks guys ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 20:38 
 

Nice, zo even luisteren
(Ondanks je gehaat, vanuit het niks, op mij. Maar okee, iedereen heeft ze dag wel eens niet dus vooruit dan maar :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dellionNL schreef:
Nice, zo even luisteren

En? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 19:43 
 

STAN- schreef:
dellionNL schreef:
Nice, zo even luisteren

En? ^^


Heerlijke nummers so far, ben nu aan t luisteren.
Let niet zo op t mixwerk, maar is zeker een setje qua stijl die ik vaker ga luisteren dus wss komt dat nog wel :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore